Passat 3BG 2001 г. AWT - запушена картерна вентилация
Re: Passat 3BG 2001 г. AWT - запушена тръба на картерна вентилация
За последен път ти казвам и се предавам вече и отивам да си прегриза вените .
Сега както си махнал големия и си запушил към тръбътъ, на празен ход ти смуче неизмерен въздух от всмукателния колектор през малкия клапан и от там през картерната и атмосверата. Ако клапана наистина не работи, щото ти така и не си го тествал, запушвайки със зелената стрелка и смучейки и надувайки единствено в картера на колата ( обясних ти, кой маркуч се вади) то и при надув ще губиш въздух пак през малкия клапан. Така е направена системата, че не може частично да я изолираш, трябва и двата клапана да се изолират.
Сега както си махнал големия и си запушил към тръбътъ, на празен ход ти смуче неизмерен въздух от всмукателния колектор през малкия клапан и от там през картерната и атмосверата. Ако клапана наистина не работи, щото ти така и не си го тествал, запушвайки със зелената стрелка и смучейки и надувайки единствено в картера на колата ( обясних ти, кой маркуч се вади) то и при надув ще губиш въздух пак през малкия клапан. Така е направена системата, че не може частично да я изолираш, трябва и двата клапана да се изолират.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat 3BG 2001 г. AWT - запушена тръба на картерна вентилация
teodorpc, няма как да надувам където ти искаш, пълно е с кабели, тръби и смукателен е там. Днес пак свалих горния клапан, като смуча от стрелката притваря големия отвор и почва през по-малък, така си описал ти и руснака. Вчера не го правеше, явно промивката и трябва време да заработи, сега пак съм го накиснал в МРТ. Утре го слагам преди да тръгна на работа.
Остава долният клапан, според руснака имал 3 положения, но при мен както аз духам или смуча по моята схема е все отворен. Явно и той е клеясъл, а него няма как да го свалям и промивам, ще купя нов долен и горен и в България някой майстор ще ме оправи!
Ето бутилката с утайката:
В момента колата е така, затапено е към смукателната тръба, не може да дърпа въздух. Утре мога да сменя кутията от кисело мляко с тенекиена, понеже е близо до мотора, обаче от там за сега нищо не тече.
Благодаря на всеки дал мнение, ако оправя системата обещавам една тема със снимки и обстойно обяснения.
Остава долният клапан, според руснака имал 3 положения, но при мен както аз духам или смуча по моята схема е все отворен. Явно и той е клеясъл, а него няма как да го свалям и промивам, ще купя нов долен и горен и в България някой майстор ще ме оправи!
Ето бутилката с утайката:
В момента колата е така, затапено е към смукателната тръба, не може да дърпа въздух. Утре мога да сменя кутията от кисело мляко с тенекиена, понеже е близо до мотора, обаче от там за сега нищо не тече.
Благодаря на всеки дал мнение, ако оправя системата обещавам една тема със снимки и обстойно обяснения.
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Passat 3BG 2001 г. AWT - запушена тръба на картерна вентилация
Курти, махай го този курник и си вземи вече една Tesla - там няма много движещи се чаркове и такива еко извращения
Следи и как е маслото след тези интервенции и гледай да не останеш без него.
Следи и как е маслото след тези интервенции и гледай да не останеш без него.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat 3BG 2001 г. AWT - запушена тръба на картерна вентилация
По-скоро бих си купил VW Santana, отколкото някоя "тесла".
Горният клапан вече го намерих, проблем е долният, никъде го няма в немски сайт за авточасти. И няма как да стигна до него, за да го сваля и почистя, както направих с горния.
Горният клапан вече го намерих, проблем е долният, никъде го няма в немски сайт за авточасти. И няма как да стигна до него, за да го сваля и почистя, както направих с горния.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat 3BG 2001 г. AWT - запушена тръба на картерна вентилация
teodorpc написа:Сега както си махнал големия и си запушил към тръбътъ, на празен ход ти смуче неизмерен въздух от всмукателния колектор през малкия клапан и от там през картерната и атмосверата.
Продължавам с търсенето на проблема, teodorpc.
Днес стигнах до следващото запушено място, един особен клапан с три входа/изхода. Около него има още 2 малки клапана, на снимката се вижда само един, при мен тук е както е оригинално.
Тази схема я намерих в един руски клип, моля те да видиш дали всичко е ок!
Re: Passat 3BG 2001 г. AWT - запушена картерна вентилация
Руската схема на изход 3 е противоречива, има червена стрелка че не се продухва, има и синя че се продухва в двете посоки.
Re: Passat 3BG 2001 г. AWT - запушена картерна вентилация
За тия клапанчета си нямам на идея за какво са, но ти си оправи оснавната вентилация с двата клапана и виж разхода на масло, как ще е. Тези са по скоро за някакви еко системи или за работата на мотора, щото разпределят някакви вакууми и налягания. С тези тънки мъркучлета едва ли са към вентилацията. Може да е система за изгаряне изпаренията от резервоара...,.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat 3BG 2001 г. AWT - запушена картерна вентилация
Не мога да открия вторият клапан, който е някъде ниско до мотора. Снощи с няколко типа осветления исках да огледам, никакъв шанс, иска сваляне на смукателен и цялата система за шприцване на газ и бензин, което си е работа за майстор.
Вчера прегледах цялата книга за ремонт на Пасат от Етцолд, никъде няма споменато за картерната вентилация!
Ръчкам из нета за клипчета, има няколко от руснаци, та започнах да се мъча с руския език. Изгледах 36 минути на един мрънкач, който изобщо не е сигурен какво да каже, щото нищо не разбира.
В немските форуми темата я има, ама те като имат проблем ходят на сервизите на ФауВе за ремонт.
От почистената тръба, онази ръждивата, вече цяла седмица нищо не излиза, смених кутията от кисело мляко с една метална от грах.
По принцип системата трябва на всеки 60 000 км или на 3 години да се проверява дали не е запушена.
Допълнение от 17.45 часа: Втори клапан долу в ниското има, но той регулира подаването за тройника, няма никаква връзка с картерната вентилация!!!
Три пъти изгледах този руски клип, към картерната вентилация е само клапана горе до турбото.
Вчера прегледах цялата книга за ремонт на Пасат от Етцолд, никъде няма споменато за картерната вентилация!
Ръчкам из нета за клипчета, има няколко от руснаци, та започнах да се мъча с руския език. Изгледах 36 минути на един мрънкач, който изобщо не е сигурен какво да каже, щото нищо не разбира.
В немските форуми темата я има, ама те като имат проблем ходят на сервизите на ФауВе за ремонт.
От почистената тръба, онази ръждивата, вече цяла седмица нищо не излиза, смених кутията от кисело мляко с една метална от грах.
По принцип системата трябва на всеки 60 000 км или на 3 години да се проверява дали не е запушена.
Допълнение от 17.45 часа: Втори клапан долу в ниското има, но той регулира подаването за тройника, няма никаква връзка с картерната вентилация!!!
Три пъти изгледах този руски клип, към картерната вентилация е само клапана горе до турбото.
Re: Passat 3BG 2001 г. AWT - запушена картерна вентилация
Курти, връщай клапана и да не забравиш да провериш дали дърпа масло системата на картерната венцилация.
И съобщение за резултата, тази тема е доста бедна във форума
И съобщение за резултата, тази тема е доста бедна във форума
Re: Passat 3BG 2001 г. AWT - запушена картерна вентилация
Това по-ще те ориентира. https://youtu.be/Rbb85I-PjEk
Последна промяна от teodorpc на Нед 22 юли 2018 7:23, променено общо 1 път.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat 3BG 2001 г. AWT - запушена картерна вентилация
Тази вечер демонтирах разширителния съд, свалих му кабела отдолу и без да откачам маркучите го отметнах напред.
Откри се добър достъп до маркучите долу, както вече казах, долу няма клапан за картерна вентилация.
Горният клапан е единствен, според руснака трябва така да се пробва.
При мен заработи, след като го промивах няколко пъти с разредител или бензин, но още утре ще си купя нов и скоро го сменям. Тази седмица дето идва ще контролирам дали продължава да гори масло.
teodorpc , линка ти не работи, за съжаление.
Откри се добър достъп до маркучите долу, както вече казах, долу няма клапан за картерна вентилация.
Горният клапан е единствен, според руснака трябва така да се пробва.
При мен заработи, след като го промивах няколко пъти с разредител или бензин, но още утре ще си купя нов и скоро го сменям. Тази седмица дето идва ще контролирам дали продължава да гори масло.
teodorpc , линка ти не работи, за съжаление.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat 3BG 2001 г. AWT - запушена картерна вентилация
Да, ама този какъв английски говори направо падам, и нищо не показа.
На мен ми попадна това на английски, общо взето тегава работа, не бих се хванал с това.
Този клапан долу няма връзка с картерната вентилация! От него отива шлаух на онова, на което руснаците казват ежекционен насос, с трите входа, като единият е под наклон.
На мен ми попадна това на английски, общо взето тегава работа, не бих се хванал с това.
Този клапан долу няма връзка с картерната вентилация! От него отива шлаух на онова, на което руснаците казват ежекционен насос, с трите входа, като единият е под наклон.
Re: Passat 3BG 2001 г. AWT - запушена картерна вентилация
Е ти какво повече искаш да ти покаже?
Показва как изглежда клапана и къде точно се намира. Нали това те интересува?
Показва как изглежда клапана и къде точно се намира. Нали това те интересува?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat 3BG 2001 г. AWT - запушена картерна вентилация
Кой клапан къде се намира го знам от онова руско видео, руснакът е демонтирал всички съставни части и ги показва едно след друго, дори си направих скици от неговия клип.
Клапанът от твоето последно видео е вързан към ежекционнен насос и то към онзи вход който е под наклон. Друг вход е вързан към сервото на спирачките/вакуум, а последният отива към смукателните тръби на мотора. Няма директна връзка с картерна вентилация, но там се управляват други неща, които за сега са ми тъмни.
Картерната ми вентилация сега е почистена, другата седмица правя контрол дали продължава да губи масло. Ако продължава май трябва да се сваля скоростната кутия и се сменя семеринг на колянов вал.
Дано с общи усилия се докопаме до някаква информация. Благодаря за съветите!
Клапанът от твоето последно видео е вързан към ежекционнен насос и то към онзи вход който е под наклон. Друг вход е вързан към сервото на спирачките/вакуум, а последният отива към смукателните тръби на мотора. Няма директна връзка с картерна вентилация, но там се управляват други неща, които за сега са ми тъмни.
Картерната ми вентилация сега е почистена, другата седмица правя контрол дали продължава да губи масло. Ако продължава май трябва да се сваля скоростната кутия и се сменя семеринг на колянов вал.
Дано с общи усилия се докопаме до някаква информация. Благодаря за съветите!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта