Въпрос за клапан N75 Passat CC 2.0tdi 140HP 2009

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
GolfHighL
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
Автомобил: Volkswagen Passat CC
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: Пловдив

Въпрос за клапан N75 Passat CC 2.0tdi 140HP 2009

Мнениеот GolfHighL » Вто 11 дек 2018 17:45


Здравейте колеги, от скоро съм собственик на Passat CC 2.0tdi 140HP 2009г. Колата е от Австрия на 147 000км.

Проблема е следния: когато карам на която и да е скорост с 1300-1500 оборота и натиска педала на газта, колата е мудна, набира бавно до към 2000-2200 оборота и след тва се изстрелва. Някой път се оправя това и още от ниски обороти тръгва да си набира, друг път пък и във високите обороти е мудна.

Закачихме я диагностика, нямаше никви грешки. Проверихме педала на газта дали работи правилно, работи си, същото направихме и с дебитомера, правилно отчита без забивания. единственото което остана е клапана (N75) който регулира вакуума към актуатора на турбото или самият актуатор. Но одеве пробвах и актуатора, изкарах неговия вакуум сложих маркуче, дръпнах с уста и си работеше перфектно без да изпуска вакуума. И така моето подозрение остава този клапан N75. Също така възможно ли e да е от MAP сензора ?

Какво мислите вие колеги? Възможно ли е да е нещо от ЕГР системата? Но до колкото знам, при такър проблем с ЕГР колата започва да пуши, а моята не пуши изобщо. Или да е от съвсем различно нещо? :gruebel




Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта