B8 губи сцепление без да го напъвам
- deodriver
- Мнения: 276
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: B8 губи сцепление без да го напъвам
Едва ли тези 30% тяга правят колите толкова различни.Имам допир и до Skoda Rapid 1.0TSi 95к.с.Този миксер прави същите лиготии ,когато го смачкаш,а реално не е 2.0ТDi.Върви доста прилично.Колегата определено първо трябва да си смени гумите и разбира се,че ще усети подобрение.Но,да не се очакват чудеса,далеч е от 4х4.Michelin Primacy имат свойството да стават пластмасови след 3-4 сезона,но пък за сметка на това могат изкарат още толкова.В случая аз бих взел нови гуми и тези ги продавам на съответната цена спрямо състоянието им.Аз така процедирам с всички мои гуми.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: B8 губи сцепление без да го напъвам
Цитираните колеги не карат 1.5 TSI, а и честно казано това не е от толкова голямо значение. При спирането двигателят не играе роля, а спирачките, гумите и теглото на колата. (1.5 TSI е със същите спирачки отпред - 312 мм). Аз карам 1.5 TSI в T-Roc на предно, ръчка (вече над 40 000 км). Карам и 2.0 TDI 190 кс в Пасат B8 DSG с Haldex (вече 20 000 км). Карал съм доста и Passat B8 2.0 TDI 150 кс на предно, та имам някаква бегла представа от двигател и от кола и мога да кажа, че не е от колата. Моят Passat си спира добре, особено след смяната на дискове и накладки и новите гуми Conti SportContact 235/45/18. А е със същите спирачки и е по-тежък, което означава, че би следвало да спира по-зле от 1.5 TSI.vladimirs написа:колеги, които са карали въпросният модел пасат
Това, както написах и по-горе не ги прави задължително същите гуми, които може да си купиш в магазина и които са ползвани в тестовете. Има си разни кодове по тях и дребни знаци, които докато не сравниш с друга гума от същия модел, може и да не забележиш.vladimirs написа:Гумите са 215/60/16 и са michelin primacy 3 в 4ти сезон. Нямат еко или други отличителни белези да покажат, че не са premium гуми
Ето видео за 2 идентични гуми като име Michelin Pilot Sport 4S, но с разлики - в случая след знаменцето има и една звездичка:
От мен като човек, който не кара същата кола - толкова. Ако искаш изчакай някой да се намери точно с Passat B8 1.5 TSI да се изкаже и чак тогава сменяй Тамън може да спестиш пари, защото този човек може да се появи, чак след някоя и друга година и да си покараш още с тези гуми
- fur1ous
- Мнения: 1348
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: B8 губи сцепление без да го напъвам
Аз имах същия проблем, но проблема като цяло е в мен и в това как съм свикнал да карам.
Всичко идваше от това, че карах 4х4, след това взех кола на предно и имах същите проблеми като теб, просто защото бях свикнал ако искам колата да тръгне давам цялата газ и тя тръгва без да се замисля въобще, ама с предното това не важи, трябва да я бориш. В крайна сметка реших проблема купих си пак 4х4 кола.
Ако поначало не бях си купил 4х4 може би никога нямаше да се стигне до тук, но в момента 4х4-то ми е едно от задължителните неща при търсене на автомобил, особено с нашия асфалт.
най кофти се чувствам с преднячка на мокра настилка и лъснал асфалт, при влизане в кръгово с една дума - трагедия, имаш нужда да се изнесеш бързо, но не можеш , а точно в тоя случай ако е на предно колата колкото е по мощна толкова по зле, дори системите не помагат когато искат да се изтеглиш бързо, просто я спъват и пак трябва да я бориш.
Всичко идваше от това, че карах 4х4, след това взех кола на предно и имах същите проблеми като теб, просто защото бях свикнал ако искам колата да тръгне давам цялата газ и тя тръгва без да се замисля въобще, ама с предното това не важи, трябва да я бориш. В крайна сметка реших проблема купих си пак 4х4 кола.
Ако поначало не бях си купил 4х4 може би никога нямаше да се стигне до тук, но в момента 4х4-то ми е едно от задължителните неща при търсене на автомобил, особено с нашия асфалт.
най кофти се чувствам с преднячка на мокра настилка и лъснал асфалт, при влизане в кръгово с една дума - трагедия, имаш нужда да се изнесеш бързо, но не можеш , а точно в тоя случай ако е на предно колата колкото е по мощна толкова по зле, дори системите не помагат когато искат да се изтеглиш бързо, просто я спъват и пак трябва да я бориш.
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 18 окт 2020 8:44
- Автомобил: cc
- Двигател:
Re: B8 губи сцепление без да го напъвам
И аз имам същия "проблем" с моето CC. Особено на светофари, ако натисна здраво газта и превърта гуми. Чисто нови Мишлен пилот спорт 4 и пак превърта при повече газ. Свиква се, тръгваш по-внимателно и не обръщаш внимание на голфовете, които те предизвикват.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: B8 губи сцепление без да го напъвам
Тракшън контрол нали има?
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: B8 губи сцепление без да го напъвам
Тракшънът е много далеч от реална помощ в споменатите ситуации.
Както каза колегата горе - да, ако не си имал 4х4, може да ти се струва, че върши някаква работа.
Както каза колегата горе - да, ако не си имал 4х4, може да ти се струва, че върши някаква работа.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: B8 губи сцепление без да го напъвам
Интересно аз на кола един тон със 140к.с. как не й паля гумите и то без тракшън контрол.
Как ги карате тези коли бе, хора?
Как ги карате тези коли бе, хора?
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: B8 губи сцепление без да го напъвам
stefan4o написа:...как не й паля гумите ...
Не си имал 4х4
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: B8 губи сцепление без да го напъвам
Е, не съм де. За какво ми е?
- fur1ous
- Мнения: 1348
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: B8 губи сцепление без да го напъвам
140 коня каква кола, и каква кутия, защото с DSG-то на тия коне ако е с турбо колата си буксува и то стабилно с повечко газ. DSG-то оказва доста голямо влияние.
Ех, напомняш ми на мен преди 5-6 години и аз все така виках
Като покараш така 1-2 седмици и разбираш за какво ти е
stefan4o написа:Е, не съм де. За какво ми е?
Ех, напомняш ми на мен преди 5-6 години и аз все така виках
Като покараш така 1-2 седмици и разбираш за какво ти е
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: B8 губи сцепление без да го напъвам
fur1ous написа:DSG-то оказва доста голямо влияние.
..., а то е 7 степенното DSG.
Не съм го карал него, но всички май сме чели за него.
Офф или баш по темата:
Някои хора се впускат да критикуват колегата, но нека сме наясно всички, че няма как да взимаме темата твърде сериозно. Говорим за субективни усещания.
Ако пишете, че вашите гуми тръгват/спират перфектно, имайте едно наум, че това е вашето усещане. Ако застанем кола до кола, може да се окаже друга истината и моята кола да спре по-добре, а аз примерно мисля, че моята не спира (не че е така).
И пак обръщам внимание на условията!
"Гумите ми спират" е доста наивно и опасно мислене.
Къде спират, къде не. Винаги има определени условия, в които не спират!
Най-важното е да си познаваме гумите, колата и съобразяваме с условията. Човек, който е наясно, че в дадените условия не му спират гумите е по-безопасен от този със самочувствието за перфекти гуми!
И в този ред на мисли:
Колега, който пуска подобна тема не е редно да става прицел на подигравки и подхвърляния.
Предпочитам зад мен да кара човек, който си казва "Гумите ми не са 1ва младост, а е влажно и студено, ще си дам още някой метър", отколкото "Моите гуми са чистак бърсак и 1ви у ония тест - въртиии".
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: B8 губи сцепление без да го напъвам
Бих помолил някой колега ако има от Стара Загора с Пасат 1.5ТСИ да ме повози, че ми стана много интересно как ускорява тази кола.
Хайде да не навлизаме в полемиката със субективизма, колко добре си познаваме гумите, колата, шофьорските си умения. Що е то шах-мат или как да мислим 10мин напред, когато шофираме.
Хайде да не навлизаме в полемиката със субективизма, колко добре си познаваме гумите, колата, шофьорските си умения. Що е то шах-мат или как да мислим 10мин напред, когато шофираме.
- deodriver
- Мнения: 276
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: B8 губи сцепление без да го напъвам
fur1ous написа:140 коня каква кола, и каква кутия, защото с DSG-то на тия коне ако е с турбо колата си буксува и то стабилно с повечко газ. DSG-то оказва доста голямо влияние.stefan4o написа:Е, не съм де. За какво ми е?
Ех, напомняш ми на мен преди 5-6 години и аз все така виках
Като покараш така 1-2 седмици и разбираш за какво ти е
Не можеш да обясниш на човек,който не карал Както има една приказка:" Не става с казване,трябва да си го видиш"
Аз много обичам,когато вземе някой да ми обяснява как зимата е 2-3 дена и не ми трябвало двойно,колко ми горяло с 4х4-то,каква поддръжка съм имал и колко безполезно било през останало време... Няма смисъл даже да си отваряш устата пред такива "капацитети"
Re: B8 губи сцепление без да го напъвам
Аз пък почнах да съжалявам тия с 190 коня на предно ... пак влизаме в някакви безумни спорове немаш ли 4х4, немаш нищо.
Разбирам какво има предвид Груп, но не съм съгласен :) Никой не се подиграва на никой, нещата са много сериозни, това са 2 тона желязо. Както говорим за гуми, така може да говорим и за накладки. Да караш с феродо на вестник и да си казваш ама тя колата е такава, с тия малки дискове толкова спира ... не е ок, нито разумно.
Разбирам какво има предвид Груп, но не съм съгласен :) Никой не се подиграва на никой, нещата са много сериозни, това са 2 тона желязо. Както говорим за гуми, така може да говорим и за накладки. Да караш с феродо на вестник и да си казваш ама тя колата е такава, с тия малки дискове толкова спира ... не е ок, нито разумно.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: B8 губи сцепление без да го напъвам
deodriver написа:
Не можеш да обясниш на човек,който не карал Както има една приказка:" Не става с казване,трябва да си го видиш"
Аз много обичам,когато вземе някой да ми обяснява как зимата е 2-3 дена и не ми трябвало двойно,колко ми горяло с 4х4-то,каква поддръжка съм имал и колко безполезно било през останало време... Няма смисъл даже да си отваряш устата пред такива "капацитети"
Гледай сега. Аз не казвам, че не е хубаво или, че няма да ми е кеф. А, че просто не ми е нужно. Мога и без двойно задвижване да шофирам. Говоря за себе си. На теб като ти е кеф и смяташ, че го искаш - ами ползвай си го
Нали успявам да се изразя правилно? Не може всички да имаме еднакви приоритети.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 138 госта