Относно окачването на Passat B5 и B5.5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Относно окачването на Passat B5 и B5.5

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 13 апр 2018 21:01


Това окачване от двете снимки е видно, че е станало на леща. Тампоните на носачите са се сцепили като на дърт индианец петите. Биалетките и останалите шарнири се диагностицират най лесно на подемник, като има особености при проверката.
Като гледам обаче ръждата, тръгнеш ли да сменяваш всичко, заради болта на горните два носача ще се счупи шенкела, щото е като заварено, страшна мъка ако не се инспектира и поддържа навреме това окачване.
Обикновено на подемник е за 2 часа работа да се смени цялото предно окачване, вчера на едно ауди А4 5 часа вадихме двата болта :screwy




Потребителски аватар
dhcp
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 12 сеп 2016 7:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Относно окачването на Passat B5 и B5.5

Мнениеот dhcp » Съб 14 апр 2018 2:44


Бе имах две коли с такова окачване и около 200000км... След тях си купих бмв е39 уж за по-евтино... Та карам си по едни и същи пътища и бмв-то определено се разхлопва по-бързо.


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2116
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Относно окачването на Passat B5 и B5.5

Мнениеот Курт Деликуртев » Съб 14 апр 2018 12:50


Ръждата е много, ама всичко е оригинално, сега смятам да сменя двете биелетки.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: spallding86 и 64 госта