VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
- vasko_bulgaria
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
Магистрални в диапазон между 2400-2800 оборота веднага след регенерацията.
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
Затова се чуди дали да не спре по-рано, при регенерация най-добре се получават нещата при около 2000 оборота , високите скорости и обороти забавят процеса , ако са под товар да, но ако просто поддържаш висока скорост без особено натоварване и нисък разход ДПФ-а изстива. На празен ход след регенерация трябва да се доближаваш до 10 като стойност на деференциалното налягане съвсем ориентировъчно
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
Усетих, че започва регенерацията пуснах VAG DPF. Карах градско и на няколко пъти колата беше под пълен товар - кикдаун на спорт с цедене на 2-3-4 предавка, но и доста каране по-бавно без товар, защото няма как в града да е иначе. Приключи за около 35 мин. Не видях каква е стойността на празен ход, но видях максимална стойност 720 на диференциалното налягане. Това означава ли, че имам датчици за смяна?
П.П. Днес запалих и проверих - стойността беше 10 и много бързо се покачи до 13 докато стигна от нас до парка на 1-2 км.
П.П. Днес запалих и проверих - стойността беше 10 и много бързо се покачи до 13 докато стигна от нас до парка на 1-2 км.
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
На студено стойностите са по-ниски, като загрее "стяга" питата и се покачват малко. Относно пиковите под товар не съм наблюдавал задълбочено и не мога да дам мнение
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
Мисля, че добри показатели са, когато след регенерация показва 2-4мбар DPF-a. Поне при BMW 530д m57 е така.
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
Аз съм хванал по моята кола, че изцеждането на предавките повече пречи, отколкото помага в процеса. Пробвал съм да я карам така и резултата беше 25+ минути регенерация, чак почнах да се притеснявам.
Най-добри градуси достигам на 1900-2000 оборота на предавки над трета и ако се случат добри обстоятелства да мога да поддържам скоростта, приключва регенерацията за 10 минути, със софтуер преди дизелгейт.
Най-добри градуси достигам на 1900-2000 оборота на предавки над трета и ако се случат добри обстоятелства да мога да поддържам скоростта, приключва регенерацията за 10 минути, със софтуер преди дизелгейт.
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
Това е положението при мен, около 10км общо Цариградско от Враня до центъра час пик (току що). След като занули времете и километрите свали до 5.08 докато поохлади на 360градуса повърхността на DPF и да спре да сваля.
- vasko_bulgaria
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
Днес при -9 градуса ренегенерацията приключи за около 25 мин. на 20% и 4.63 гр. Тотално се обърках
- fur1ous
- Мнения: 1348
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
railfan написа:Аз съм хванал по моята кола, че изцеждането на предавките повече пречи, отколкото помага в процеса. Пробвал съм да я карам така и резултата беше 25+ минути регенерация, чак почнах да се притеснявам.
Най-добри градуси достигам на 1900-2000 оборота на предавки над трета и ако се случат добри обстоятелства да мога да поддържам скоростта, приключва регенерацията за 10 минути, със софтуер преди дизелгейт.
Не пречи, а направо няма регенерация когато караш на пълна газ. Няма и как да има технологично.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 2.0TDI - DPF - Датчици за диференциално налягане
Когато карам продължително време на пълна газ регенерацията не стартира, защото колата влиза в пасивна регенерация. Случвало ми се е да изчисти всичко след продължително магистрално каране и да правя по над 1000 км между регенерации, когато имам много извънградско.
А в случая при градско каране колата докато виси на празен ход в задръстването общо взето DPF изстива. Настъпвам за 5-10 секунди и пак спирам в задръстването за няколко минути. Вие как си представяте на градско да настъпваш постоянно?!? Това не F1 на Monaco...
А в случая при градско каране колата докато виси на празен ход в задръстването общо взето DPF изстива. Настъпвам за 5-10 секунди и пак спирам в задръстването за няколко минути. Вие как си представяте на градско да настъпваш постоянно?!? Това не F1 на Monaco...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: jordan17772, tdi fen, vladon и 227 госта