Здр колеги значи случеят е следният при пасат б5.5 2002 5 степенна скоростна кутия аwx мотор131к.с:
Значи напоследак започнаха 1 и задна да влизат с доста сила но на 10 вклучвания назад 2 може да са нормални . 1 ако натисна съединителя и поизчакам или бавно придвижвам лоста влиза нормално но проблемат е 4е и като превклу4вам от 1 към 2 има на 50% от случаите като 4е ли влиза без съединител (звук крт слабо) и за трета по съ6тия начин (СлАбо) а за 4 и 5 няма проблем . Ако е изгасен мотора нямат проблем влизат си вси4ки без никакво усилие. Съединителят отделя малко под средата, за гуми пробвам и върти дори и на 2 колата е на 180 000км. Ще ви бъда благодарен да разбера евентуалните причини .
Трудно превключване на 1 и задна Б5.5
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 17 окт 2009 23:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: St Andrews
Re: Трудно превключване на 1 и задна Б5.5
Няма как от разстояние да ти кажем какъв ти е проблема. Не се е родил още такъв специалист който да ремонтира коли от разстояние през компютъра си
И при мен 1-ва и задна влизат кофти. Особенно задна. Първа влиза само когато съм спрял на място, ако се движа съвсем бавно неще.
Мислел съм си да сменя маслото на скоростите, но гледам да не се превръщам в роб на колата си.
И при мен 1-ва и задна влизат кофти. Особенно задна. Първа влиза само когато съм спрял на място, ако се движа съвсем бавно неще.
Мислел съм си да сменя маслото на скоростите, но гледам да не се превръщам в роб на колата си.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Трудно превключване на 1 и задна Б5.5
К, добре си мислиш да смениш или поне да провериш маслото в скоростната кутия, особено щом съединителя е ОК, това важи и за автора на темата.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 17 окт 2009 23:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: St Andrews
Re: Трудно превключване на 1 и задна Б5.5
Мерси колега за мнението си а за това 4е от разтояние не се ремонтира съм съгласен ако се движа съвсем леко (намалил за легнал полицаи) парва влиза добре , а за смяната ('' уж маистор'') ми каза 4е не мн хубаво да се сменя за6тото после щял съм да имам проблем със скоростната кутия и нз дали да направя стъпка за смяняа и дали жъоб6те съм за смяна на масло
Re: Трудно превключване на 1 и задна Б5.5
Наканих се най-накрая и смених маслото на скоростите тази сутрин. Човека ме пита дали не съм сипвал някакви добавки, защото маслото е било черно. Вдигнах му рамене и гледах учудено. 15-20мин. работа общо взето. Има лека разлика в смяната на скоростите, малко по-лесно влизат. Но задна продължава да се инати от време на време.
- Grozdev
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Трудно превключване на 1 и задна Б5.5
колега и при мен беше така но след като си смених съединитела (поради други обстоятелства ) и малко се по оправиха нещата но от време на време пак малко трудно включва задна скорост
- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Трудно превключване на 1 и задна Б5.5
suhindoleca написа:а за смяната ('' уж маистор'') ми каза 4е не мн хубаво да се сменя за6тото после щял съм да имам проблем със скоростната кутия
Питай го този "майстор" защо тогава се продава оригинално масло за скорости,след като не се сменя
При сходен проблем един приятел-просто му направиха как да го кажа-реглаж на ск.лост-всмисъл под кожения маншон на лоста има едно болче или гайка и от там му го оправиха.
- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Трудно превключване на 1 и задна Б5.5
Grozdev написа:колега и при мен беше така но след като си смених съединитела (поради други обстоятелства ) и малко се по оправиха нещата но от време на време пак малко трудно включва задна скорост
Каква е цената на съединителя колега и какво точно си сменил?
- Grozdev
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Трудно превключване на 1 и задна Б5.5
маховик, притескателен диск, феродов диск и аксиален лагер, за цената не се сещам но беше над 1100лева. със сигурност.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 17 окт 2009 23:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: St Andrews
Re: Трудно превключване на 1 и задна Б5.5
е колега мн си завишил цената ако е така по добре влез в английския ebay там може да се намери за около 140 150 паунда или 350лв валео а за мен ми казаха 4е 6те ми излезе около 550лв със работа но незнам какво 6те ми сложат.
А колегата които ме пита за маслото питах този ''майстор'' и ми каза 4е като се сменило веднаж оригиналното масло се разваляла цементацията на зъбните колела което според мен няма мн логика за6тото един комщия е тиражия и при него на мана било задължително на 60к да се сменя маслото на скоростите
Относно моето питане и консилтация с други хора ми казаха 4е може да е от танпон на скоростната или от танпон на двигателя ( аз имам едни вибрации на мотора при 1800об и после из4езват)
А колегата които ме пита за маслото питах този ''майстор'' и ми каза 4е като се сменило веднаж оригиналното масло се разваляла цементацията на зъбните колела което според мен няма мн логика за6тото един комщия е тиражия и при него на мана било задължително на 60к да се сменя маслото на скоростите
Относно моето питане и консилтация с други хора ми казаха 4е може да е от танпон на скоростната или от танпон на двигателя ( аз имам едни вибрации на мотора при 1800об и после из4езват)
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Трудно превключване на 1 и задна Б5.5
и при мен ситуацията е сходна. след сваляне на скоростна кутия,съединител и смяна на амбриажна ос и трансмисионно масло 1-ва и 2-ра почнаха да влизат по трудно особено,ако колата е студена и се движа бавно и от 2-ра реша да вкарам 1-ва примерно.спра ли напълно 1-ва влиза по лесно.забелязах и друго,че когато натисна съединитела и почна да отпускам педала някъде в по-горно положение щтрак и влиза 1-ва много меко,не знам на какво се дължи това?! преди тва нямаше никакъв проблем даже с пресечено масло съм карал,че попаднала вода.
- Grozdev
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Трудно превключване на 1 и задна Б5.5
suhindoleca написа:е колега мн си завишил цената ако е така по добре влез в английския ebay там може да се намери за около 140 150 паунда или 350лв валео а за мен ми казаха 4е 6те ми излезе около 550лв със работа но незнам какво 6те ми сложат.
А колегата които ме пита за маслото питах този ''майстор'' и ми каза 4е като се сменило веднаж оригиналното масло се разваляла цементацията на зъбните колела което според мен няма мн логика за6тото един комщия е тиражия и при него на мана било задължително на 60к да се сменя маслото на скоростите
Относно моето питане и консилтация с други хора ми казаха 4е може да е от танпон на скоростната или от танпон на двигателя ( аз имам едни вибрации на мотора при 1800об и после из4езват)
колега това беше цената преди близо 1 година, преди да реша да се разделя с въпросната съм гледал в ebay и звънях в един магазин в Англия и разликата илизаше около 200 лв но без никаква гаранция а тук имам 1 година може да не е Валео а Закс но си има гаранция.
Re: Трудно превключване на 1 и задна Б5.5
Вчера имах възможност да покарам повече колата с новото масло на скоростите. Определено има положителна разлика. По-лесно влизат скоростите. Преди имах чувството, че като преключвам има стържене на метал в метал.
Според мен трябва да се сменя на определен период, все пак си губи качествата с времето. Това масло едва ли е свръх по технологично и издръжливо от двигателното, за да не се сменя 10 години.
Според мен трябва да се сменя на определен период, все пак си губи качествата с времето. Това масло едва ли е свръх по технологично и издръжливо от двигателното, за да не се сменя 10 години.
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Трудно превключване на 1 и задна Б5.5
Маслото на скоростите се сменя на 50 000 или 60 000 км...
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Трудно превключване на 1 и задна Б5.5
А преди да се сменяват толкова скъпи части,не е ли по-добре да се опита и с реглаж на скоростният лост!?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 177 госта