VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
Няма пасат на който нивомера да показва вярно. При мен влиза в червеното на 30 литра бензин. Проблемът е разискван и е в нивомера на кошницата. Нищо чудно да си уцелил една кошница с правилно показващ нивомер
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
К.Одаджийски написа:Проблемът е разискван и е в нивомера на кошницата. Нищо чудно да си уцелил една кошница с правилно показващ нивомер
Добре, със старата кошница нивометър не се местеше толкова много. Местеше се нагоре-надолу като съм, но в много по-малки граници. С новата кошница местенето е между две големи бели черти - 1/4 и 1/2!!? Просто прекалено много ми играе стрелката!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
Ми нормално е. Да речем, че имаш 25-30 литра бензин в резервоара са между четвърт и половин резервоар. Като качваш или спускаш баир количеството се измества на едната или на другата страна и е нормално между двете да мърда стрелката. Както казах моят отчита началото на червеното с 30 литра бензин, така е не му се вталявай толкова
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
Чак нормално не е.Резервоарът е плитък съд,за да няма такива местения.
Огледай си кошницата,на някои има един червяк за настройка,точно под телта на поплавъка.Сравни и раменете и платките еднакви ли са.Според мен,щом играе толкова е възможно да не е закрепена добре на дъното...
Другия вариант е да боднеш подходящо съпротивление някъде по жиците....ако работата на нивомера е на този принцип де.
Огледай си кошницата,на някои има един червяк за настройка,точно под телта на поплавъка.Сравни и раменете и платките еднакви ли са.Според мен,щом играе толкова е възможно да не е закрепена добре на дъното...
Другия вариант е да боднеш подходящо съпротивление някъде по жиците....ако работата на нивомера е на този принцип де.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
Кошницата много трудно я сложих новата и май се държи на 3 зъбчета от 4. Просто не можах да я закрепя напълно, не знам защо. А доста я натисках докато се опитвам да я завъртя. Ама да се мести кошница - не. Фиксирана е. И отгоре маркучите и т.н я натискат.
Няма начин да си го причиня да свалям комшницата в тая дупка в багажника, чак да се навирам вътре да гледам, да свалям газовата бутилка и задната седалка горната част, за да извадя тапицерията. Поплавъците бяха еднакви, платката беше подобна.
Iezekil написа:.Сравни и раменете и платките еднакви ли са.Според мен,щом играе толкова е възможно да не е закрепена добре на дъното...
Няма начин да си го причиня да свалям комшницата в тая дупка в багажника, чак да се навирам вътре да гледам, да свалям газовата бутилка и задната седалка горната част, за да извадя тапицерията. Поплавъците бяха еднакви, платката беше подобна.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
Iezekil написа:Чак нормално не е.Резервоарът е плитък съд,за да няма такива местения.
Огледай си кошницата,на някои има един червяк за настройка,точно под телта на поплавъка.Сравни и раменете и платките еднакви ли са.Според мен,щом играе толкова е възможно да не е закрепена добре на дъното...
Другия вариант е да боднеш подходящо съпротивление някъде по жиците....ако работата на нивомера е на този принцип де.
Нормално е когато имаш средата между четвърт и половин резервоар като се изкачваш стрелката да пада до четвърт и като спускаш да отива на половин. Все пак една пъпка движи по една платка и колкото и да е плитък резервоара толкова е нормално да мърда. Ако не искаш да мърда, пълниш го с някаква модерна гъба гел или каквото е там да не се плиска вътре течността
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
A пък колата няма комп да успокоява колебанията, ами взима данните таблото директно от нивомера..
Тя и температурата има известни колебания и първоначално бях в стрес.
Просто що има такава разлика между двата нивомера...
Тя и температурата има известни колебания и първоначално бях в стрес.
Просто що има такава разлика между двата нивомера...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
Щото са нови и улягат още
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7639
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
инжектопляктор написа:Просто що има такава разлика между двата нивомера...
Защото:
инжектопляктор написа:Кошницата много трудно я сложих новата и май се държи на 3 зъбчета от 4.
като е накриво кошницата какво очакваш да ти показва нивомера?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
goppa написа:като е накриво кошницата
Не мисля, че кошницата е накриво. Не съм сигурен, че е на 3 зъбчета от 4, няма как да проверя. Но стабилно стоеше.
От друга страна, ако е накриво, то трябва грешката й да е една и съща. Като свалих кошницата от пасата донор, там пък въобще не беше хваната за нищо и си излезе ей така. А помпата е била сменяна на него пасат, защото маркучите бяха с винтови скоби, а не с пресови скоби.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
Не е гаранция.Моята я вадих няколко пъти и си е все още оригиналната.
Сега за качването и спускането-и моята е на същия принцип,такива колебания няма.Отделно предполагам,че колегата със старата кошница също е нямал такова клатене на стрелката,което показва,че нещо не е наред в момента.Или кошницата е накриво спрямо часта с поплавъка,поради което последния не лежи на течноста с плоската си страна/което вече е предпосставка при бълникане да подскача/,или не знам.
Сега за качването и спускането-и моята е на същия принцип,такива колебания няма.Отделно предполагам,че колегата със старата кошница също е нямал такова клатене на стрелката,което показва,че нещо не е наред в момента.Или кошницата е накриво спрямо часта с поплавъка,поради което последния не лежи на течноста с плоската си страна/което вече е предпосставка при бълникане да подскача/,или не знам.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 61 госта