Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми

Мнениеот silent » Нед 11 ное 2018 9:12


Скрибуца вентилатора в управлението на климатроника...Този вентилатор не работи добре със зимните гуми... ;)




Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми

Мнениеот Курт Деликуртев » Нед 11 ное 2018 11:02


Този вентилатор къде се намира, щото шумът не идва от климатроника, а някъде по-дълбоко от таблото?

Впрочем преди да заснема клипа изчистих всички грешки на климатика.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми

Мнениеот silent » Нед 11 ное 2018 13:13


Изключи климатронима и виж дали скрибуца....


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми

Мнениеот Курт Деликуртев » Нед 11 ное 2018 16:52


Днес, след като 2 дни колата стоя в подземния, акумулатора нямаше нищо в него. Тотална нула. Добре, че има един приятел до мен, та ми даде ток с кабели. Тези шумове ги има само на контакт, при изключен климатроник. Но нищо чудно да си дърпат ток докато колата стои в гаража.

Опитах да сваля плюса на акумулатора, първо заключих с дистанционното, после свалям плюса и като се почна една аларма нема спиране. Така няколко пъти.

После мерих тока когато акумулатора е откачен, дърпа по 0,35 ампера, вижда ми се много. Вие как мислите?


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4414
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми

Мнениеот Pet_rov » Нед 11 ное 2018 19:10


Не е в норма


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми

Мнениеот Курт Деликуртев » Нед 11 ное 2018 19:40


Колко струва един 60 Аh акумулатор? Аз намерих Варта за 120 лева.

Май ще трябва да се купува нов.


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1527
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми

Мнениеот Кайзен » Нед 11 ное 2018 22:38


Курт Деликуртев написа:Опитах да сваля плюса на акумулатора, първо заключих с дистанционното, после свалям плюса и като се почна една аларма нема спиране. Така няколко пъти.
Каква е тая аларма, която работи с откачен акумулатор. Чак да не може да спре.
Курт Деликуртев написа:После мерих тока когато акумулатора е откачен, дърпа по 0,35 ампера, вижда ми се много. Вие как мислите?
Как на откачен акумулатор имаш консумация на ток?
Курт Деликуртев написа:Колко струва един 60 Аh акумулатор?
Аз намерих за 35 евро.


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми

Мнениеот Курт Деликуртев » Нед 11 ное 2018 23:17


Кайзен, за алармата и аз се учудих, от къде взема ток за да свири при откачен акумулатор?

Утечката се мери с мултиметър в режим мерене на сила на тока, откачаш плюса, после слагаш мултиметъра между плюса на акумулатора и положителния кабел и тогава се мери консумация на ток. Брат ми в София има същия проблем, А 6, някакви модули не "заспивали" и дърпат ток на поразия.

За 60 евро съм намерил Варта. Ще купя нов когато намеря утечката на ток, иначе и новият акумулатор ще се скапе за нула време.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми

Мнениеот bobocamaro » Пон 12 ное 2018 13:20


Курт Деликуртев написа:... за алармата и аз се учудих, от къде взема ток за да свири при откачен акумулатор?

Има собствен пакет акумулатори вграден в сирената. Като остареят и се разтекат почват и те да участват в тея 0.35А.


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми

Мнениеот Курт Деликуртев » Пон 12 ное 2018 20:38


Бобо, благодаря ти за информацията. За утечките обикновено били виновни микроключетата във вратите.

Оказа се, че съм мерил утечката неправилно. Трябвало да оставя колата да "заспи", 1 до 2 часа, ама при това заспиване преден капак и шофьорска врата трябва да останат отворени, т.е. някак си трябва да излъжа системата, че са затворени.

Имаш ли някаква идея как да го направя, да пъхам някакви детайли с подходящ диаметър в ключалката на вратата и преден капак?


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми

Мнениеот ivuchev » Пон 12 ное 2018 20:52


:mhihi Курте , няма нужда да пъхаш нищо . Палчето на вратата го натискаш да щракне , а бутончето на вратата и на капака ги натискаш с тиксо или ги сваляш и разделяш жичките . :biggrin
Какво искаше да пъхаш във вратата?


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми

Мнениеот Курт Деликуртев » Пон 12 ное 2018 20:59


Моят пасатор е Б5,5 и няма бутончета като на Ладата! А когато не е затворена шофьорската врата не мога за заключа с алармата, а това е целта, да "заспи" с включена аларма.

Освен това ако откача захранването от акумулатора при включена аларма се включва сирената, оказа се, че тя е с автономно захранване, в неделя поне 10 пъти надничаха комшиите да видят коя кола я "крадат"!


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми

Мнениеот ivuchev » Пон 12 ное 2018 21:07


Прав си забравих че сте с тъпите микроключета .


Потребителски аватар
Алекси Георгиев
Мнения: 350
Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
Автомобил: Skoda Octavia 1
Двигател: AGN 1998
Местоположение: под масата

Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми

Мнениеот Алекси Георгиев » Вто 13 ное 2018 0:09


"Скрибуцането" от вътрешността на таблото не е от гумите, не е от джантите, не е от ламарините при сп. дискове... Не е от ръждата, и от задната броня. Не е от престоя в подземния паркинг и не е в движение, а дори и в покой. Не е от хидравликата, не е от волана и не е от мултимедия. От климата не е, не е от вентилатора, не е и от акумулатора и не е от микроключетата.
Е*Бах го... Абе да не е петък днеска ?!?

Последна промяна от Алекси Георгиев на Вто 13 ное 2018 0:12, променено общо 1 път.


Mishonti
Мнения: 1834
Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
Автомобил: C220
Двигател: CDI 2007
Местоположение: Бургассс

Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми

Мнениеот Mishonti » Вто 13 ное 2018 0:11


Курта продължава да ни занимава с тоталния си гробник тука...
Който скрибуца от микроключетата след смяната на летните гуми със зимни..



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, Perym, Shamata, ViceroyF16 и 175 госта