Passat B5 AFN

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 187
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Passat B5 AFN

Мнениеот na4o4o » Нед 15 окт 2023 17:52


Здрашейте,имам проблем с топло палене ,АФН мотор на Б5 ,след като загрее ,доста трудно пали,върти няколко оборота ,това е само на топъл мотор .Откъде може да е проблема?




Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5 AFN

Мнениеот Ивайло Димов » Нед 15 окт 2023 18:11


Стартера върти ли,или се мъчи ?

Дописвам си поста ,сваляне и почистване на стартера ,смазване на втулките с грес .Когато колата е топла и метала се разшири без смазка се върти трудно .Там всичко се е опекло и греста е клеясала .Ако там не е проблема ,диагностика за да се види дали датчик колянов вал не е дал фира .Но 99% е стартера

Последна промяна от Ивайло Димов на Нед 15 окт 2023 18:19, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 187
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Re: Passat B5 AFN

Мнениеот na4o4o » Нед 15 окт 2023 18:15


върти ,не се мъчи


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8389
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 AFN

Мнениеот samo_pechka » Пон 16 окт 2023 18:59


Четири са основните причини:
софт, така наречения топъл старт, ако е наличен ( не е премахнат ) съчетано с долните два проблема :
акумулатор ( клеми, нисък стартов ток, проверка с вилка )
стартер ( износени втулки, четки и т.н. - ремонт, почистване, смазване и подмяна износени части )
И износване на помпен елемент ГНП
Първите три се хващат лесно. Откача се датчика на тройника за температурата , колата пали , за момент се изфорсирва леко и веднага се кротва на ниски.
Последния проблем с износения елемент на ГНП :
Охлажда се главата на ГНП със спрей за спирачки или друг подходящ , може и с пръскачка с вода ( да се внимава за излишно обливане на мотора ) . Да не се бърка капака на ГНП с главата му . Тя се намира отзад с изводите, щуцери за тръбичките за високото налягане, а не най-горе ( това е капака му ) . Елемента уплътнява и колата пали.
Има и други причини разбира се. Но след проверка на горните , тогава се преминава към тях



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa, vlado1 и 218 госта