Пасат 1,8Т -Трудно първо палене

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пасат 1,8Т -Трудно първо палене

Мнениеот silent » Вто 04 дек 2018 20:41


Здравейте колеги е тези дни ме сюрпризира великия пасат с трудно първо палене при температури под 0гр. Пали почва да сваля обороти и тръгва да гасне като тргне да газне се чува цъкане на реле оборотите леко подскачат но ако не се подаде гас гасне. След като се задържат оборотите с педала на газта за около 2-3 минути всичко вече е наред и през целият ден няма проблеми с палене и обороти. Закачих я на Ваг ком и ми изписа грешки на килограм които показват поне според мен глобален проблем тъй като е невъзможно да откажат толкова елементи и колата въпреки това да работи нормално след запалване. Прилагам лога:

Tuesday, 04 December 2018, 07:03:34:0
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Control Module Part Number: 4B0 906 018 DC
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0001
Software Coding: 11551
Work Shop Code: WSC 00000
VCID: 65BD3297EC79
Additional Info: WVWZZZ3BZ2E262481 VWZ7Z0A4351997

12 Faults Found:

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High
P1114 - 35-10 - - - Intermittent
17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit
P1237 - 35-10 - - - Intermittent
17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit
P1239 - 35-10 - - - Intermittent
17648 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Open Circuit
P1240 - 35-10 - - - Intermittent
17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit
P1238 - 35-10 - - - Intermittent
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground
P1425 - 35-10 - - - Intermittent
17955 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Short to Ground
P1547 - 35-10 - - - Intermittent
17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground
P1117 - 35-10 - - - Intermittent
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground
P1435 - 35-10 - - - Intermittent
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground
P1421 - 35-10 - - - Intermittent
17697 - Boost Pressure Control Valve (N249): Short to Ground
P1289 - 35-10 - - - Intermittent
17949 - Fuel Pump Relay (J17): Open Circuit
P1541 - 35-10 - - - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------
Колата има газова уредба но я изключвам като проблем тъй като първият път като направи проблем бутилката беше празна и не беше карана на газ доста дни...
Единствената текуща грешка е първата която е е умишлено създадена от мен.
Колата няма никакви проблеми освен първото палене и всички грешки освен първата не са присъщи...т.е никога не са излизали преди....
Ако някой с повече опит даде наоки ок...ако ли не ще оправям по трудния начин... :biggrin




Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Seat Alhambra 7M
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Карнобат

Re: Пасат 1,8Т -Трудно първо палене

Мнениеот stefarata » Вто 04 дек 2018 20:55


Без да претендирам за кой знае какви познания, но тази цяла група грешки е на елементи, които може да се управляват от един модул или... предпазител/бушон. От там бих започнал


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Пасат 1,8Т -Трудно първо палене

Мнениеот Курт Деликуртев » Вто 04 дек 2018 21:53


При моят AWT преди около месец почнах да търся що няма захранващо на дебитомера когато колата е на контакт без мотора да работи. Търсих захранващото напрежение на няколко предпазителя, на бензиновата помпа и т.н.

На другият ден ми светна мотор чека, изчетох грешките, голяма част подобни на твоите, колега! От релето на бензиновата помпа тръгва една клема, която минава през всички важни релета ... мисля, че ти дадох електрическата схема на AWT, погледни в нея и ще усетиш какво е станало!


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат 1,8Т -Трудно първо палене

Мнениеот silent » Сря 05 дек 2018 14:40


Мерси колега. Мисля че е или отпадане на напрежение някъде по веригата или ECU.
Или има някъде вода която замръзва и прави проблем. Това го прави само при минусови температури. Днес например всичко е ок все едно нищо не е било.
Събота и неделя ще я ровя.


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Пасат 1,8Т -Трудно първо палене

Мнениеот ivuchev » Сря 05 дек 2018 15:34


Имах такъв проблем на AWC 1.8 т оказа се сцепен маркуч на картерна вентилация намираше се под дросела на много скрито място. Видях го случайно след като демонтирах самия дросел за почистване че само това остана като идея след мерене на какви ли не датчици . + мерене на налягането на горивото.

ето ми темата
Надявам се да ти помогне.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 115 госта