повредена резба на главата на свещите пасат б3
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: повредена резба на главата на свещите пасат б3
Видеото е много полезно. Показва нагледно как една свещ може да изглежда редовна, а всъщност да е за боклука.
Re: повредена резба на главата на свещите пасат б3
Показва колко лесно да се тестват свещите под налягане, като се изработи лесно тестера от спринцовка и въпросната втулка...
То ако се навие свеща в спринцовката, по плътно, може и тестера да стане само със спринцовката...
Има и вариант с прозрачен маркуч 1/2, или около 13 мм, резбата на свеща е 14 мм. На единия край се свързва свеща със скоба за водни съединения, а на другия край на маркуча, пак с такава скоба се стяга бързосменен пневмо накрайник. После от компресор се подава налягане 10 атмосфери и се гледа свеща каква искра създава. Ака няма компресор налягането може да се създаде чрез помпа за гуми, като вместо пневмо накрайника, със скобата към маркуча се свързва авто вентил. От вентила се подава налягането, като тогава е хубаво на помпата да има манометър за да се следи подаваното налягане...
То ако се навие свеща в спринцовката, по плътно, може и тестера да стане само със спринцовката...
Има и вариант с прозрачен маркуч 1/2, или около 13 мм, резбата на свеща е 14 мм. На единия край се свързва свеща със скоба за водни съединения, а на другия край на маркуча, пак с такава скоба се стяга бързосменен пневмо накрайник. После от компресор се подава налягане 10 атмосфери и се гледа свеща каква искра създава. Ака няма компресор налягането може да се създаде чрез помпа за гуми, като вместо пневмо накрайника, със скобата към маркуча се свързва авто вентил. От вентила се подава налягането, като тогава е хубаво на помпата да има манометър за да се следи подаваното налягане...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11904
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: повредена резба на главата на свещите пасат б3
Какво толкова има да им тествате на тия свещи!? Купуват се нови и се сменяват. Тая от клипа, дето я видях с 2 мм разстояние си е за боклука и без да се тества
Re: повредена резба на главата на свещите пасат б3
Тук не е проблема само в свещите, ако се върти на стартер се вижда цялата запалителна система, на каква искра е способна. Особено проблемните кабели и бобини...
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: повредена резба на главата на свещите пасат б3
К.Одаджийски написа:Какво толкова има да им тествате на тия свещи!? Купуват се нови и се сменяват. Тая от клипа, дето я видях с 2 мм разстояние си е за боклука и без да се тества
Баш.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта