Цъ! Първо е налягането, а след това е цедката.
То, като се измери налягането, ама в условията, при които се случва белята обикновено, тогава става ясно дали и датчика мери коректно.
Иначе няма как да се разбере (освен на стенд с манометър, да се подаде съответното налягане и да се види дали превключва)
Passat B7 TDI Oil Pressure Engine Off!
Re: Passat B7 TDI Oil Pressure Engine Off!
Моите съображения за последователността са свързани единствено с възможността да извършиш първите две стъпки сам без сервиз евентуално, аз лично нямам утре са налягане на маслото и го пречупвам през моята призма.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19571
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 TDI Oil Pressure Engine Off!
Принципно съм съгласен, но един манометър едва ли е повече от 12-15лв (преди си купих един до 6 бара за 5лв).
След това трябва един стругар да извърти един щуцер с резба М10х1 и готово!
Навива се на мястото на датчика за налягането на маслото. Трябва малко по-дълъг маркуч, за да стигне до купето и да може да се наблюдава налягането, докато колата е в движение.
Вярно, ще пищи таблото заради липсата на датчика за масло, но то това е само предупредително съобщение. При положение, че реалното налягане се вижда визуално на уреда, пищенето може да бъде пренебрегнато.
След това трябва един стругар да извърти един щуцер с резба М10х1 и готово!
Навива се на мястото на датчика за налягането на маслото. Трябва малко по-дълъг маркуч, за да стигне до купето и да може да се наблюдава налягането, докато колата е в движение.
Вярно, ще пищи таблото заради липсата на датчика за масло, но то това е само предупредително съобщение. При положение, че реалното налягане се вижда визуално на уреда, пищенето може да бъде пренебрегнато.
- Iritais
- Мнения: 54
- Регистриран на: Нед 29 юни 2008 12:00
- Автомобил: Golf 5 Plus
- Двигател: BKC 2006
- Местоположение: София
Re: Passat B7 TDI Oil Pressure Engine Off!
Колеги, при мен се реши въпросът, оказа се цедката.
Благодаря на всички за съветите.
Май австрийците много не са сменяли маслото, щото беше страшна мизерия- утайки, нагар....едвам изчистихме цедката.
Благодаря на всички за съветите.
Май австрийците много не са сменяли маслото, щото беше страшна мизерия- утайки, нагар....едвам изчистихме цедката.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта