fur1ous написа:Ивайло Димов написа:Захващаш се с нещо което ще ти струва скъпо като пари и нерви ,трябва ти кутия ,скоростен лост ,маховик,съединител ,полуоски ,вероятно конзола в купето ,предполагам ще е нужен и нов софтуер на колата .Не си слагай на здрава глава бинт ,виж потърси инфорамция за ремап на кутията да стане по-твой вкус .Това което си замислил е доста екстравагантна идея граничеща с мазохизъм .
Относно ремапа и вкуса, от опит ти казвам, че ако е карал адекватен хидротрансформатор преди да мине на DSG, каквато и настройка да направи, както и да се адаптира кутията никога няма да му хареса, може и да му хареса ако кара на писта, но при едно нормално градско шофиране няма шанс, това е и причината да продам моето DSG, кутията е изключително дразнеща и остра, и за мен, сравнено с хидротрансформатор. ZF 8HP, 7 или 9 G-Tronic.
И да Иво е прав, много по безболезнено и лесно ще е да я продадеш и да си купиш друга кола, а ако все пак си решил на 100% да го правиш, то със сигурност ще ти трябва втора кола за известно време, а и не си споделил сам ли ще се захващаш или ще търсиш човек, защото ако е второто става още по трудна задачата, защото трябва да навиеш някой да ти се върже на мерака
тук може ли само да вметна, че явно не си уцелил читаво DSG.
имам и ZF 8HP имам и DSG, второто определно ми харесва повече при всякакво каране