Здравейте колеги,
Имам един въпрос относно достигането на оптималната работна температура (90 градуса). Досега не съм карал дизел и не мога да преценя дали имам проблем. Достигането на 90 градуса при мен става след около 20 минути и то ако съм в движение (не съм пробвал на място). Пробвал съм да я оставя на място когато е на 90 градуса и за 10-на минути пада до 70 градуса. Ако някой се е сбусквал с този проблем ще съм благодарен, ако сподели как го е решил.
Passat B6 2008 BMP - Загрява много бавно
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2008 BMP - Загрява много бавно
Щом пада температурата на място, термостата е заминал.
- Steels
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B6 2008 BMP - Загрява много бавно
Аз, не знам кой дизел не загрява бавно, ако колата ти е без печка ще загрява бавно. Ако извънградско държи 90г и не пада, термостатът си е напълно здрав. Съвсем нормално е на място от 90 гр с включено парно колата да изстине, говоря за дизел. Моята изстива пада до 70г и се пуска печката и пак загрява до 90, ако стоя много време на място.
Re: Passat B6 2008 BMP - Загрява много бавно
Като написа печка, според мен имам печка, която не работи. Имам едно копче, което има символ като за печка (според книжката) но като го натисна свтва и веднага изгасва. Как мога да проверя дали имам печка със сигурност?
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Вто 07 апр 2009 22:41
- Автомобил: Vw Passat B6
- Двигател: 1.9 TDI- BLS- 2008
Re: Passat B6 2008 BMP - Загрява много бавно
Като достигне 90 гр., трябва да си ги държи. Както каза колега по- нагоре, смени термостата. Тъкмо ще е идеален момент да подмениш и антифриза, ако не е сменяван 2-3 години.
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 2008 BMP - Загрява много бавно
Действително загряват много бавно тези пасати в градски, натоварен трафик и на място, извън града е друго. И моя е така, смених това лято термостата (и антифриза) и пак същото, само, че при мен не съм забелязал като достигне 90 градуса да пада после, но и аз не съм стоял дълго на място със запален двигател след като вече е загрял.
- Stivi
- Мнения: 8295
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Passat B6 2008 BMP - Загрява много бавно
Модерен дизел работещ на място с пуснато парно при отрицателни температури да държи 90 градуса....може ама в шестък /освен ако няма печка/ ! На питащия-всяка година като паднат студовете се задават едни и същи въпроси и отговора е един и същ-просто дизела не е като бензина да хаби 30% от енергията за затопляне на антифриза,голямото КПД води до малка паразитна топлина и от там до мръзнене зимата,затова им слагат разни видове електрически подгреви Ако на дълго вдига градусите и ги държи-не пипай нищо !
Re: Passat B6 2008 BMP - Загрява много бавно
Ето един тест от днес: Изминати 11км. (от Красно село до Метро - Цариградско) за 23 мин., достигната температура 65 градуса )при външна -1,5 градуса. Мисля, че чак толкова не е нормално. Ще ходя до VW и ще пиша какво е станало.
- Stivi
- Мнения: 8295
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Passat B6 2008 BMP - Загрява много бавно
За мен си е съвсем нормално но щом искаш иди в сервиза да видим какво ще ти кажат. Все пак пипни маркучите към радиатора като позагрее,ако има проблем с термостата трябва да са топлички,ако са студени....значи няма проблем ! Все пак си минал 11км за 23мин,с тази средна скорост как да загрее !?
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2008 BMP - Загрява много бавно
EGR премахнат ли е? Има ли вероятност да има термостат на охладителя на автоматика(като при BMW)...
Re: Passat B6 2008 BMP - Загрява много бавно
За EGR незнам. Колата е внос от Германия, та малко ме съмнява някой там да се е занимавал с това. За втория термостат предполагам, че има. Поне така четох по други теми тук.
Както писах по-горе имам едно копче, което предполага, че е за печка, но като го натисна светва и веднага изгасва. Някой има ли такъв бутон, който функционира да сподели за какво е?
Както писах по-горе имам едно копче, което предполага, че е за печка, но като го натисна светва и веднага изгасва. Някой има ли такъв бутон, който функционира да сподели за какво е?
Re: Passat B6 2008 BMP - Загрява много бавно
Аз имам същия на моя б7 и да, това е печка. Защо не работи обаче не мога да ти кажа. Закарай я да я видят.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Passat B6 2008 BMP - Загрява много бавно
Абсолютно споделям мненията на Stivi, няма какво да се повтарям - с една дума това си е съвсем нормално за дизела.
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B6 2008 BMP - Загрява много бавно
не е нормално ако печката работи за 1-2 км сгрява
Re: Passat B6 2008 BMP - Загрява много бавно
Записах си час в Порше София Изток за 16-ти. Казаха, че ще проверят втория термостат, но обикновено от него било бавното загряване. За неработещата печка, казаха, че може и да се е заключила софтуерно и да трябва да се отключи (това ставало ако няколко пъти колата се остави на минимум гориво). Ще пиша какво е станало.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта