Passat b3 1.8 112 Пълна инжекция чист бензин
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 20 апр 2024 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
Passat b3 1.8 112 Пълна инжекция чист бензин
Здравейте! Имам проблем с Пасата бензиновата помпа се чува когато си иска когато я напече слънцето не се чува и не пали. В движение също ми гасне, когато спра звука от помпата отново го няма и не пали трябва да изчакам известно време и пали но не знам до къде ще ме изкара, сутрин когато я запаля няма никакъв проблем пали от раз. другия проблем който мисля че пак е свързан с нея натискам педала на газта оборотите на колата падат и гасне понякога пали понякога не преди този проблем ми го правеше на по висока скорост ся го прай когато си иска вчера примерно изминах към 100 км и проблемите ги нямаше но когато се прибрах отидох до магазина и пак голямото чакане да запали започна
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19571
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b3 1.8 112 Пълна инжекция чист бензин
Да знаеш, че кода на двигателя ти е РВ и не е баш-баш пълен инжекцион
Вярно, че е с 4 дюзи, но и четерите са свързани електрически заедно и 'плюят' едновременно.
Или както казва Tyan - това е моно, страдащо от разчетворение на личноста
Все пак РВ-то е достатъчно прост двигател, за да можеш сам да проведеш няколко експеримента.
Първо, като откаже да пали, върни ключа и дай отново контакт, без да завърта стартера. Принципно помпата трябва да завърти за около 3-5 секунди. Ако не завърти, много вероятно виновника да е клемореда - контактната система под патрона на ключа.
Ако при подаване на контакт чуеш помпата, но след това не запали, без да махаш контакта изключваш от скорост, дърпаш ръчната, отваряш капака и вадиш буксата на делкото.
С нещо, изправен кламер, игличка, тънко кабелче... каквото имаш, бръкваш в средното краче на буксата и цъкваш някъде по корпуса на мотора.
Трябва да чуеш как на някоя свещ прицъква искра и ако е достатъчно тихо - да чуеш и помпата как завърта за нови 5 секунди.
Ако това се случи, а след като включиш наново буксата и завъртиш, пак не запали, много вероятно е да е заминал хол-датчика в делкото.
Ако при упражнението с цъкването към корпус не чуеш искра - вероятно е заминала бобината (тя, заедно с комутатора, са ти един детайл)
Вярно, че е с 4 дюзи, но и четерите са свързани електрически заедно и 'плюят' едновременно.
Или както казва Tyan - това е моно, страдащо от разчетворение на личноста
Все пак РВ-то е достатъчно прост двигател, за да можеш сам да проведеш няколко експеримента.
Първо, като откаже да пали, върни ключа и дай отново контакт, без да завърта стартера. Принципно помпата трябва да завърти за около 3-5 секунди. Ако не завърти, много вероятно виновника да е клемореда - контактната система под патрона на ключа.
Ако при подаване на контакт чуеш помпата, но след това не запали, без да махаш контакта изключваш от скорост, дърпаш ръчната, отваряш капака и вадиш буксата на делкото.
С нещо, изправен кламер, игличка, тънко кабелче... каквото имаш, бръкваш в средното краче на буксата и цъкваш някъде по корпуса на мотора.
Трябва да чуеш как на някоя свещ прицъква искра и ако е достатъчно тихо - да чуеш и помпата как завърта за нови 5 секунди.
Ако това се случи, а след като включиш наново буксата и завъртиш, пак не запали, много вероятно е да е заминал хол-датчика в делкото.
Ако при упражнението с цъкването към корпус не чуеш искра - вероятно е заминала бобината (тя, заедно с комутатора, са ти един детайл)
- volodya iliev
- Мнения: 362
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APT 2000 4MOTION
- Местоположение: Дупница
Re: Passat b3 1.8 112 Пълна инжекция чист бензин
Здравей преди години и аз притежавах такъв пасат със същият мотор не си уточнил дали имаш газ или си само на бензин. При мен също гаснеше когато си поиска и след това палеше когато му е кеф. Съветвам те следващият път когато ти направи този номер да размърдаш реле №32 намиращо се под волана в блока с останалите релета и ако запали работата е ясна сваляш релето разглобяваш го и му презапояваш всички спойки или си купуваш ново реле и си свиркаш. Аз на моето му презапойх спойкте и след това нямах никакъв проблем. Това реле ти захранва електроният блок за управление на двигателя.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19571
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b3 1.8 112 Пълна инжекция чист бензин
volodya iliev написа:... не си уточнил дали имаш газ или си само на бензин...
Написал е 'чист бензин' и за това си правя изводите, че няма газ. Иначе първо бих набедил превключвателя газ/бензин
А иначе за релето си прав!
Пропуснах го в сметките.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13444
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat b3 1.8 112 Пълна инжекция чист бензин
radotom написа:... Трябва да чуеш как на някоя свещ прицъква искра и ако е достатъчно тихо - да чуеш и помпата как завърта за нови 5 секунди.
Офф на мойта талига като дам на контакт за да паля и се чува хубаво изпукване Това подготовка за палене на АDY ли е ? Явно е подготовка защото пали от четвърт. И си е така от като я купих и след сменени няколко бобини комутатор.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19571
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat b3 1.8 112 Пълна инжекция чист бензин
Краси, знаеш сам, че не трябва да се чува изпукване при контакт.
При мен, на 2Е-то, се чуваше малко преди комутатора да отлети към вечните превключващи полета
Пък и твоята талига не е меродавен пример, защото около нея са вилняли гАзари.
Относно сменените "няколко бобини комутатор" ...
... Миии... както казах - гАзари, сър!
При мен, на 2Е-то, се чуваше малко преди комутатора да отлети към вечните превключващи полета
Пък и твоята талига не е меродавен пример, защото около нея са вилняли гАзари.
Относно сменените "няколко бобини комутатор" ...
... Миии... както казах - гАзари, сър!
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 20 апр 2024 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat b3 1.8 112 Пълна инжекция чист бензин
Отворих реле 32 днеска мирише на изгорели кабели дано да е от него благодаря за отговорите!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13444
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat b3 1.8 112 Пълна инжекция чист бензин
radotom написа:Краси, знаеш сам, че не трябва да се чува изпукване при контакт.
При мен, на 2Е-то, се чуваше малко преди комутатора да отлети към вечните превключващи полета ...
ОФФ. Бобините не ги мисля много, защото бях събрал 1 торба от немска морга и си бяха дърти, някои с леки пукнатини. Най- дълго изкара 1 архивен дърт Телефункен , тежък и с много Халумин. И след последната 2 ра младост мързел не мързел преместих новеата бобина до акумулатора на дебела плочка Al.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ОЧЗ и 54 госта