Passat B7 2,5 / USA

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
Mr. S. King
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:27
Автомобил: Passat
Двигател: TDI 1995-1999

Passat B7 2,5 / USA

Мнениеот Mr. S. King » Съб 09 ное 2019 11:47


Здравейте колеги,

Като цяло рядко пускам теми понеже в повечето случай намирам информацията в търсачката или в гугъл.
Напоследък се оглеждам да сменя верния Б5 с нещо по-новичко и мощно.
Огледах се в Б7, но като цяло 2,0 ТДИ не ми се купува, а 1,6 ТДИ не ми хареса особено (карал съм не повече от 500 км. с Б7 1,6 ТДИ).
Остават бензиновите, но ТСИ-та са ДСГ автомат и похарчват доста масло + всички други известни проблеми с вериги и т.н.
Като гледам един съсед си е взел Б7 с малко по-различни стопове, внос от САЩ. Той ми каза, че колата е 2,5 с 5 цилиндъра, 171 кс. и не била с ДСГ автомат - въпроса е щом не е ДСГ какъв е автомата и читав ли е?
Иначе, според Гугъл тоя 2,5 е нещо като старите мотори - там преди ТСИ и ТФСИ да се появят и се монтира само на коли за САЩ / Канада и някой по-малки други пазари.
Какво ви е мнението за тоя мотор и кутия? Дали си струва спрямо много по-разпространените 1,8 / 2,0 ТФСИ и ТДИ мотори?

П.С: Карах на един колега в работата новата кола - Мазда 6 2011 - 2,5 бензин / автомат от Швейцария и трябва да си призная, че доста ме грабна. Това ми е нещо като втора опция ако не намеря нещо читаво от ВАГ.




Потребителски аватар
Asko VW
Мнения: 649
Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
Автомобил: VW Passat-B6 Variant
Двигател: BMP 2006
Местоположение: Sofia

Re: Passat B7 2,5 / USA

Мнениеот Asko VW » Нед 10 ное 2019 11:21


Това със северно американските варианти на Пасат си е малко дървена далавера, трудно се намират части, особено по екстериора (светлини, калници, брони...). Този двигател не го виждам в листа с ДВГ за европейските Пасати, ако е взет от друг европейски модел на VW или дори на друга марка, пак горе-долу добре, но ако си е изцяло американски ще е непознат (като проблеми и решения) за нашенските майстори и ремонтите ще са тегави. Кутията вероятно е обикновен автомат с хидротрансформатор, американците си ги харесват. Комбинацията от този мотор и тази кутия вероятно ще да е доста лакома за гориво.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4139
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Passat B7 2,5 / USA

Мнениеот nii » Пон 11 ное 2019 16:06


Според Уикипедия американския пасат с 2,5 редови петак е с хидротрансформаторна кутия.
Пак според уикито тая кола има ограничител на 177кмч
Тесла е с частите, доколкото знам почти няма детайл който да е съвместим с европейския модел, а Порше дори не искат да ги пипат американките.

За двигателя - Older Volkswagen inline-five-cylinder engines are an adaptation of the original Audi five-cylinder engine (for use in the Audi 4000-derived Quantum). Eurovan five-cylinders are a 2.5-litre non-crossflow 10-valve engine with an extra cylinder and balance rods added
Пише че е много здрав и надежден, но гори много.


Потребителски аватар
stefan4o
VW експерт
VW експерт
Мнения: 16184
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B7 2,5 / USA

Мнениеот stefan4o » Пон 11 ное 2019 17:27


Демек, че това са мотори от 90-те, да не кажа и от 80-те години, така ли?


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4139
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Passat B7 2,5 / USA

Мнениеот nii » Пон 11 ное 2019 18:35


Така пише, а дали е вярно...


Потребителски аватар
Asko VW
Мнения: 649
Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
Автомобил: VW Passat-B6 Variant
Двигател: BMP 2006
Местоположение: Sofia

Re: Passat B7 2,5 / USA

Мнениеот Asko VW » Пон 11 ное 2019 18:54


Явно този мотор е от Ауди 4000, което си е модел от 80-те, предполагам само са заменили карбуратора с инжекция, малко сонди, датчици и друга електроника + катализатор и готово. Като изключим разхода, това може би не е нещо лошо.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта