проблем електронна ръчна спирачка пасат Б7
- kijelmi
- Мнения: 117
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 13:13
- Автомобил: Passat R-Line BiTDI
- Двигател: CUAA 2020
- Местоположение: София
Re: проблем електронна ръчна спирачка пасат Б7
Моите ги сменях с TRW преди два месеца, спират перфектно няма шумове или каквото и да е нетипично. Момчетата в сервиза ми казаха, че са използвали Ваг-Ком при смяната.
- lokva
- Мнения: 832
- Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
- Автомобил: Passat 3c
- Двигател: CBAB 2008
- Местоположение: Гоце Делчев Hamburg
Re: проблем електронна ръчна спирачка пасат Б7
Моята в6 имаше проблем със същите симтоми след смяна на 4 диска и накладки. Проблема се реши след смяната на единият заден спирачен апарат. Той след кратко каране задържаше и от там шума и загряването на колелото.
Огледайте добре спирачните дискове дали не се е образувал ръб. Ако има следи по тях съм убеден , че апарата е тръгнал .
Огледайте добре спирачните дискове дали не се е образувал ръб. Ако има следи по тях съм убеден , че апарата е тръгнал .
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем електронна ръчна спирачка пасат Б7
Ходих в Горубляне и е една фирма ми рециклираха задните спирачни апарати. Спирането се подобри и усещането за педала на спирачката се подобри. Обаче пак греят задните апарати спрямо предните. Градско в жега след 10км задръствания задните са на 80-85 градуса, а предните на 60 градуса. На извънградско в хладна вечер (14 градуса въздуха) задните са 40 градуса а предните са 22 градуса. (Купих си лазерен термометър от амазон за 9 паунда, ако някой се чуди как меря).
Спирането обаче на 10 годишния ми сеат леон е доста по-добро от пасата, който като нов ковеше както по тестовете на автомотор и спорт. Равносметката след около 600лв потрошени, е че има подобрение, но далеч от желаното.
В пробката на казанчето за спирачната течност по стените има мръсни отлагания, вие имате ли такива или стените на тази жълта пробка са ви чисти и блестящи?
Как извършвате смяната на спирачната течност - през компютъра с пускане да се източи или по стария метод с помпането с двама човека?
Спирането обаче на 10 годишния ми сеат леон е доста по-добро от пасата, който като нов ковеше както по тестовете на автомотор и спорт. Равносметката след около 600лв потрошени, е че има подобрение, но далеч от желаното.
В пробката на казанчето за спирачната течност по стените има мръсни отлагания, вие имате ли такива или стените на тази жълта пробка са ви чисти и блестящи?
Как извършвате смяната на спирачната течност - през компютъра с пускане да се източи или по стария метод с помпането с двама човека?
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем електронна ръчна спирачка пасат Б7
Здравейте, някой може ли да сподели ако знае какво е по спецификация спирачното усилие на предния мост и съответно на задния мост за Пасат Б7 седан?
Re: проблем електронна ръчна спирачка пасат Б7
Колега, сменял скоро спирачна течност, имаше ли мръсни отлагания преди това?
Re: проблем електронна ръчна спирачка пасат Б7
Понеже тази тема бая дълга и оплетена стана, аз се поизгубих вече, дапопитам случайно да сте сипвали незнайна спирачна течност някога по някакъв повод, защото аз съм имал случай с спирачна тчност на приста купена от бензиностанция за доливане защото капеше помпа на съединител и просто трябваше да приберем един бус, след това доливане не искам да обяснява, колко разядени бяха всички маркучи, уплътнения, помпи и т.н. за 15 лв течност направихме ремонт за над 1500лв. Спирачните маркучи лично ги рязах с нож да видя как са отвътре и съжалявам, че нямам снимки, бяха надути като гъби и на места напълно запушени, а гумата се мажеше като разтопен асфалт. Долната лагер помпа беше напоила съединителя, след като протече и т.н.
Та знаете ли спирачната течност дали е сменяна и с каква, също така задни маркучи сваляни ли са за проба за проходимост ?
Та знаете ли спирачната течност дали е сменяна и с каква, също така задни маркучи сваляни ли са за проба за проходимост ?
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем електронна ръчна спирачка пасат Б7
Ами има някакви отлагания по казанчето, на жълтата пробка на казанчето по стените е с черни наслоявания. Като стана на 3 години колата ходих и смениха спирачната течност с оригинална на Фолксваген. Преди това не съм заглеждал дали има отлагания. Сега течността е на 1 година и хубаво ще промием навсякъде.
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем електронна ръчна спирачка пасат Б7
Смених спирачната течност с пълна промивка на системата, измиване на казанчето, смяна на предни и задни спирачни маркучи, смяна на серво на счирачките.
Резултат: спирачният педал се натиска лесно и обратното усилие е равномерно. Подобрено усещане за натискане на педала, без съскащи звуци. При изключен двигател втвърдяване на педала от второто натискане (със старото серво ставаше от 3-4 натискане).
В резултат смяната на сервото се наблюдава едно подобрено спирачно усещане. Но не толкова добро както когато колата излезе като нова от шоурума на Порше Изток.
Температура на дискове/апарати след 10км пробег градско: 60-70 градуса за предните и 90-100 градуса за задните.
Старите спирачни маркучи са проходими и без нарушена цялост.
Проблемът следователно продължава.
Чудя се дали не се е бъгнал контролерът на ESP и по време на равномерно движение да затваря произволно спирачните апарати, но не светва лампа за есп на таблото.
Резултат: спирачният педал се натиска лесно и обратното усилие е равномерно. Подобрено усещане за натискане на педала, без съскащи звуци. При изключен двигател втвърдяване на педала от второто натискане (със старото серво ставаше от 3-4 натискане).
В резултат смяната на сервото се наблюдава едно подобрено спирачно усещане. Но не толкова добро както когато колата излезе като нова от шоурума на Порше Изток.
Температура на дискове/апарати след 10км пробег градско: 60-70 градуса за предните и 90-100 градуса за задните.
Старите спирачни маркучи са проходими и без нарушена цялост.
Проблемът следователно продължава.
Чудя се дали не се е бъгнал контролерът на ESP и по време на равномерно движение да затваря произволно спирачните апарати, но не светва лампа за есп на таблото.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: проблем електронна ръчна спирачка пасат Б7
Може проблема да е в предните апарати или по някаква причина да не се разпределя правилно спирачното усилие и затова задните да загряват повече. Предполагам че измерените температури са след спиране. Аз съм рециклирал заден апарат на Б6, не знам дали при Б7 са същите, но не е нещо ново или сложно като технология - два водача и едно бутало. Не виждам какво толкова може да се случи с апарата. По скоро проблема е някъде другаде.
- beboyan
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем електронна ръчна спирачка пасат Б7
Да, и аз така смятам и ще купя нови предни апарати.
Главният спирачен цилиндър го промиха и почистиха.
Като нова, само да чукна леко педала на спирачката и "ковеше".
Сега след всички процедури и смени, при натискане на спирачния педал през първите 20% от хода на спирачния педал не се случва нищо и чак след това започва да спира.
Главният спирачен цилиндър го промиха и почистиха.
Като нова, само да чукна леко педала на спирачката и "ковеше".
Сега след всички процедури и смени, при натискане на спирачния педал през първите 20% от хода на спирачния педал не се случва нищо и чак след това започва да спира.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Tsankovski и 70 госта