VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
Днес ми свърши газта и реших да мина на бензин. Не успях - бензиновата ми помпа се е скапала. Бях я изключвал напълно като карам на газ. Дръпнаха ме да сипя газ на бензиностанцията. Отидох на пункта за желязо и намерих Пасат Б3 със здрава помпа, дошъл на ход. Обаче погледнах отпред двигателя и е инжекцион, като го гледам ми мязаше на 2.0 дигифант. Не беше механична инжекция.Ще работи ли помпата от 2.0 difigant на 1.8 моно без проблеми? Имаше и други два VW ама са имали газова. Съответно въобще не ги погледнах като опции за взимане на части.
Все пак, нали има бензинова регулатор и излишъка го връща в резервоара. 1 бар разлика в налягането критично ли е?
Все пак, нали има бензинова регулатор и излишъка го връща в резервоара. 1 бар разлика в налягането критично ли е?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
Става.Налягането ти зависи от регулатора,помпата евентуално може да поддържа по-голямо.Сложи си реле после,да я изключва,но пали на бензин винаги.Следващото дето ще се скапе е дюзата.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
Iezekil написа:Следващото дето ще се скапе е дюзата.
Аз имам цяло моно, готово за слагане. Това моно ми прави проблеми с TPS-а. Но все се каня да го правя. Губи обороти на празен ход понякога, нестабилна е. Благодаря за отговора. Отсега нататък въобще няма да изключвам помпата, да си работи на байпас. Копчето ми на газовата е тъпо и съответно е един ключ прост, няма опция за палене на бензин и минаване на газ. Ще трябва да го сменям.
Това, което правя аз е 4-5 пъти в месеца да карам по 70-80км на бензин, уж всичко да е наред. Преди седмица и нещо ремонтирах газовата и карах на бензин. Между другото, помпата шумеше повече от обичайното още преди да и сложа газова уредба.
Освен това набарах километраш с MFA и лостчето за него. Ще видя кои функции ще мога да подкарам - гъзарийка си е.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
Ти имаш цяло моно,но пак ще трябва да те дърпа някой,като свърши газта.Да бачка постоянно помпата не е опция,нито е опция да гориш по 100лв. бензин месечно,при положение,че имаш газ и нямаш европейски доходи.Копчето е 15-20лв,само палене на бензин е напълно достатъчно.
пп.Това с оборотите може да показва,че и компа иска реле.
пп2.Ако можеш купи помпата с кошницата/??/,или се запаси с резервни уплътнения/?/.
пп.Това с оборотите може да показва,че и компа иска реле.
пп2.Ако можеш купи помпата с кошницата/??/,или се запаси с резервни уплътнения/?/.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
Аз съм на моно с с помпа от диджифант 2, щото като слагах моното никак не ми се сменяваше и помпата в резервоара. Тя между другото е неизвестна китайска марка спрял съм я с реле да не работи когато съм на газ, а на бензин съм когато някога се изпусна да ми свърши газта, което пък не се е случвало много отдавна
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
Свалих старата помпа с кошницата. Новата помпа много трудно я наместих. И нея я взех с кошницата. Уж една и съща кошница, ама трудно се намества. Навремето като слагах газовата не ми се ровеше зад таблото снопа жици за помпата. И до тоя момент я спирах от бушона.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
Дърпаш силно пластмасовия праг до шофьорската седалка, кабелът за помпата е там дебел кабел червен с жълта ивица. По тънкия със същия цвят е за центраното. Маса имаш наблизо, трябва ти само кабел за задействане на релето от плюса на газов клапан примерно
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
Вече всичко работи. С новата помпа тръгна. На старата уплътнението беше започнало да се разпада.
Не знам защо. Всичко доскоро работи и карам от време на време на бензин, както и зареждам нов.
Не знам защо. Всичко доскоро работи и карам от време на време на бензин, както и зареждам нов.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
Колите ни са нови, още всичко уляга
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
К.Одаджийски написа:Колите ни са нови
МФА нали имаш. Буксата на таблото отзад има ли всичките проводници или ще трябва да взема буксата от таблото на донора?
Че не ги отрязах тия двете букси да се таковам - бързах и не помислих.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
Няма нужда да дърпа прага.Като разглобиш край бушоните,ще видиш кабела на помпата още като тръгва към лявата колона,преди да влезе в увития сноп.Мястото е удобно за прекъсване,наблизо има всичко необходимо.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
инжектопляктор написа:К.Одаджийски написа:Колите ни са нови
МФА нали имаш. Буксата на таблото отзад има ли всичките проводници или ще трябва да взема буксата от таблото на донора?
Че не ги отрязах тия двете букси да се таковам - бързах и не помислих.
Те не се режат тия букси, 28 пиновата от таблото се вади и отива на две букси на бушониерата, изважда се целия сноп и се монтира само на буксите. Ще си адски късметлия да е гол пасата на пушка и да ги има всичките кабели на таблото
Iezekil написа:Няма нужда да дърпа прага.Като разглобиш край бушоните,ще видиш кабела на помпата още като тръгва към лявата колона,преди да влезе в увития сноп.Мястото е удобно за прекъсване,наблизо има всичко необходимо.
Неудобно е свалянето на ръчката за предния капак само, но покрай кората може да се промуши едно управляващо кабелче, затова и предложих прага като локация за релето
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
К.Одаджийски написа:Те не се режат тия букси, 28 пиновата от таблото се вади
На 28 пиновата има ли празни места откъм таблото? Колата е за скрап, бързах и свалих само лостчето и таблото. Утре като отида, може вече да са й изрязали кабелите за скрап. А това да си играя да търся е почти абсурд. Хората ни имат за будали - понеже е рядка екстра става "само за ценители" и цената десеторна за едно парче кабел.
Щото ако откъм таблото е цяла, ама просто проводниците са изолирани и не са свързани в бушониерата, винаги мога да сложа кабелни обувки и да си ги навържа. Ама понеже буксата на таблото е тъпа, ако там ги няма всичките проводници не мога да сложа кабелни обувки.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
Ако е имала МФА колата значи има и пълното окабеляване на 28 пиновата букса. Сваляш и монтираш на твоята кола. Другия вариант е взимаш още 2-3 инсталации от таблото от обикновени пасати, голф 3 или сеат толедо от тия години и си прехвърляш кабелите като им вадиш пиновете с карфица или тънка игла.
Ето тук пише кой кабел къде отива от 28 пиновата букса на таблото http://a2resource.com/electrical/CE2cluster.html
Схемата на бушониерата тук http://a2resource.com/electrical/CE2.html
Трябва да извадиш и буксата от ръчката за чистачките с кабелите, която отива на V букса на бушониерата
Ето тук пише кой кабел къде отива от 28 пиновата букса на таблото http://a2resource.com/electrical/CE2cluster.html
Схемата на бушониерата тук http://a2resource.com/electrical/CE2.html
Трябва да извадиш и буксата от ръчката за чистачките с кабелите, която отива на V букса на бушониерата
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- бензинова помпа от инжекцион на моно
К.Одаджийски написа:Трябва да извадиш и буксата от ръчката за чистачките с кабелите, която отива на V букса на бушониерата
Извадих буксата за километража от таблото. За чистачките вече бяха ги нарязали и не можах да я извадя. Ще присадя на моите съответната букса или директно ще запоя на снопа на километража. Между другото, нивомерът за бензина не показва вярно. Показва 2 пъти повече от стария. Дали е възможно да има разминаване, защото е друга помпата и таблото? Ако не - зарязвам го. Не ми се занимава да разглобявам пак всичко, включително и кошницата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта