Случи се следното нещо малко след като купих колата. Както си палеше на бензин и около 1500-600 оборота минаваше на газ така изведнъж спря да пали на бензин. Ключето за газта има бутонче и през него паля само на газ. Помпата работи с друг акомулатор. Когато подадох директно на помпата ток, колата си заработи нормално. Не мина на газ, защото бутилката ми е над помпата и съответно я бях разкачил.
След малко замервания видях, че релето /167/ е здраво, на бушон 18/20А/ има напрежение, като подам контакт но ако я оставя на контакт/3-4 сек./ релето цъква и няма ток на бушона, ако завъртя на стартер релето пак цъква и идва ток на бушона. Какво може да има /датчик,реле/, за да не позволява тока да стигне до помпата? Предполагам въпросния елемент е добавен, за да може колата да работи и на газ. Има ламбда емулатор.
Проблем с работа на бензин Passat B3 1.8 mono
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем с работа на бензин Passat B3 1.8 mono
По описанието електрическата част, касаеща бензина, работи изрядно. Газаджиите добавят реле, което прекъсва веригата на помпата или веригата на бензиновата дюза. Огледайте в коша и около бушониерата за добавено "чуждо" реле.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с работа на бензин Passat B3 1.8 mono
.....
Последна промяна от Pet_rov на Чет 09 авг 2018 7:36, променено общо 1 път.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с работа на бензин Passat B3 1.8 mono
Най-вероятно е прекъснат кабела към помпата,трябва да го прозвъниш,или самата букса е проблема.Другия вариант е реле,както е споменал колегата,но едва ли ще е в коша,понеже кабела на помпата върви по левия праг.Прекъсва се за реле или там,или близо до бушониерата.Маса не помня откъде взима,пробвай с друга.
Re: Проблем с работа на бензин Passat B3 1.8 mono
bobocamaro написа:По описанието електрическата част, касаеща бензина, работи изрядно. Газаджиите добавят реле, което прекъсва веригата на помпата или веригата на бензиновата дюза. Огледайте в коша и около бушониерата за добавено "чуждо" реле.
Има едно реле до ламбда емулатора. То си мисля, че е. Ще го проследя да видя къде му вървят четирите кабелчета. Колкото до другите двама колеги не ви разбирам коментарите. Единия ми описва друг модел ключе, където при мен не е така, а и проблема не идва от него. А за прекъснат кабел въобще няма да се занимавам да търся, защото това е сноп в прага, който от само себе си няма как да прекъсне. На буксата няма ток със сигурност.
Остава да пробвам с ново реле.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с работа на бензин Passat B3 1.8 mono
Бобо ти е написал какво да видиш.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с работа на бензин Passat B3 1.8 mono
По принцип реле се слага на дюзата,много газаджии въобще не прекъсват помпата.Аз например съм я прекъснал сам и ако не ме лъже паметта,релето го хванах до разширителния съд,понеже ползвам захранване от клапана на изпарителя,а кабела на помпата прекъснах в предната колона.Кабела на помпата няма как да се сбърка,той е дебел и червен.Най-често се прекъсва между задната седалка и багажника,или при включването му в бушониерата.
Re: Проблем с работа на бензин Passat B3 1.8 mono
Проблема е решен
Колата е имала някога аларма,но аз получих само това, което беше останало от нея и без да имам възможност да го изпробвам, защото нямам дистанционно. Оказва се че жълто-червен проводник е бил вързан през самата аларма и съм го отрязал с цел премахване на остатъците от въпросната.
Когато съм я махал явно съм резнал набързо каквото е трябвало и съм продължил на газ
Бях сложил бутон за стартера, но за 10 лв си смених клемореда и премахнах бутона.
Волана стоеше на една страна, надявам се съм го уцелил
Колата е имала някога аларма,но аз получих само това, което беше останало от нея и без да имам възможност да го изпробвам, защото нямам дистанционно. Оказва се че жълто-червен проводник е бил вързан през самата аларма и съм го отрязал с цел премахване на остатъците от въпросната.
Когато съм я махал явно съм резнал набързо каквото е трябвало и съм продължил на газ
Бях сложил бутон за стартера, но за 10 лв си смених клемореда и премахнах бутона.
Волана стоеше на една страна, надявам се съм го уцелил
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rld и 161 госта