Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина

Техническа и сервизна информация за Passat
BaTLLeL4o
Мнения: 100
Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
Автомобил: Golf MK5 GTI
Двигател: BWA 2007
Местоположение: Русе

Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина

Мнениеот BaTLLeL4o » Пет 04 яну 2019 13:37


Здравейте отново... Имах спукана топла част на старата турбина и за това я смених. Сложих к04-015. Когато я натисна до долу първоначално непрекъсва, но примерно като изцедя вс предавки 2 до 5 пъти и почва да прекъсва като надуе до край (1.2 пик, има поставен чип колата) със старата турбина си вървеше без ядове, не е прекъсвала. Преди да сложа тази к04 пробвах старата без закачен актуатор и го прави същото. Свещите са на няма и 5к км на NGK платинени. . Някакви насоки от какво може да е?

Последна промяна от BaTLLeL4o на Пон 07 яну 2019 4:48, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина

Мнениеот pas1.8mi » Пет 04 яну 2019 16:58


Имаш ли АГУ? Със старите бобини ли си?Монтирал ли си бууст-метър?


BaTLLeL4o
Мнения: 100
Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
Автомобил: Golf MK5 GTI
Двигател: BWA 2007
Местоположение: Русе

Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина

Мнениеот BaTLLeL4o » Пет 04 яну 2019 19:43


Имам агу, но я карам на бензин, всичко тестове са на бензин. Да със старите бобини съм. Обмислям тяхната смяна, изглеждат ми най виновни :icon_lol и да имам бууст уред. Надува си колкото трябва.

Последна промяна от IvanMan на Нед 06 яну 2019 7:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1073
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина

Мнениеот Tipsy » Пет 04 яну 2019 20:09


Старото турбо пак ли е било к04-015 и на колко бара е било направено?


BaTLLeL4o
Мнения: 100
Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
Автомобил: Golf MK5 GTI
Двигател: BWA 2007
Местоположение: Русе

Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина

Мнениеот BaTLLeL4o » Пет 04 яну 2019 22:25


Старото беше к03 и пак беше на 1.2 и при него с откачен актуатор го правеше това прекъсване, а преди да спука топлата част нямах никакви проблеми.


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1073
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина

Мнениеот Tipsy » Съб 05 яну 2019 8:03


От там мисля, че може да идва проблема. Аз бях с к03 с чип и като счупих турбо го замених с к03с и ходих за настройка на актуатора спрямо чипа и на новото турбо на малиха налягането. Старото правеше 1.3-4 пик, а новото 1.0-0.9. К04 е още "по-голямо" и мисля, че му идва много това налягане и от там след раздаване на газ нещо по системата да не смогва - пренадуване, н75, бензинова помпа.


BaTLLeL4o
Мнения: 100
Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
Автомобил: Golf MK5 GTI
Двигател: BWA 2007
Местоположение: Русе

Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина

Мнениеот BaTLLeL4o » Съб 05 яну 2019 16:44


Като знам при мен как се настройва актуатора.. По лесно ще е да смъкна турбото. Ходих да правя тестове след почистване на дебитомер. Първите 10-15 мин нямах никакви прекъсвания. Забелязах че на 4 и 5 предавка пренадува след 3500-4000 оборота(само на 4 и 5та). Почна пак да прекъсва, карах нормално да охлади. Спрях, изгасих колата за 10-20 мин. Запалих я, тръгнах пак и пак не прекъсваше за 10-15 мин... Само на бобини ми прилича този проблем. Някой по запознат да каже


rpetrow
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 25 сеп 2016 23:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина

Мнениеот rpetrow » Нед 06 яну 2019 2:05


Направи ѝ една диагностика на тази кола и виж след прекъсванията какви грешки са записани. Бубините няма как да не ги хване. На мен примерно ми замина ламбда сондата и ми правеше подобни проблеми. Така хората не могат да кажат директно. Намери човек с VCDS, постни грешките които излизат и тогава някой може да ти даде насоки.


BaTLLeL4o
Мнения: 100
Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
Автомобил: Golf MK5 GTI
Двигател: BWA 2007
Местоположение: Русе

Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина

Мнениеот BaTLLeL4o » Нед 06 яну 2019 11:37


Ако излизаха грешки щях аз много да се радвам, точно на този мотор, даже и да умре даден клапан или друга част грешка почти незаписва, пък бобини абсурд да ги хване, но се реших. Понеделник купувам фси бобини и ги навръзвам тях. Ще напиша какъв е резултата като съм готов.

Последна промяна от IvanMan на Нед 06 яну 2019 11:57, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".


rpetrow
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 25 сеп 2016 23:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина

Мнениеот rpetrow » Нед 06 яну 2019 20:10


Тези от R8 06Е или 07К от 2.0Т. Сподели как са и на какво разстояние си направил свещите.


BaTLLeL4o
Мнения: 100
Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
Автомобил: Golf MK5 GTI
Двигател: BWA 2007
Местоположение: Русе

Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина

Мнениеот BaTLLeL4o » Пон 07 яну 2019 5:07


Това са свещите които използвам. NGK PFR6Q На 0.8 разтояние са.
Прикачени файлове
group-fc2adb0f-c666-4e8c-bdc9-975bd5c06601.jpg
group-fc2adb0f-c666-4e8c-bdc9-975bd5c06601.jpg (39 KиБ) Видяна 1390 пъти


rpetrow
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 25 сеп 2016 23:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина

Мнениеот rpetrow » Пон 07 яну 2019 17:20


По принцип по западните форуми пишат, че платинените свещи са много зле за турбо моторите. Слагат или медни или иридиеви. Аз не съм запознат много, но така пишат масово. И бобините от FSI ги слагат с цел да увеличат разстоянието между свещите на 1 мм. Това е цялата идея, да има по голяма искта, за да няма missfire.


BaTLLeL4o
Мнения: 100
Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
Автомобил: Golf MK5 GTI
Двигател: BWA 2007
Местоположение: Русе

Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина

Мнениеот BaTLLeL4o » Вто 08 яну 2019 22:19


Смених бобините с бобини от 2.0TFSI Със сериен номер 06Е905115Е Прекъсването мисля, че го няма вече, защото карах доста време на стъпка и нямаше, сега ще настройвам явно актуатора, да спре да пренадува.
Не е перфектно направено, ще го прибера още
https://ibb.co/7RGbNdx
https://ibb.co/yYVRfpw
https://ibb.co/N2NgWDY


rpetrow
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 25 сеп 2016 23:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина

Мнениеот rpetrow » Чет 10 яну 2019 1:10


Може да си вземеш тапи за по-дългите бобини, да не седи грозно и да уплътнява нещо все пак, за да не влиза влага и боклуци. Слагат ги серийно на туарег. Фабричен номер 077 905 390. Виж ги в google как изглеждат. И си помисли за медни свещи, след като тези заминат. Медта има най-голяма топлопроводимост и като надуе турбото, ако напънеш колата много ( а с това турбо предполагам постоянно ще го павиш) медните свещи ще изкарат топлината най-бързо. Хората се оплакват от платинените, защото като се натоварят много,се нажежават, не дават добра искра и може да се счупи върха. На един колега му се чупи свещ след ремап и за късмет нямаше щети.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта