Здравейте колеги.
Въпроса ми е колко километра може да се измине със спукан маркуч/без хидр. течност в казанчето и какви може да са негативните последствия?
Сина отиде в Гърция с приятели и днес ми се обади, че течността е изтекла. Знам какви са симтомите. Два пъти съм го сменял. Последно през януари. Правих го в Ханзафлекс. Само че, сега маслото почти веднага изтичало. Имах нещо наум и му сложих един литър в багажника.
Та въпроса ми пак е може ли да се прибере или да търси сервиз в Гърция/Кавала/.
Хидравличен маркуч Пасат 1,8т, 99г.
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Хидравличен маркуч Пасат 1,8т, 99г.
Може и да не се прибере без масло. Помпата ще вие на умряло , по някое време може и да блокира, оттам ремъка и той, ... може да се скъса(най вероятно ще се скъса), и остава и без алтернатор.
Ако има вариант да потърси помощ там.
Преди 6-7 години трябваше да сменям маркуч на хирдравлика, пак на 1,8, предпочетох втора употреба здрав, отколкото рециклиран.
Оригинално маркуча вътре е със серпентина, при рециклирането е 50/50 да я има.
Ако има вариант да потърси помощ там.
Преди 6-7 години трябваше да сменям маркуч на хирдравлика, пак на 1,8, предпочетох втора употреба здрав, отколкото рециклиран.
Оригинално маркуча вътре е със серпентина, при рециклирането е 50/50 да я има.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Хидравличен маркуч Пасат 1,8т, 99г.
А ти като си го правил - убеден ли си, че е от маркуча?
Щото на сина ми АУДИ-то със същия мотор цвърчи през датчика за хидравликата
Просто се пука корпуса и лееекинко таи
И аз залягах да оглеждам маркучи, дихтунги сменях, датчици и холендри притягах...
Накрая викнах на един стругар тапичка с резба М10х1 и сега чакам да пристигне нов датчик
Относно това колко километра...
Че може човек на зор да покара малко така - може!
Ама от Гърция до Пловдив едва ли ще оцелее
Щото на сина ми АУДИ-то със същия мотор цвърчи през датчика за хидравликата
Просто се пука корпуса и лееекинко таи
И аз залягах да оглеждам маркучи, дихтунги сменях, датчици и холендри притягах...
Накрая викнах на един стругар тапичка с резба М10х1 и сега чакам да пристигне нов датчик
Относно това колко километра...
Че може човек на зор да покара малко така - може!
Ама от Гърция до Пловдив едва ли ще оцелее
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Хидравличен маркуч Пасат 1,8т, 99г.
На един пичага хидравличната помпа на Т5 оцеля без масло от Белград до Мюнхен, от там до Самоков и после до София. Там обаче помпата е на зъбна предавка към мотора и не знам дали може да блокира
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 20:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
- Контакти:
Re: Хидравличен маркуч Пасат 1,8т, 99г.
Оказало се хидравлична помпа.
Втора ръка+труд-150 евро. В едно село след Кавала. В петък децата се прибраха благополучно.
Благодаря за отговорите.
Втора ръка+труд-150 евро. В едно село след Кавала. В петък децата се прибраха благополучно.
Благодаря за отговорите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 199 госта