Здравейте колеги. Имам въпрос относно нафтовата печка на Passat CC 2010г. Thermo Top V мисля, че се водеше.
Как точно работи, защото си мисля че моята има някакъв дефектирал температурен сензор.
Та така, когато външната температура е над 6 или 7 градуса като запаля колата печката не се включва, освен, ако не натисна копчето за подгрева(на снимката) и работи докато й свърши времето което съм й задал за работа или докато не натисна пак копчето, за да я изключа.
Интересното става, когато температурата е под 5 градуса, тогава като запаля колата и парното е пуснато(но мисля, че и да не е пуснато) печката се пуска сама, независимо дали съм натиснал копчето или не. Дотук всичко е нормално, но след това, когато колата си дигне 90 градуса забелязвам, че печката не спира да работи, а продължава да работи на пълни обороти. И да натискам копчето и да не го натискам нищо не прави, печката продължава да си работи. Дори и да загася колата, печката продължава да работи още 1-2 минути, но на половин обороти и мирише на неизгоряла нафта.
Случвало ми се е да се изключва сама(много рядко), но е било само, когато съм карал много над 40-50мин. след като вече е загряла на 90градуса.
Та това нормално ли е колеги? Затова си мисля, че може да има дефектирал температурен сензор. Освен температурния сензор за водата, който ми показва вътре има ли и друг ?
[снимка]
Въпрос за нафтовата печка на Passat CC 2009
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за нафтовата печка на Passat CC 2009
Така работи и моята. Няма как да я изключа ако е под 5гр.
Къде ги гледаш тези градуси?
Поздрави!
GolfHighL написа:... когато колата си дигне 90 градуса забелязвам...
Къде ги гледаш тези градуси?
Поздрави!
Re: Въпрос за нафтовата печка на Passat CC 2009
Като вдигнеш предния капак, би трябвало да има лепенка с точния модел на печката.
За да не се гадае дали датчикът или друго има дефект, с една диагностика ще си покаже болежките.
Доколкото знам е специална програма за диагностика на тези допълнителни печки.
Имаш ли отделно дистанционно управление или малко екранче за настройване,пускане, спиране на печката?
Поздрави
За да не се гадае дали датчикът или друго има дефект, с една диагностика ще си покаже болежките.
Доколкото знам е специална програма за диагностика на тези допълнителни печки.
Имаш ли отделно дистанционно управление или малко екранче за настройване,пускане, спиране на печката?
Поздрави
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за нафтовата печка на Passat CC 2009
Колега Vasseto благодаря, а иначе градусите на водата си ги гледам на таблото.
Колега Slavkom лепенката я няма, даже и тази за фреона я нямаше, но по случайност я намерих на кората под двигателя, та си я взех. Търсих и тази за печката, но явно е паднала. Иначе печката си е фабрична, не е слагана допълнително. На дистанционното за печката има емблемата на Фолксваген и само 2 копчета ON и OFF, но те вършат същата функция, като копчето вътре. Когато е студено и да натискам OFF от дистанционното пак не се изключва.
До колкото можах да разбера от интернет, на коли от тези години слагали Webasto Thermo Top V.
Иначе я закачихме на диагностика и нямаше никакви грешки.
Колега Slavkom лепенката я няма, даже и тази за фреона я нямаше, но по случайност я намерих на кората под двигателя, та си я взех. Търсих и тази за печката, но явно е паднала. Иначе печката си е фабрична, не е слагана допълнително. На дистанционното за печката има емблемата на Фолксваген и само 2 копчета ON и OFF, но те вършат същата функция, като копчето вътре. Когато е студено и да натискам OFF от дистанционното пак не се изключва.
До колкото можах да разбера от интернет, на коли от тези години слагали Webasto Thermo Top V.
Иначе я закачихме на диагностика и нямаше никакви грешки.
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Въпрос за нафтовата печка на Passat CC 2009
Ако имаш път към София мини през Рея МП на Ботевградско шосе. Те са представители на Вебасто за България да ти направят една диагностика
При всички положение не трябва да мирише на не изгоряла нафта и да пуши печката ако всичко е наред.
При всички положение не трябва да мирише на не изгоряла нафта и да пуши печката ако всичко е наред.
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за нафтовата печка на Passat CC 2009
Тези градуси от стрелката на таблото са ориентировъчни. Не се заглеждай много в тях. На диагностика почти всичко ще си покаже. Мисля си за един ELM 327 и да си ги следиш на телефона. Чак тогава може да придобиеш какво се случва в тази печка. Може после да споделиш тук. Аз карам само по 6 км в едната посока. За това време ми вдига стрелката на уреда, но печката не спира. За сега няма изгледи да я пробвам на по голямо разтояние, че да изкажа мнение.
- georgebonev
- Мнения: 3099
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за нафтовата печка на Passat CC 2009
Благодаря много колега georgebonev . От прочетеното разбрах, че печката работи приблизително до 80 градуса на пълни обороти след това работи на по-ниски обороти, за да не вдига шум и за икономия.(After reaching a coolant temperature of approx. 80 °C, the
heater switches from full load to partial load. In this operating mode the heater runs especially quietly and more efficiently with regards to electrical and fuel consumption.)
Въз основа на казаното от колегата Vasseto , че градусите които ми показва таблото са ориентировъчни, стигам до извода, че печката работи тъй като реалните градуси не са 90 и затова печката си работи. Затова се получава това, че като я покарам повече явно загрява както трябва на реални 90 градуса и затова се е случвало печката да се изключи сама.
Колега milenski_77 някой ден може да отскоча до там. А иначе печката пуши много леко, почти недоловимо син пушек, само когато се включва и то само за около 10-15 секунди. След това няма никакви пушеци или миризми.
Благодаря много на всички колеги!!
heater switches from full load to partial load. In this operating mode the heater runs especially quietly and more efficiently with regards to electrical and fuel consumption.)
Въз основа на казаното от колегата Vasseto , че градусите които ми показва таблото са ориентировъчни, стигам до извода, че печката работи тъй като реалните градуси не са 90 и затова печката си работи. Затова се получава това, че като я покарам повече явно загрява както трябва на реални 90 градуса и затова се е случвало печката да се изключи сама.
Колега milenski_77 някой ден може да отскоча до там. А иначе печката пуши много леко, почти недоловимо син пушек, само когато се включва и то само за около 10-15 секунди. След това няма никакви пушеци или миризми.
Благодаря много на всички колеги!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Radkoyy и 196 госта