B7 vs. B8 дизел в контекста на еко-нормите

Техническа и сервизна информация за Passat
ecm
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

B7 vs. B8 дизел в контекста на еко-нормите

Мнениеот ecm » Сря 16 яну 2019 10:20


Здравейте,

Замислям се за покупка на Пасат, като Б7 ми харесва повече като екстериор, но се чудя дали Евро 5 вече не е малко за дизел? Ясно, че у нас скоро сигурно няма да затегнат нещата съвсем, защото ще стане революция, но за ходене в Гърция например може скоро и Евро 5 да не е ок. Например в момента в Солун под Евро 5 е забранено за дизели, та не е ясно кога гърчолята няма да решат да затегнат още и Евро 5 също вече да са в черния списък? Знам че, няма еднозначен отговор, но ми е интересно да чуя и други мнения. Също и препоръки за бензинов двигател при Пасат B7/B8 ил Супърб 3.




Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6151
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: B7 vs. B8 дизел в контекста на еко-нормите

Мнениеот VWGT » Сря 16 яну 2019 10:35


има B7, които са евро6


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8289
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: B7 vs. B8 дизел в контекста на еко-нормите

Мнениеот Stivi » Сря 16 яну 2019 10:59


ecm написа:Например в момента в Солун под Евро 5 е забранено за дизели.

Може ли малко конкретика как точно се ограничава влизането в Солун на автомобили с евро 4 ? Около града има изградени пропусквателни пунктове и проверяват документите на всяка кола,или имат някаква супер система, която по номера на колата определя кое Евро е и праща патрул да я спре ??


ecm
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: B7 vs. B8 дизел в контекста на еко-нормите

Мнениеот ecm » Сря 16 яну 2019 11:04


Не се ограничава. То, пише и че 60% от гръцките дизели са Евро 4 и надолу, ама за тях явно си затварят очите, но не знаеш като чужденец кога ще решат да се заядат точно с теб при проверка. Заекът винаги ще е виновен ;)

Как се познават Б7, които са Евро 6, ако не е указано? Година, двигател?


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6151
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: B7 vs. B8 дизел в контекста на еко-нормите

Мнениеот VWGT » Сря 16 яну 2019 11:37


Не знам само по двигател дали може да се познае.
Гледай модификацията да е само Blue и да не е Bluemotion или Bluemotion technology (BMT).
Също така трябва да има резервоар за AdBlue в багажника.

В Солун не знам как е, но по другите места където съм виждал няма пунктове и тн. Дават се едни стикери удостоверяващи евростандарта и като те спрат с неправилната лепенка в центъра на града, глоба.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: B7 vs. B8 дизел в контекста на еко-нормите

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 16 яну 2019 11:42


Stivi написа:
ecm написа:Например в момента в Солун под Евро 5 е забранено за дизели.

Може ли малко конкретика как точно се ограничава влизането в Солун на автомобили с евро 4 ? Около града има изградени пропусквателни пунктове и проверяват документите на всяка кола,или имат някаква супер система, която по номера на колата определя кое Евро е и праща патрул да я спре ??

както с алкохола , ако мине мине, ако те спрат дупе да ти е яко

по темата... винаги бих избрал по-новата платформа. Аз си търсех В6 след 2010 и накрая айде тоя е малко по-хубав , айде вдигаме летвата с 2хил лев, айде с още две и почнах да влизам в цените на В7 от първите по-постни и си взех В7
Ако трябва да избирам сега между В7 за около 20хил и В8 за няколко хиляди отгоре определено бих се напънал за по-новия модел. Иначе винаги ще си викаш малко да се бях напъл и щях да карам нещо актуално...
Евро 5-6 има и в двете концепци доколкото съм запознат, в документите на автомобила го пише задължително, по рамата може да ти го проверя ако си избрал конкретен екземпляр. В8 с 1.6 тди 120к.с. карах наскоро и определено се замислих, че по-натам това ще е следващата кола :th_up

В7 20хил лв https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11481356062417629&slink=9gtkld
В8 22хил лв https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11536494221858324&slink=9gtjqg

Последна промяна от DoH_KuXoT на Сря 16 яну 2019 13:51, променено общо 1 път.


ecm
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: B7 vs. B8 дизел в контекста на еко-нормите

Мнениеот ecm » Сря 16 яну 2019 12:37


Б8 не ги харесвам на външен вид - предницата изглежда несъразмерно широка и ниска спрямо останалата част от колата, но ако пък отвътре са по-широки, може да започна да мисля в тая посока и заради емисиите, както и заради гореспоменатите подобрения в интериора. B8 засегнат ли е от дизелгейт ъпдейта (сервизна акция 23R7)?
Моля и за препоръки за бензинов мотор! 1.8 TSI/180 hp? Въпросът ми е в посока надеждност, разходът не ме вълнува, освен ако не е безумно висок.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19676
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: B7 vs. B8 дизел в контекста на еко-нормите

Мнениеот Vlad777 » Сря 16 яну 2019 16:44


Пасат B7 е базиран на платформата на B6, който пък е разработка от 2005 г.

Пасат B8 е изцяло нова концепция и платформа и разликата е доста сериозна. От тази гледна точка двата модела не са много съпоставими. При B8 има по-голямо междуосие, което води до повече място в купето, както и повече комфорт при движение.

По въпроса с дизелите и еко нормите имаме доста дълга и обширна тема - няма нужда и в тази да се пише същото: Ще бъдат ли забранени дизеловите автомобили?


ecm
Мнения: 249
Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: B7 vs. B8 дизел в контекста на еко-нормите

Мнениеот ecm » Сря 16 яну 2019 19:04


Благодаря!

Остава въпросът за избора на бензинов двигател, или да го формулирам по друг начин:

2.0 TDI 150 hp или 1.8 TSI 180 hp за B8/Супърб 3, ръчка (комби)?


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 783
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Re: B7 vs. B8 дизел в контекста на еко-нормите

Мнениеот KGL » Чет 17 яну 2019 14:57


2.0 TDI 240hp е най-добре!

VWGT написа:................
Гледай модификацията да е само Blue и да не е Bluemotion или Bluemotion technology (BMT).
Също така трябва да има резервоар за AdBlue в багажника.

.........


Защо да не е BM или BMT?


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6151
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: B7 vs. B8 дизел в контекста на еко-нормите

Мнениеот VWGT » Чет 17 яну 2019 15:07


защото няма как да е ВМ и евро6

https://www.greencarcongress.com/2008/1 ... ces-p.html


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: B7 vs. B8 дизел в контекста на еко-нормите

Мнениеот netizen » Чет 17 яну 2019 15:49


Тази статия е 8 години преди появата на Passat B8 ?

https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat_(B8)

Моторите които са Euro6 са с добавка adBlue и означение SCR (Selective Catalytic Reduction) и това няма никаква връзка с BlueMotion Technology (BMT).
BMT е търговско наименование, както примерно S-tronic и съвкупност от многи неща (старт-стоп система, рекуперация, регенерация на спирачно усилие и т.н.) Идеята е да се покрият разни Еко норми и насочеността е на там - икономия на гориво и високи еко стандарти.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6151
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: B7 vs. B8 дизел в контекста на еко-нормите

Мнениеот VWGT » Чет 17 яну 2019 17:58


Нещо не се разбираме ... :gruebel

Колегата питаше за пасат b7, който е eвро6 и как да го разпознае. Такъв пасат има и се продава като BLUE TDI, но не и като Blue Motion, BMT и тн.


Потребителски аватар
MANDISPAN
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 29 яну 2019 13:35
Автомобил: PASSAT B8
Двигател:

Re: B7 vs. B8 дизел в контекста на еко-нормите

Мнениеот MANDISPAN » Сря 30 яну 2019 13:28


Привет, колега!
Аз съм с б8 1.8Т 180 к.с. и мога да ти кажа, че си е перфектна - както за града, така и за извънградско. В града дава между 9-10л/100 при нормално каране. Моята я избрах с ръчна скоростна кутия и съм доста доволен, но определено за градско каране DSG-то ще е по-добрата опция. Разликата между б7 и б8 е ОГРОМНА и аз лично не подозирах за това, като останах доста приятно изненадан, както от возията, така и от качеството на материалите и т.н. Постарали са се да има повече премиум излъчване и усещане. Ако ще караш повече извънградско може би по-удачно е дизел да вземеш (според мен). Ако имаш някакви допълнителни въпроси - драсни ми ЛС и ще отговоря максимално изчерпателно! Поздрави!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: spallding86 и 67 госта