Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
- Автомобил: Golf MK5 GTI
- Двигател: BWA 2007
- Местоположение: Русе
Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина
Здравейте отново... Имах спукана топла част на старата турбина и за това я смених. Сложих к04-015. Когато я натисна до долу първоначално непрекъсва, но примерно като изцедя вс предавки 2 до 5 пъти и почва да прекъсва като надуе до край (1.2 пик, има поставен чип колата) със старата турбина си вървеше без ядове, не е прекъсвала. Преди да сложа тази к04 пробвах старата без закачен актуатор и го прави същото. Свещите са на няма и 5к км на NGK платинени. . Някакви насоки от какво може да е?
Последна промяна от BaTLLeL4o на Пон 07 яну 2019 4:48, променено общо 1 път.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина
Имаш ли АГУ? Със старите бобини ли си?Монтирал ли си бууст-метър?
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
- Автомобил: Golf MK5 GTI
- Двигател: BWA 2007
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина
Имам агу, но я карам на бензин, всичко тестове са на бензин. Да със старите бобини съм. Обмислям тяхната смяна, изглеждат ми най виновни и да имам бууст уред. Надува си колкото трябва.
Последна промяна от IvanMan на Нед 06 яну 2019 7:33, променено общо 1 път.
- Tipsy
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина
Старото турбо пак ли е било к04-015 и на колко бара е било направено?
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
- Автомобил: Golf MK5 GTI
- Двигател: BWA 2007
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина
Старото беше к03 и пак беше на 1.2 и при него с откачен актуатор го правеше това прекъсване, а преди да спука топлата част нямах никакви проблеми.
- Tipsy
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина
От там мисля, че може да идва проблема. Аз бях с к03 с чип и като счупих турбо го замених с к03с и ходих за настройка на актуатора спрямо чипа и на новото турбо на малиха налягането. Старото правеше 1.3-4 пик, а новото 1.0-0.9. К04 е още "по-голямо" и мисля, че му идва много това налягане и от там след раздаване на газ нещо по системата да не смогва - пренадуване, н75, бензинова помпа.
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
- Автомобил: Golf MK5 GTI
- Двигател: BWA 2007
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина
Като знам при мен как се настройва актуатора.. По лесно ще е да смъкна турбото. Ходих да правя тестове след почистване на дебитомер. Първите 10-15 мин нямах никакви прекъсвания. Забелязах че на 4 и 5 предавка пренадува след 3500-4000 оборота(само на 4 и 5та). Почна пак да прекъсва, карах нормално да охлади. Спрях, изгасих колата за 10-20 мин. Запалих я, тръгнах пак и пак не прекъсваше за 10-15 мин... Само на бобини ми прилича този проблем. Някой по запознат да каже
Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина
Направи ѝ една диагностика на тази кола и виж след прекъсванията какви грешки са записани. Бубините няма как да не ги хване. На мен примерно ми замина ламбда сондата и ми правеше подобни проблеми. Така хората не могат да кажат директно. Намери човек с VCDS, постни грешките които излизат и тогава някой може да ти даде насоки.
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
- Автомобил: Golf MK5 GTI
- Двигател: BWA 2007
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина
Ако излизаха грешки щях аз много да се радвам, точно на този мотор, даже и да умре даден клапан или друга част грешка почти незаписва, пък бобини абсурд да ги хване, но се реших. Понеделник купувам фси бобини и ги навръзвам тях. Ще напиша какъв е резултата като съм готов.
Последна промяна от IvanMan на Нед 06 яну 2019 11:57, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина
Тези от R8 06Е или 07К от 2.0Т. Сподели как са и на какво разстояние си направил свещите.
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
- Автомобил: Golf MK5 GTI
- Двигател: BWA 2007
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина
Това са свещите които използвам. NGK PFR6Q На 0.8 разтояние са.
- Прикачени файлове
-
- group-fc2adb0f-c666-4e8c-bdc9-975bd5c06601.jpg (39 KиБ) Видяна 1394 пъти
Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина
По принцип по западните форуми пишат, че платинените свещи са много зле за турбо моторите. Слагат или медни или иридиеви. Аз не съм запознат много, но така пишат масово. И бобините от FSI ги слагат с цел да увеличат разстоянието между свещите на 1 мм. Това е цялата идея, да има по голяма искта, за да няма missfire.
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Пон 15 авг 2016 9:53
- Автомобил: Golf MK5 GTI
- Двигател: BWA 2007
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина
Смених бобините с бобини от 2.0TFSI Със сериен номер 06Е905115Е Прекъсването мисля, че го няма вече, защото карах доста време на стъпка и нямаше, сега ще настройвам явно актуатора, да спре да пренадува.
Не е перфектно направено, ще го прибера още
https://ibb.co/7RGbNdx
https://ibb.co/yYVRfpw
https://ibb.co/N2NgWDY
Не е перфектно направено, ще го прибера още
https://ibb.co/7RGbNdx
https://ibb.co/yYVRfpw
https://ibb.co/N2NgWDY
Re: Passat B5 1.8T прекъсна със сменена турбина
Може да си вземеш тапи за по-дългите бобини, да не седи грозно и да уплътнява нещо все пак, за да не влиза влага и боклуци. Слагат ги серийно на туарег. Фабричен номер 077 905 390. Виж ги в google как изглеждат. И си помисли за медни свещи, след като тези заминат. Медта има най-голяма топлопроводимост и като надуе турбото, ако напънеш колата много ( а с това турбо предполагам постоянно ще го павиш) медните свещи ще изкарат топлината най-бързо. Хората се оплакват от платинените, защото като се натоварят много,се нажежават, не дават добра искра и може да се счупи върха. На един колега му се чупи свещ след ремап и за късмет нямаше щети.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 175 госта