Passat 6 SFI 1.6 115 к.с. 2006 г. Проблем с губене на компресия

Техническа и сервизна информация за Passat
blaskovo20
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 27 ное 2018 19:23
Автомобил:
Двигател:

Passat 6 SFI 1.6 115 к.с. 2006 г. Проблем с губене на компресия

Мнениеот blaskovo20 » Вто 27 ное 2018 19:50


Здравейте колеги имам следния проблем след като запаля колата губи компресия на първи и четвърти цилиндър. Колата е Volkswagen Passat 6 SFI 1.6 115 коня бензин 2006 година. Сменил съм доста неща но проблема остава.
Бутала, сегменти, вложки, шлайф на главата, ангренажна верига, обтегач, клапани ,повдигачи, кобилички. Сменил съм масла филтри aбе всичко.
Като поработи на две минути и просто изгасва. Компютърната диагностика нищо не показа. Всъщност показва че първи и четвърти не работят, че няма компресия, НО това го показвай манометър за налягането,той потвърждава диагностиката.
Налягането на маслото Е 3 бара При стартиране.
Моля за помощ предварително ви благодаря колеги. Ако имате нужда от повече информация за моя проблем просто пишете ще отговоря максимално бързо. Ако имате идеи за майстора aз съм от Варна.




Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat 6 SFI 1.6 115 к.с. 2006 г. Проблем с губене на компресия

Мнениеот Курт Деликуртев » Вто 27 ное 2018 19:55


А главата надуха ли я за да проверят за пукнатини?

Иначе всичко е сменено, би трябвало мотора сега да е като нов.


blaskovo20
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 27 ное 2018 19:23
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat 6 SFI 1.6 115 к.с. 2006 г. Проблем с губене на компресия

Мнениеот blaskovo20 » Вто 27 ное 2018 20:25


Да, даже е палена без антифриз, в тази връзка, но не знам защо ?!?


mrsch66
Мнения: 289
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
Автомобил: jetta 2
Двигател: ez 1986
Местоположение: praha

Re: Passat 6 SFI 1.6 115 к.с. 2006 г. Проблем с губене на компресия

Мнениеот mrsch66 » Вто 27 ное 2018 20:31


Сменяш ;мастора; тоя не става и почваш отново с мерене на компресия на топло и след това пак след като сложите 15-20гр масло на цилиндър резултата от двете замервания казва как се продължава след това.


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Passat 6 SFI 1.6 115 к.с. 2006 г. Проблем с губене на компресия

Мнениеот ivuchev » Вто 27 ное 2018 20:38


mrsch66 написа:Сменяш ;мастора; тоя не става и почваш отново с мерене на компресия на топло и след това пак след като сложите 15-20гр масло на цилиндър резултата от двете замервания казва как се продължава след това.



Не можах да си прата мнението от теб колега
Изсмука ми думите от пръстите


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat 6 SFI 1.6 115 к.с. 2006 г. Проблем с губене на компресия

Мнениеот Курт Деликуртев » Вто 27 ное 2018 22:56


blaskovo20 написа:Да, даже е палена без антифриз, в тази връзка, но не знам защо ?!?


Не се прави така, голата глава се надува на стенд, като преди това се затварят всички отвори. Има фирми дето го правят, ама за теб е късно.

Остава ново мерене на компресията, като на двата цилиндъра с нулива се слага малко масло (както колегата горе е писал), за да се разбере откъде се губи, през цилиндрите или евентуално през главата/клапаните.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Greebo, malcho_m, nikivel и 73 госта