Мудност Passat b7 1.4 tsi cdga 2013 година
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Мудност Passat b7 1.4 tsi cdga 2013 година
здравейте,
проблема е следния - двигателя е доста муден във целия диапазон на обороти.
Колата е със суперчарджър и турбина.
Турбината е рециклирана,по чарджъра също е обслужено всичко.
Преди рециклирането беше пак мудна.
Смених клапан N75 днес-без промяна е пак.
проблема е следния - двигателя е доста муден във целия диапазон на обороти.
Колата е със суперчарджър и турбина.
Турбината е рециклирана,по чарджъра също е обслужено всичко.
Преди рециклирането беше пак мудна.
Смених клапан N75 днес-без промяна е пак.
Последна промяна от player1988 на Пет 28 фев 2020 15:40, променено общо 2 пъти.
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Мудност Passat b7 1.4 cdga 2013 година
Диагностика в движение...
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Мудност Passat b7 1.4 cdga 2013 година
правили сме диагностика на 3-та предавка,само че с газта до долу,а не постепенно?.
Казаха че всичко е в норми-но за мен колата е мудна много и не спира добре.
Вакуума който мери МАП на празен ход е -15,7 in hg(-0.5 bar)
Усеща се и „лаг” между чарджъра и турбото.
Някой от форума,който знае какво да се гледа - да я видим,ако иска?
Казаха че всичко е в норми-но за мен колата е мудна много и не спира добре.
Вакуума който мери МАП на празен ход е -15,7 in hg(-0.5 bar)
Усеща се и „лаг” между чарджъра и турбото.
Някой от форума,който знае какво да се гледа - да я видим,ако иска?
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Мудност Passat b7 1.4 cdga 2013 година
ходил съм и на тест с пушек-здраво е всичко.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мудност Passat b7 1.4 cdga 2013 година
Да не те подведа, колега, но при дъртите атмосферки вакуумът на празен ход е добре да е повечко - 0.6-0.7. По-ниското ниво е въпрос на центровка на запалването (знам, че при по-новите коли компирът го управлява), ако стои постоянно де. Може при този мотор да е нормална тази стойност, споделям го като информация само, но не искам да те подвеждам.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Мудност Passat b7 1.4 cdga 2013 година
благодаря за отговора, другото е че и спирачките са ми слаби.При малък вакуум на двигателя има и слаби спирачки(така знам че е).
Като чета по чуждите форуми дават,че вакуума трябва да е между "-20-23 in hg"(06-07 bar).
При такъв измерен вакуум-какъвто е моя в момента може да се дължи в закъснение на запалването.Но тук се управлява от компютъра това нещо-както каза ти.
Не е прескочила веригата.
Като чета по чуждите форуми дават,че вакуума трябва да е между "-20-23 in hg"(06-07 bar).
При такъв измерен вакуум-какъвто е моя в момента може да се дължи в закъснение на запалването.Но тук се управлява от компютъра това нещо-както каза ти.
Не е прескочила веригата.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мудност Passat b7 1.4 cdga 2013 година
Или в пробойна някъде по вакуумите или около сервото за спирачките.
Допускам, че ако е това и смуче нерегламентиран въздух отнякъде ще се решат всички проблеми на автомобила от раз. Според мен започни с това - провери из основи всичко след дросела дали е плътно.
Допускам, че ако е това и смуче нерегламентиран въздух отнякъде ще се решат всички проблеми на автомобила от раз. Според мен започни с това - провери из основи всичко след дросела дали е плътно.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Мудност Passat b7 1.4 cdga 2013 година
пушек теста,който правих.Показа,че няма от никъде изпускане,дори и интеркулера е здрав.
Да по принцип като смуче или изпуска въздух се появяват проблемите с работата на двигателя-а при мен е здраво всичко.
Когато отидох на тест и аз очаквах да има някъде избил маркуч но нямаше.
Ще гледам да направя един Log на двигателя и ще го кача.
Да по принцип като смуче или изпуска въздух се появяват проблемите с работата на двигателя-а при мен е здраво всичко.
Когато отидох на тест и аз очаквах да има някъде избил маркуч но нямаше.
Ще гледам да направя един Log на двигателя и ще го кача.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Мудност Passat b7 1.4 cdga 2013 година
какво ще кажете за клапан N80 той е част от вакуумната система.Ако е заседнал може ли да доведе до загуба на вакуум.
Ако правилно съм разбрал.
Ако правилно съм разбрал.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Мудност Passat b7 1.4 cdga 2013 година
ето лог файлове:
- Прикачени файлове
-
- LOG-01-115-114fghgh.xls
- (6.74 KиБ) Свален 56 пъти
-
- LOG-01-115-114-xxx -.xls
- (20.85 KиБ) Свален 49 пъти
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: Мудност Passat b7 1.4 cdga 2013 година
защо има толкова разлика между двете налягания?
Исканото и актуалното.
Ако някой МАП не мери правилно-може ли от това да се получава тази разлика.
благодаря
Исканото и актуалното.
Ако някой МАП не мери правилно-може ли от това да се получава тази разлика.
благодаря
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: vcds
Защо изписва такова съобщение,че системата не е ОК?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Мудност Passat b7 1.4 cdga 2013 година
При двигател с принудително пълнене задължително има вакум помпа за спирачките. Не се бъркайте с атмосферен двигател.
Ако си спомням колегата ходи май и на диагностика в Порше, там какво казаха да не търся темата
Ако си спомням колегата ходи май и на диагностика в Порше, там какво казаха да не търся темата
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 20:36
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CDGA
- Местоположение: София
Re: пъргавост Passat b7 1.4 cdga 2013 година
К.Одаджийски написа:При двигател с принудително пълнене задължително има вакум помпа за спирачките. Не се бъркайте с атмосферен двигател.
Ако си спомням колегата ходи май и на диагностика в Порше, там какво казаха да не търся темата
благодаря за отговора.
Ходих в Порше наистина.Оказа се че е износило магнитното покритие на шайбите-които включват суперчарджъра(компресора).Сменихме съединителя и гадния звук изчезна-мощността се пооправи,но не напълно.
За вакуум помпа наистина нямам.2.0 тси имат но моя няма-сигурно и другите 1.4 нямат.
Въпроса ми е ако самото вариаторното колело на входящия вал е забило(по моя вина стана)или то не може да забие,цилиндрите няма да се пълнят както трябва в ниските така и във високите обороти или греша.
Иначе защо да ми дава грешка,като искам да направя тест?И да ми изписва,че по спецификация системата не е добре.
При подаване на газ,колата няма мощност да се изфорсира забелязах.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Мудност Passat b7 1.4 cdga 2013 година
Вариаторното, не знам да забива, но е възможно сигурно да застане в позиция в която да държи клапаните леко отворени примерно. На живи данни виж дали се променя ъгъла на запалване като се подава газ, за да се види дали вариаторното колело си върши работата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 180 госта