Това окачване от двете снимки е видно, че е станало на леща. Тампоните на носачите са се сцепили като на дърт индианец петите. Биалетките и останалите шарнири се диагностицират най лесно на подемник, като има особености при проверката.
Като гледам обаче ръждата, тръгнеш ли да сменяваш всичко, заради болта на горните два носача ще се счупи шенкела, щото е като заварено, страшна мъка ако не се инспектира и поддържа навреме това окачване.
Обикновено на подемник е за 2 часа работа да се смени цялото предно окачване, вчера на едно ауди А4 5 часа вадихме двата болта
Относно окачването на Passat B5 и B5.5
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Относно окачването на Passat B5 и B5.5
Бе имах две коли с такова окачване и около 200000км... След тях си купих бмв е39 уж за по-евтино... Та карам си по едни и същи пътища и бмв-то определено се разхлопва по-бързо.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Относно окачването на Passat B5 и B5.5
Ръждата е много, ама всичко е оригинално, сега смятам да сменя двете биелетки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: IronMaiden и 45 госта