мониторинг на налягане в гумите Passat B6 2006 g.
мониторинг на налягане в гумите Passat B6 2006 g.
Колеги,здравейте!Някой да е поставял допълнително копче за следене налягането в гумите на Passat B6 2006г. ,ако е възможно да ми даде ел.-схемата за свързването му.Или поне някой линк на някой сайт където се обяснява как става това.Принципа на действие ми е ясен,за по старите модели като моя,сензорите на ABS-а следят оборотите на колелата,при спадане на налягането на някое от тях се променя скоростта на въртене и лампата на таблото сигнализира,мога да си го активирам сам с VCDS.Просто ми трябва схема за свързването на бутона,който е на конзолата за скоростния лост.
-
- Мнения: 260
- Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
- Автомобил:
- Двигател: BSX
- Местоположение: София
Re: мониторинг на налягане в гумите Passat B6 2006 g.
за TPSM ли става дума или това е някаква новост
Re: мониторинг на налягане в гумите Passat B6 2006 g.
nikolay_v написа:за TPSM ли става дума или това е някаква новост
Да колега ,за TPSM става въпрос.
- hudson
- Мнения: 35
- Регистриран на: Вто 20 апр 2021 7:58
- Автомобил: Passat b6
- Двигател: CBAB 2009
- Местоположение: Пазарджик
Re: мониторинг на налягане в гумите Passat B6 2006 g.
Интересува ме, номера на пина в АБС модула един и същ ли е?
В линка от Шкода форума е даден 35, в друга тема за голф 5 е 41.
До седмица се надявам да пристигне бутона от алито, така че ще съм благодарен за яснота по въпроса.
В линка от Шкода форума е даден 35, в друга тема за голф 5 е 41.
До седмица се надявам да пристигне бутона от алито, така че ще съм благодарен за яснота по въпроса.
- hudson
- Мнения: 35
- Регистриран на: Вто 20 апр 2021 7:58
- Автомобил: Passat b6
- Двигател: CBAB 2009
- Местоположение: Пазарджик
Re: мониторинг на налягане в гумите Passat B6 2006 g.
Така, след ровене из форума, попаднах на линк с ръководство за инсталиране на бутон за TPMS и активацията му.
И да си отговоря сам на питането от по-горе:
При пасат б6 пина в буксата на ABS е 16.
Информацията ми е от тук:
http://passateverything.blogspot.com/20 ... e.html?m=1
Абстрахирайки се от мястото където е заврян ABS и дължината на кабела на буксата (защото ще псувам много), изпълних почти всичко и накрая нямам работеща система.
В ръководството е указано първо да се направи кодиране с идеята, ако не приеме кодировката, да не се занимаваш повече, защото ще трябва да се смени ABS блока за целта.
И така, колата приема кодировката, при даване на контакт светва лампата с гумата - кеф.
Но, понеже вече ставаше късно, отложих окабеляването. Което се случи около 3 седмици по-късно. Около 2 седмици карах без проблем, но понеже визуално забелязах при паркиране, че едната гума е по-мека с около 0,3-0,4 бара (което явно е било така и при активацията), я напомпих, като старателно изравних налягането със срещуположната гума. След около 10км каране, индикацията на таблото светна и повече не изгасна. Понеже из темите бях чел, че не е задължително да слагаш бутон, а когато светне лампата да ресетираш с вагком, смело се опитах да го направя, но без резултат. Реших че проблема е в липсата на бутон и се заех с монтажа. Да, ама не, както се казва.
Върнах старата кодировка и после пак наново, но щом колата приеме новата кодировка, лампата светва и не изгасва.
В последствие, във вагкома обърнах внимание, че в момента щом се влезе в менюто за кодиране на ABS, излиза системно съобщение. Което накратко е: за активиране на TPMS, добавате 2048 към настоящата стойност. Поради използването на различни модули от VW е възможно да не работи коректно, в такъв случай изпратете ни VIN на автомобила и настоящата ви кодировка по имейл за да ви върнем правилните настройки.
И така, има ли някой с легален вагком, на който от Ross-tech ще му отговорят на мейла?
Или някой който го е правил и може да ми посочи къде съм сбъркал?
Благодаря предварително.
И да си отговоря сам на питането от по-горе:
При пасат б6 пина в буксата на ABS е 16.
Информацията ми е от тук:
http://passateverything.blogspot.com/20 ... e.html?m=1
Абстрахирайки се от мястото където е заврян ABS и дължината на кабела на буксата (защото ще псувам много), изпълних почти всичко и накрая нямам работеща система.
В ръководството е указано първо да се направи кодиране с идеята, ако не приеме кодировката, да не се занимаваш повече, защото ще трябва да се смени ABS блока за целта.
И така, колата приема кодировката, при даване на контакт светва лампата с гумата - кеф.
Но, понеже вече ставаше късно, отложих окабеляването. Което се случи около 3 седмици по-късно. Около 2 седмици карах без проблем, но понеже визуално забелязах при паркиране, че едната гума е по-мека с около 0,3-0,4 бара (което явно е било така и при активацията), я напомпих, като старателно изравних налягането със срещуположната гума. След около 10км каране, индикацията на таблото светна и повече не изгасна. Понеже из темите бях чел, че не е задължително да слагаш бутон, а когато светне лампата да ресетираш с вагком, смело се опитах да го направя, но без резултат. Реших че проблема е в липсата на бутон и се заех с монтажа. Да, ама не, както се казва.
Върнах старата кодировка и после пак наново, но щом колата приеме новата кодировка, лампата светва и не изгасва.
В последствие, във вагкома обърнах внимание, че в момента щом се влезе в менюто за кодиране на ABS, излиза системно съобщение. Което накратко е: за активиране на TPMS, добавате 2048 към настоящата стойност. Поради използването на различни модули от VW е възможно да не работи коректно, в такъв случай изпратете ни VIN на автомобила и настоящата ви кодировка по имейл за да ви върнем правилните настройки.
И така, има ли някой с легален вагком, на който от Ross-tech ще му отговорят на мейла?
Или някой който го е правил и може да ми посочи къде съм сбъркал?
Благодаря предварително.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], stantr и 218 госта