Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми
Скрибуца вентилатора в управлението на климатроника...Този вентилатор не работи добре със зимните гуми... ;)
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми
Този вентилатор къде се намира, щото шумът не идва от климатроника, а някъде по-дълбоко от таблото?
Впрочем преди да заснема клипа изчистих всички грешки на климатика.
Впрочем преди да заснема клипа изчистих всички грешки на климатика.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми
Изключи климатронима и виж дали скрибуца....
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми
Днес, след като 2 дни колата стоя в подземния, акумулатора нямаше нищо в него. Тотална нула. Добре, че има един приятел до мен, та ми даде ток с кабели. Тези шумове ги има само на контакт, при изключен климатроник. Но нищо чудно да си дърпат ток докато колата стои в гаража.
Опитах да сваля плюса на акумулатора, първо заключих с дистанционното, после свалям плюса и като се почна една аларма нема спиране. Така няколко пъти.
После мерих тока когато акумулатора е откачен, дърпа по 0,35 ампера, вижда ми се много. Вие как мислите?
Опитах да сваля плюса на акумулатора, първо заключих с дистанционното, после свалям плюса и като се почна една аларма нема спиране. Така няколко пъти.
После мерих тока когато акумулатора е откачен, дърпа по 0,35 ампера, вижда ми се много. Вие как мислите?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми
Колко струва един 60 Аh акумулатор? Аз намерих Варта за 120 лева.
Май ще трябва да се купува нов.
Май ще трябва да се купува нов.
- Кайзен
- Мнения: 1527
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми
Каква е тая аларма, която работи с откачен акумулатор. Чак да не може да спре.Курт Деликуртев написа:Опитах да сваля плюса на акумулатора, първо заключих с дистанционното, после свалям плюса и като се почна една аларма нема спиране. Така няколко пъти.
Как на откачен акумулатор имаш консумация на ток?Курт Деликуртев написа:После мерих тока когато акумулатора е откачен, дърпа по 0,35 ампера, вижда ми се много. Вие как мислите?
Аз намерих за 35 евро.Курт Деликуртев написа:Колко струва един 60 Аh акумулатор?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми
Кайзен, за алармата и аз се учудих, от къде взема ток за да свири при откачен акумулатор?
Утечката се мери с мултиметър в режим мерене на сила на тока, откачаш плюса, после слагаш мултиметъра между плюса на акумулатора и положителния кабел и тогава се мери консумация на ток. Брат ми в София има същия проблем, А 6, някакви модули не "заспивали" и дърпат ток на поразия.
За 60 евро съм намерил Варта. Ще купя нов когато намеря утечката на ток, иначе и новият акумулатор ще се скапе за нула време.
Утечката се мери с мултиметър в режим мерене на сила на тока, откачаш плюса, после слагаш мултиметъра между плюса на акумулатора и положителния кабел и тогава се мери консумация на ток. Брат ми в София има същия проблем, А 6, някакви модули не "заспивали" и дърпат ток на поразия.
За 60 евро съм намерил Варта. Ще купя нов когато намеря утечката на ток, иначе и новият акумулатор ще се скапе за нула време.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми
Курт Деликуртев написа:... за алармата и аз се учудих, от къде взема ток за да свири при откачен акумулатор?
Има собствен пакет акумулатори вграден в сирената. Като остареят и се разтекат почват и те да участват в тея 0.35А.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми
Бобо, благодаря ти за информацията. За утечките обикновено били виновни микроключетата във вратите.
Оказа се, че съм мерил утечката неправилно. Трябвало да оставя колата да "заспи", 1 до 2 часа, ама при това заспиване преден капак и шофьорска врата трябва да останат отворени, т.е. някак си трябва да излъжа системата, че са затворени.
Имаш ли някаква идея как да го направя, да пъхам някакви детайли с подходящ диаметър в ключалката на вратата и преден капак?
Оказа се, че съм мерил утечката неправилно. Трябвало да оставя колата да "заспи", 1 до 2 часа, ама при това заспиване преден капак и шофьорска врата трябва да останат отворени, т.е. някак си трябва да излъжа системата, че са затворени.
Имаш ли някаква идея как да го направя, да пъхам някакви детайли с подходящ диаметър в ключалката на вратата и преден капак?
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми
Курте , няма нужда да пъхаш нищо . Палчето на вратата го натискаш да щракне , а бутончето на вратата и на капака ги натискаш с тиксо или ги сваляш и разделяш жичките .
Какво искаше да пъхаш във вратата?
Какво искаше да пъхаш във вратата?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми
Моят пасатор е Б5,5 и няма бутончета като на Ладата! А когато не е затворена шофьорската врата не мога за заключа с алармата, а това е целта, да "заспи" с включена аларма.
Освен това ако откача захранването от акумулатора при включена аларма се включва сирената, оказа се, че тя е с автономно захранване, в неделя поне 10 пъти надничаха комшиите да видят коя кола я "крадат"!
Освен това ако откача захранването от акумулатора при включена аларма се включва сирената, оказа се, че тя е с автономно захранване, в неделя поне 10 пъти надничаха комшиите да видят коя кола я "крадат"!
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми
Прав си забравих че сте с тъпите микроключета .
- Алекси Георгиев
- Мнения: 350
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
- Автомобил: Skoda Octavia 1
- Двигател: AGN 1998
- Местоположение: под масата
Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми
"Скрибуцането" от вътрешността на таблото не е от гумите, не е от джантите, не е от ламарините при сп. дискове... Не е от ръждата, и от задната броня. Не е от престоя в подземния паркинг и не е в движение, а дори и в покой. Не е от хидравликата, не е от волана и не е от мултимедия. От климата не е, не е от вентилатора, не е и от акумулатора и не е от микроключетата.
Е*Бах го... Абе да не е петък днеска ?!?
Е*Бах го... Абе да не е петък днеска ?!?
Последна промяна от Алекси Георгиев на Вто 13 ное 2018 0:12, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Passat Variant 2001 г. 1,8 Т 150 к.с.- стържене/скрибуцане от волана/таблото след смяна на гуми
Курта продължава да ни занимава с тоталния си гробник тука...
Който скрибуца от микроключетата след смяната на летните гуми със зимни..
Който скрибуца от микроключетата след смяната на летните гуми със зимни..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 190 госта