VW Passat B3 89г 1.8 RP- инсталиране на MFA - лостче окабеляване

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- инсталиране на MFA - лостче окабеляване

Мнениеот Курт Деликуртев » Чет 23 авг 2018 6:48


Браво, и сега работи всичко? Имал съм поне 3 х Б3, ама никога с MFA.




Потребителски аватар
slaveiko67
Мнения: 2120
Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: AFN 96g
Местоположение: Montana

Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- инсталиране на MFA - лостче окабеляване

Мнениеот slaveiko67 » Чет 23 авг 2018 7:11


инжектопляктор написа:
К.Одаджийски написа:..

Благодаря. То още вчера беше готово, ама свалях километража няколко пъти да разбера какъв е проблема с моментния разход.

Браво! Остава да споделиш как си направил нещата :th_up


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat B3 89г 1.8 RP- инсталиране на MFA - лостче окабеляване

Мнениеот инжектопляктор » Чет 23 авг 2018 19:51


Трябваше да свържа една маса, за да заработи MFA. Свързах я към таралежа отляво. След това прекарах кабел ШВПС(такъв ми попадна просто без пари - 2х0.5мм2) за датчика. Кримпнах му обувки. Датчика за температурата на въздуха е 2х1килоом термистори в паралел. Изолирах ги с термошлаух, освен накрая. Сложих ги в малка тръбичка и кримпнах кабелни обувки. Където излизат обувките със SunFix запуших, за да е стабилно. Хванах го долу вдясно на бронята.
Лостчето проследих проводниците и свързах към снопа на таблото, който го взех от донора - директно свързах неговите проводници към него. Прекарах тръбичка от колектора през тапичката до ел.таблото и оттам до километража.
За жалост се оказа, че MAP сензора е скапан на таблото.
Взех си и датчик за температура на маслото, който седи отпред на филтъра. Утре ще го сложа и ще опъна още един проводник. в коша.
На таблото всички крушки бяха изгорели - смених крушките за осветлението отгоре със светодиоди с 1килоом резистори последователно. За да не светят много ярко и да не греят много. Светят долу-горе колкото оригиналните крушки. Отпред ги изпилих малко, за да може да разсейват поне малко.
Крушката зад дисплея я смених с друга оригинална. Там няма място да слагам резистори.
Напръсках вътре в таблото малко с тефлонов спрей.
Смених привода на жилото на километража в скоростната кутия. Струва 5лв. Големи дертове имах с него.
Сменя се като хванеш частта с резбата в която се върти частта със зъбното колело и я избиеш внимателно от частта с резбата, която се завива в скоростната кутия.
Благодаря на К.Одаджийски(дано правилно съм написал името, ако не - извинявам се) за линка към информацията с пинаутите на таблото и буксите U1 и U2.
------
Колата на желязото имаше и климатик. Но са рязали и са разхерметизирали системата. Мисля да й сложа климатик, когато имам възможност. Като изключим ударен ляв праг и ръжда по него, няма никакви други проблеми колата.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 190 госта