Смяна на външно каре на Пасат б5
Re: Смяна на външно каре на Пасат б5
Ето как с перфоратор вадят болта държащ кормилния накрайник към шенкела:
https://www.youtube.com/watch?v=RvAKPr5WTPw
https://www.youtube.com/watch?v=RvAKPr5WTPw
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Смяна на външно каре на Пасат б5
Здравейте колеги.Въпросът ми е дали начина на смяна на външното каре на Ауди А4 В6 е същият който сме разисквали.Питам защото не намирам информация относно свалянето на карето в форума на Ауди,пък и там не са толкова отвзивчиви и се работи на принципа незнам,няма да ти кажа и търси си информация в нета.Благодаря предварително.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Смяна на външно каре на Пасат б5
Същият е начина. Просто ще ти трябва и xzn 8 за развиване на болтовете на вътрешното каре и шестограм за развиването на 3 болтчета на предпазната алуминиева ламарина на вътрешното каре
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Смяна на външно каре на Пасат б5
Искаш да кажеш че трябва да сваля цялата полуоска.Преди карах Пасат б5 и му сменях сам карето без да свалям полуоската.Когато го извадих от шенкела навих големият му болт наново и така се извади.При Аудито ще стане ли по този начин.Питам защото нямам канал и всичко си правя на земята с Пасата успях без канал.
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Смяна на външно каре на Пасат б5
Колеги утре ще сменям външно каре на Ауди А4 Б6 и мисля да свалям цялата поуоска без да разкачвам никакви носачи,а само от шесте болта на вътрешното каре и централния болт.Въпросът ми е възможно ли е дабсе получат така нещата или ще се наложи да действам по добрия стар начин с разкачване на двата долни носача или още по опасния с разкачването на горните носачи и накрайника.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Смяна на външно каре на Пасат б5
Мисля, че не. Не може да се подгъне добре да се измъкне. Опитвал съм , но не ми се е получавало. Разкачвах само правия долен откъм купето и от ухото на амортисьора. Кривия долен не съм .
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Смяна на външно каре на Пасат б5
Днес реших да сменя външно каре на Ауди А 4 Б6 и се наиграх тотално свалих старото каре барабар
с полуоската разкачвайки долните носачи и всичко беше точно старото каре го избих лесно и дотук добре.Когато се опитах да набия новото се наиграх тотално,няма влизане подвежда до някъде до половината път до зегерката и до там колко ли не го бих неще и неще не влиза и това е даже шлиците на карето се поизядоха малкони така.Реших,че аз не правя нещо като хората и викнах още двама разбирачи гледахме мерихме броя на шлиците и диаметъра всичко е точно най накрая решихме че каналите на шлиците на карето са побтесни от каналите на шлиците на полуоската.Таково чудо не бях виждал някой сблъсквал ли се е с подобно нещо.
с полуоската разкачвайки долните носачи и всичко беше точно старото каре го избих лесно и дотук добре.Когато се опитах да набия новото се наиграх тотално,няма влизане подвежда до някъде до половината път до зегерката и до там колко ли не го бих неще и неще не влиза и това е даже шлиците на карето се поизядоха малкони така.Реших,че аз не правя нещо като хората и викнах още двама разбирачи гледахме мерихме броя на шлиците и диаметъра всичко е точно най накрая решихме че каналите на шлиците на карето са побтесни от каналите на шлиците на полуоската.Таково чудо не бях виждал някой сблъсквал ли се е с подобно нещо.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Смяна на външно каре на Пасат б5
Новото в смисъл чисто ново от магазин или "ново" втора потреба ?
Ако е чисто ново, кажи фирмата му.
Ако е чисто ново, кажи фирмата му.
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Смяна на външно каре на Пасат б5
Ново от магазина QWP
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Смяна на външно каре на Пасат б5
И другото пояснение е че номера с навиването на централния болт при разкачена полуоска не става на този модел полуоската е куха само бой навун по другбначин не става макар,че карето излезе лесно
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Смяна на външно каре на Пасат б5
Аз никога не навивам болт, това е грешна практика , вадя ги с обратен чук
А тая фирма не съм я чувал , непозната ми е.
А тая фирма не съм я чувал , непозната ми е.
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Смяна на външно каре на Пасат б5
Взимал съм носачи QWP за Пасат б5 както и външно каре ядове не съм имал но слега направо ме разката карето да не влиза направо незнам.Даже пробвах старото на ръка влиза до зегерката и после трябва удър с трупче и чук да прескочи.Утре тръгвам с полуоската да си търся каре иначе не става това което го купих не става за рекламация защото е очукано от бой и е пълно с грес.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Смяна на външно каре на Пасат б5
Признавам не съм я чувал въобще тая фирма, някоя опаковъчна ще е, само лепи етикети по чарколаци.
Не купувай ментаци по ходовата част, че може да се откачи нещо и да се претрепеш . Аз бих си търсил здраво, употребявано , но истинско или марково ново каре.
Не купувай ментаци по ходовата част, че може да се откачи нещо и да се претрепеш . Аз бих си търсил здраво, употребявано , но истинско или марково ново каре.
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Смяна на външно каре на Пасат б5
QWP workshop марката се предлага в АутоПро и е немска с производство в китай там имали завод (ма кое ли вече не е произведено в китай) и принпно не е лоша сменял съм няколко носача на Пасатб5 и съм карел три години и така и го продадох без да са ми се разбивали за това време,но явно има два вида карета с различна дебелина на шлиците.Днес ходих до магазина с полуоската извадиха ми друго каре марка Паскал или Паскуал незнам как се изписва името и пак същата работа подвежда и не влиза,после ми изкараха каре JSP влезна веднага до шлиците като удома си.Извода е когато взимате каре още преди да му сложите греста го подведете на шлиците и ако не клипне веднага до зегерката не се и опитвайте да го набивате а тичайте в магазина за друго.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Смяна на външно каре на Пасат б5
Много е тъпо, шлиците се броят. Има примерно два вида карета за ауди с 20 и с 21 шлица. Няма как да стане ако не е точното каре, освен да замажеш шлиците на полуоската и това да ти препятства монтажа на точното каре после
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 212 госта