Pasaat B5 1.8T по късно надува??
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
- Автомобил: Golf MK5 GTI
- Двигател: BWA 2007
- Местоположение: Русе
Pasaat B5 1.8T по късно надува??
Здравейте, имам въпросия пасат с код на мотора AEB Колата има поставен чип и до сега не е имала никакви проблеми. Почна да не надува до край(пик 1.2 холд 1.1) оказа се спукан маркуч. Смених го. От тогава почна да надува по късно. Ако преди на 2200 оборота е направила налягане от 1.2 сега ги прави чак 3200. Грешки няма никакви. Тествах актуатора, като го отворя до край и си сложа пръста на маркуча, като го пусна си прави ваккум и не изпуска. Турбото има нормални лифтове и топлата част няма пукнатини. Не съм надувал пътищата да гледам за дупка, но щом по-късно го прави налягането ме съмнява да са пробити. Гледам е мазно и пепелясало около дюзите. Дали е възможно от тях? Дросела ако го изчистя дали ще има ефект?
Последна промяна от BaTLLeL4o на Съб 15 дек 2018 19:04, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??
BaTLLeL4o написа:Тествах актуатора, прави си ваккум нормално.
Щом на бензинова кола актуатора прави вакуум - сменяй го!
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??
Актуатора си го тествал, ама леко ли се движи и дали достига крайно положение?
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
- Автомобил: Golf MK5 GTI
- Двигател: BWA 2007
- Местоположение: Русе
Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??
radotom написа:BaTLLeL4o написа:Тествах актуатора, прави си ваккум нормално.
Щом на бензинова кола актуатора прави вакуум - сменяй го!
При крайно отворено положение и сложен пръст на маркуча като го пусна актуатора и прави ваккум.
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
- Автомобил: Golf MK5 GTI
- Двигател: BWA 2007
- Местоположение: Русе
Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??
Курт Деликуртев написа:Актуатора си го тествал, ама леко ли се движи и дали достига крайно положение?
Достига крайно положение и се движи сравнително нормално. Не бих казал леко но не е и твърдо.
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
- Автомобил: Golf MK5 GTI
- Двигател: BWA 2007
- Местоположение: Русе
Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??
Развитие: почистен всмукателен колектор дросел и сменени гарнитури на тях. Оказа се счупен пластмасов маркуч на картерна вентилация, и него смених. Видях всеки един маркуч от турбото до дросела, дупки нямат. Вече не знам къде да търся проблема... Накрая ще пробвам с нова турбина
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
- Автомобил: Golf MK5 GTI
- Двигател: BWA 2007
- Местоположение: Русе
Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??
Възможно ли е да е от н75 въпреки че незаписва никаква грешка?
Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??
Когато моят Н75 се развали, надуваше когато си поиска. Един път си работи добре, друг път изобщо не се включваше турбото. Надуваше късно и в ниските колата я нямаше изобщо. Ако си закъсал с парите, помоли някой колега да ти даде неговия за проба. Ако си ок просто си го смени профилактично. Някъде към 80-90лв беше по спомен и е хубаво да се сменя на определени км превантивно. Моят го смених на моя глава, след като ходих на различни диагностики (включително и в Адлер) и не го хванаха. Просто явно за да го хване диагностиката трябва точно в този момент да е отказал или тотално да изгори..
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
- Автомобил: Golf MK5 GTI
- Двигател: BWA 2007
- Местоположение: Русе
Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??
Не се оказа н75, оказа се спукана толла част на турбото. Но проблемите продължават. След смяна на турбото, колата почна да прекъсва като надуе до край. Или бедна смес или свещи и бубини... Филма продължава.
Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??
Малко странно, на предишния си пост мислех да ти напиша за пукнатата топла част но реших да го спестя. Като отвориха моето турбо, се оказа че и моята топла част е пукната. "Майсторите" я били заварили и заварката е опирала в перката... В ниските обороти перката не се е въртяла като хората и затова колата я нямаше в ниските. Във високите после перката се развърта и колата тръгва. Заради Н75 пък турбото понякога просто не се вкючваше. За придръпването във високите преди да правиш каквото и да е било пробвай да смениш свещите. Сложи за проба NGK BKR7E медни(най-обикновените). Казват, че правят чудеса на чипнати 1.8т. Аз съм с тях и откакто ги сложих проблемите ми във високите спряха. Просто трябва да се сменят по-често и да им следиш разстоянието, защото медта изгаря и с времето от 0.8мм ,разстоянието става по голямо. Не са скъпи, ако имаш човек с отстъпка идват към 5 лв на бройка. Ако нямаш отстъпка са 7 лв. Ако ги сложиш и се оправят нещата е хубаво да ги сменяш на 10 000 макс.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??
Ако сте откачали дросела от буксата при чистене, дори след адаптация ми прекъсваше като настъпя до край. Оправи се странно след като рестартирах компа като откачих акум. за известно време. Та пробвай и това.
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
- Автомобил: Golf MK5 GTI
- Двигател: BWA 2007
- Местоположение: Русе
Re: Pasaat B5 1.8T по късно надува??
rpetrow написа:Малко странно, на предишния си пост мислех да ти напиша за пукнатата топла част но реших да го спестя. Като отвориха моето турбо, се оказа че и моята топла част е пукната. "Майсторите" я били заварили и заварката е опирала в перката... В ниските обороти перката не се е въртяла като хората и затова колата я нямаше в ниските. Във високите после перката се развърта и колата тръгва. Заради Н75 пък турбото понякога просто не се вкючваше. За придръпването във високите преди да правиш каквото и да е било пробвай да смениш свещите. Сложи за проба NGK BKR7E медни(най-обикновените). Казват, че правят чудеса на чипнати 1.8т. Аз съм с тях и откакто ги сложих проблемите ми във високите спряха. Просто трябва да се сменят по-често и да им следиш разстоянието, защото медта изгаря и с времето от 0.8мм ,разстоянието става по голямо. Не са скъпи, ако имаш човек с отстъпка идват към 5 лв на бройка. Ако нямаш отстъпка са 7 лв. Ако ги сложиш и се оправят нещата е хубаво да ги сменяш на 10 000 макс.
С свещи на NGK платинени съм, на не повече от 5к км. Преди да правя каквото и да било, колата ще се настройва наново, защото турбото е по голямо. И след настройка ако е пак същото, ще пробвам, свещи, бубини.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта