здравейте колеги пасата работи добре върви добре ускорява много добре но,при изрязване над 3500-4000 оборота влиза в някакъв режим спира да върви и започва да пуши сив дим(най вероятно не изгоряла нафта).пускам педала колата прекъсва като че се дави карам 2-3мин почва да се изчиства. или я гася в движение и паля и се оправя.днес сложих буст(закупен от туниг магазин 25лв.не знам колко е точен.)и голямата ми изненада беше че турбото надува над1,5ат нато я настъпя и тогава влиза в този режим.
помагайте
pasat b5 1998г AFN мотор спира да върви и започва да пуши сив дим
-
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: pasat b5 1998г AFN мотор
Колектори чистил ли си?
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 14:39
- Автомобил: пасат б5
- Двигател: AFN
- Местоположение: ruse
Re: pasat b5 1998г AFN мотор
не съм но днес като дупчих за щуцер горе нямаше нагар но надоло не знам
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: pasat b5 1998г AFN мотор
Спри се с "изрязването" до като не профилактираш турбината , иначе е пътник
Re: pasat b5 1998г AFN мотор
МАП-а ти мери до 1,5 бара . Над тази стойност колата влиза в авариен режим. В случая най-вероятно става дума за задръстена геометрия , но трябва да се гледа на място. От форума, толкоз.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 14:39
- Автомобил: пасат б5
- Двигател: AFN
- Местоположение: ruse
Re: pasat b5 1998г AFN мотор
благодаря колеги.
днес чистих геометпията със спрей пяна за фурни по мързеливия начин(прочетох го в една тема във форума)
определено има ефект но трябва още
днес чистих геометпията със спрей пяна за фурни по мързеливия начин(прочетох го в една тема във форума)
определено има ефект но трябва още
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: pasat b5 1998г AFN мотор
Провери актуатора как е , най вероятно стеблото му стабилно в ръжда , ако не е възможно да се почисти го смени с Нов , не е скъп . Провери вакумите дали са на ред . Иначе геометрията няма да се размине без сваляне и основно изчистване , това с тея "мързеливия начин" са краткотрайни решения с недостатъчен резултат , а по лошото е че после нещата се влошават . Там където трябва да се изчисти добре , зад лопатките , спрея няма как да стигне добре и още повече мизерията няма как да излезе от там без разглобяване !
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: pasat b5 1998г AFN мотор
achodemo написа:Провери актуатора как е , най вероятно стеблото му стабилно в ръжда
Едва ли, поне аз за толкоз години не съм видял и на един афн по б5 , няма и по моите.
Това се случва на напречните мотори, не и по надлъжните. Там турбото е на супер позиция и актуатора е с мембраната нагоре.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: pasat b5 1998г AFN мотор
Да , прав си . Знам ,че при пасата е обърнат надолу и не се пълни с вода като про голфа и изгнива за норматив , но все пак да го погледне няма да е излишно.
Re: pasat b5 1998г AFN мотор спира да върви и започва да пуши сив дим
При мен става нещо подобно на А4, пак АФН. Колата е с хибрид ГТ1752 , вътре всичко е чисто ново и не е китайско, кара се на 1.6. При форсиране (само на втора) над 4000 оборота и ако освободиш от скорост понякога колата гасне и не може да запали без спрей или въженцето. Геометрия и колектори са чисти. Показанията на разпръсквачите са 0.8 и нагоре на празен ход, а знам че трябва да са ~0. Някой има ли идея от какво може да е, отнякъде смуче въздух по горивната система?
Re: pasat b5 1998г AFN мотор спира да върви и започва да пуши сив дим
GreyGreen написа:Показанията на разпръсквачите са 0.8 и нагоре на празен ход, а знам че трябва да са ~0. Някой има ли идея от какво може да е, отнякъде смуче въздух по горивната система?
Класически симптоми за "предървени" повдигащи. Намали буста или вал с по-големи градуси.
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: pasat b5 1998г AFN мотор спира да върви и започва да пуши сив дим
Да, ако има вариант да се види и налягането на маслото как, ще стане още по-ясно.
С какво масло си колега?
С какво масло си колега?
Re: pasat b5 1998г AFN мотор спира да върви и започва да пуши сив дим
Здравейте, много се радвам, че отговорихте. Печката я карам и винаги съм я карал с 5/40, но не е марково - Тотал е. Отбелязвам, че колата НЕ влиза в авариен режим, като изгасне, повече не пали, само със спрей или бутане. Къде мога да закача механичен манометър на АФН? Като цяло, се надявах проблемът да е горивен, това за пръв път ми се случи след като сложих по-големите разпръсквачи, на буст 1.15.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: pasat b5 1998г AFN мотор спира да върви и започва да пуши сив дим
Това на напълно загрял мотор или?
Re: pasat b5 1998г AFN мотор спира да върви и започва да пуши сив дим
samo_pechka написа:Това на напълно загрял мотор или?
Да, случва се на 86-90 градуса по вагком.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта