Pasaat B5 1.8T по късно надува??

Техническа и сервизна информация за Passat
BaTLLeL4o
Мнения: 100
Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
Автомобил: Golf MK5 GTI
Двигател: BWA 2007
Местоположение: Русе

Pasaat B5 1.8T по късно надува??

Мнениеот BaTLLeL4o » Пет 07 дек 2018 17:26


Здравейте, имам въпросия пасат с код на мотора AEB Колата има поставен чип и до сега не е имала никакви проблеми. Почна да не надува до край(пик 1.2 холд 1.1) оказа се спукан маркуч. Смених го. От тогава почна да надува по късно. Ако преди на 2200 оборота е направила налягане от 1.2 сега ги прави чак 3200. Грешки няма никакви. Тествах актуатора, като го отворя до край и си сложа пръста на маркуча, като го пусна си прави ваккум и не изпуска. Турбото има нормални лифтове и топлата част няма пукнатини. Не съм надувал пътищата да гледам за дупка, но щом по-късно го прави налягането ме съмнява да са пробити. Гледам е мазно и пепелясало около дюзите. Дали е възможно от тях? Дросела ако го изчистя дали ще има ефект?

Последна промяна от BaTLLeL4o на Съб 15 дек 2018 19:04, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19554
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??

Мнениеот radotom » Пет 07 дек 2018 18:29


BaTLLeL4o написа:Тествах актуатора, прави си ваккум нормално.

Щом на бензинова кола актуатора прави вакуум - сменяй го! :icon_lol :icon_lol


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??

Мнениеот Курт Деликуртев » Пет 07 дек 2018 22:37


Актуатора си го тествал, ама леко ли се движи и дали достига крайно положение?


BaTLLeL4o
Мнения: 100
Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
Автомобил: Golf MK5 GTI
Двигател: BWA 2007
Местоположение: Русе

Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??

Мнениеот BaTLLeL4o » Съб 08 дек 2018 17:26


radotom написа:
BaTLLeL4o написа:Тествах актуатора, прави си ваккум нормално.

Щом на бензинова кола актуатора прави вакуум - сменяй го! :icon_lol :icon_lol

При крайно отворено положение и сложен пръст на маркуча като го пусна актуатора и прави ваккум.


BaTLLeL4o
Мнения: 100
Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
Автомобил: Golf MK5 GTI
Двигател: BWA 2007
Местоположение: Русе

Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??

Мнениеот BaTLLeL4o » Съб 08 дек 2018 17:27


Курт Деликуртев написа:Актуатора си го тествал, ама леко ли се движи и дали достига крайно положение?

Достига крайно положение и се движи сравнително нормално. Не бих казал леко но не е и твърдо.


BaTLLeL4o
Мнения: 100
Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
Автомобил: Golf MK5 GTI
Двигател: BWA 2007
Местоположение: Русе

Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??

Мнениеот BaTLLeL4o » Съб 15 дек 2018 18:56


Развитие: почистен всмукателен колектор дросел и сменени гарнитури на тях. Оказа се счупен пластмасов маркуч на картерна вентилация, и него смених. Видях всеки един маркуч от турбото до дросела, дупки нямат. Вече не знам къде да търся проблема... Накрая ще пробвам с нова турбина


BaTLLeL4o
Мнения: 100
Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
Автомобил: Golf MK5 GTI
Двигател: BWA 2007
Местоположение: Русе

Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??

Мнениеот BaTLLeL4o » Нед 23 дек 2018 13:17


Възможно ли е да е от н75 въпреки че незаписва никаква грешка?


rpetrow
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 25 сеп 2016 23:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??

Мнениеот rpetrow » Сря 26 дек 2018 13:41


Когато моят Н75 се развали, надуваше когато си поиска. Един път си работи добре, друг път изобщо не се включваше турбото. Надуваше късно и в ниските колата я нямаше изобщо. Ако си закъсал с парите, помоли някой колега да ти даде неговия за проба. Ако си ок просто си го смени профилактично. Някъде към 80-90лв беше по спомен и е хубаво да се сменя на определени км превантивно. Моят го смених на моя глава, след като ходих на различни диагностики (включително и в Адлер) и не го хванаха. Просто явно за да го хване диагностиката трябва точно в този момент да е отказал или тотално да изгори..


BaTLLeL4o
Мнения: 100
Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
Автомобил: Golf MK5 GTI
Двигател: BWA 2007
Местоположение: Русе

Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??

Мнениеот BaTLLeL4o » Чет 27 дек 2018 20:24


Не се оказа н75, оказа се спукана толла част на турбото. Но проблемите продължават. След смяна на турбото, колата почна да прекъсва като надуе до край. Или бедна смес или свещи и бубини... Филма продължава.


rpetrow
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 25 сеп 2016 23:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??

Мнениеот rpetrow » Съб 29 дек 2018 22:36


Малко странно, на предишния си пост мислех да ти напиша за пукнатата топла част но реших да го спестя. Като отвориха моето турбо, се оказа че и моята топла част е пукната. "Майсторите" я били заварили и заварката е опирала в перката... В ниските обороти перката не се е въртяла като хората и затова колата я нямаше в ниските. Във високите после перката се развърта и колата тръгва. Заради Н75 пък турбото понякога просто не се вкючваше. За придръпването във високите преди да правиш каквото и да е било пробвай да смениш свещите. Сложи за проба NGK BKR7E медни(най-обикновените). Казват, че правят чудеса на чипнати 1.8т. Аз съм с тях и откакто ги сложих проблемите ми във високите спряха. Просто трябва да се сменят по-често и да им следиш разстоянието, защото медта изгаря и с времето от 0.8мм ,разстоянието става по голямо. Не са скъпи, ако имаш човек с отстъпка идват към 5 лв на бройка. Ако нямаш отстъпка са 7 лв. Ако ги сложиш и се оправят нещата е хубаво да ги сменяш на 10 000 макс.


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??

Мнениеот ivuchev » Съб 29 дек 2018 22:52


Ако сте откачали дросела от буксата при чистене, дори след адаптация ми прекъсваше като настъпя до край. Оправи се странно след като рестартирах компа като откачих акум. за известно време. Та пробвай и това.


BaTLLeL4o
Мнения: 100
Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
Автомобил: Golf MK5 GTI
Двигател: BWA 2007
Местоположение: Русе

Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??

Мнениеот BaTLLeL4o » Нед 30 дек 2018 13:23


rpetrow написа:Малко странно, на предишния си пост мислех да ти напиша за пукнатата топла част но реших да го спестя. Като отвориха моето турбо, се оказа че и моята топла част е пукната. "Майсторите" я били заварили и заварката е опирала в перката... В ниските обороти перката не се е въртяла като хората и затова колата я нямаше в ниските. Във високите после перката се развърта и колата тръгва. Заради Н75 пък турбото понякога просто не се вкючваше. За придръпването във високите преди да правиш каквото и да е било пробвай да смениш свещите. Сложи за проба NGK BKR7E медни(най-обикновените). Казват, че правят чудеса на чипнати 1.8т. Аз съм с тях и откакто ги сложих проблемите ми във високите спряха. Просто трябва да се сменят по-често и да им следиш разстоянието, защото медта изгаря и с времето от 0.8мм ,разстоянието става по голямо. Не са скъпи, ако имаш човек с отстъпка идват към 5 лв на бройка. Ако нямаш отстъпка са 7 лв. Ако ги сложиш и се оправят нещата е хубаво да ги сменяш на 10 000 макс.

С свещи на NGK платинени съм, на не повече от 5к км. Преди да правя каквото и да било, колата ще се настройва наново, защото турбото е по голямо. И след настройка ако е пак същото, ще пробвам, свещи, бубини.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamen__st и 52 госта