Здравейте колеги, понеже разгледах почти всички теми, но не успях да намеря евентуалният проблем при мен, се надявам да ми помогнете :)
Проблема е следният: започна да ми задържа дясната спирачка и да пари диска и джантата при повечко километри пробег, интересното е че не е изцяло блогирала спирачката, но
задържа все пак. Никакви грешки не ми излизат на таблото, съвсем нормално си работи бутона и показателят на таблото за ръчната. При включване светят, при спиране си угасват и се чуват моторчетата. Въпросът ми е следния, от моторчето ли е по вероятната причина за задържането или може самото бутало да е запекло в цилиндъра, и да иска подмяна плюс гумените О-пръстени и т.н. Също така ако се отиде на вариант прецакано моторче , от там на сетне кой вариант е за предпочитане:
1) рециклиране на моторчето – (имат ли после живот поне 2-3 години,за да си струва рециклирането като цяло)
2) заменяне на дефектиралото моторче с нова такова (китайско - 100 - тина лева- бързо ли се скапват )
3) заменяне на моторчето с алтернативно, което може и да не е китайско за около 250 лева , гледам че се продават на Febi Bilstein и някои други уж сносни марки
4) замяна с ново оригинално –(500-600 лева ) този вариант го допускам като краен само)
5) може би има и други възможни причини, кабели , куплунги и т.н, ще се радвам да споделите всякакви идеи :)
Като цяло има доста полезна информация в темите, прегледал съм ги. И както има колеги, които споделят с останалите как са решили проблема си, така има и такива, които след като решат
своя проблем, "забравят" да споделят с останалите как са се справили с проблема, та затова и се наложи да поставям въпроса си в нова тема. Благодаря Ви!
P.S Предполагам проблема ще се отстранява в сервиз, тъй като нямам необходимите условия и ВАГ ком за настройване на моторчетата, за да се пробвам сам. Но спрямо това каква ще е причината за задържането ,се интересувам как да постъпя(специално за моторчетата). Надявам се с ваша помощ, скоро и аз да напиша как съм решил проблема.
Проблем с ръчна спирачка на VW Passat B6
- tupalka
- Мнения: 292
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: София
Re: Проблем с ръчна спирачка на VW Passat B6
Преди половин година минах по твоя път и заложих на китайско за 100кинта. Сам си го смених за около час, като ако пак ми се наложи ще са ми необходими 20мин. Не са необходими специализирани инструменти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта