Ами не съм мого сигурен в термините, но ми се струва, че точно така се казва трубата, която взима въздуха от емблемата и го бута в черната кутия вдясно.
Та, понеже карам на газ съм забелязъл, че когато тази тръба си е на мястото, при освобождаване от скорост при 90-100 км/ч колата гасне.
Веднага искам да кажа, че колата освен всичко останало си е и за смяна на термостат и в такъв един момент температурата на двигателя е около 60 градуса. Освен това някой ми каза, че по принцип тези тръби ги махали на повечето пасатори, които движат на газ, а в момента и мойта съм я махнал. Спомням си, че когато го взех и отворих филтъра, видях, че до клапата брутално беше набита една видия, която я дъжеше постоянно в отворено положение, т.е. да взима въздух отвън.
Та в тази връзка ми се иска да знам, в зависимост от какво се движи тази клапа и дали като си оправя термостата ще мога да си сложа тръбата.
За тръбата на въздушния филтър...
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13428
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: За тръбата на въздушния филтър...
Oleg_Yanev написа:Ами не съм мого сигурен в термините, но ми се струва, че точно така се казва трубата, която взима въздуха от емблемата и го бута в черната кутия вдясно.
Та, понеже карам на газ съм забелязъл, че когато тази тръба си е на мястото, при освобождаване от скорост при 90-100 км/ч колата гасне.
Веднага искам да кажа, че колата освен всичко останало си е и за смяна на термостат и в такъв един момент температурата на двигателя е около 60 градуса. Освен това някой ми каза, че по принцип тези тръби ги махали на повечето пасатори, които движат на газ, а в момента и мойта съм я махнал. Спомням си, че когато го взех и отворих филтъра, видях, че до клапата брутално беше набита една видия, която я дъжеше постоянно в отворено положение, т.е. да взима въздух отвън.
Та в тази връзка ми се иска да знам, в зависимост от какво се движи тази клапа и дали като си оправя термостата ще мога да си сложа тръбата.
Клапата е с термоуправление.Целта и е да поддържа въздуха постъпващ към филтъра да е с почти една и съща температура.Щом е доработена с видия най-верочтно е неизправна и е създавала проблеми.Махни видията и провери дали / ама то е вече топло преди запалване на студен автомобил е притворен притока на студен въздух от емблемата.
Но на газ е по-добре постъпващичт въздух да е студен. Бях чел доста отдавна в книга за газови устройства, че топлият въздух води до намаляване на мощността/ но не помня с колко %/
- Iavor
- Мнения: 3233
- Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
- Автомобил: Škoda Octavia VRS
- Двигател: CEGA 2008
- Местоположение: София
Re: За тръбата на въздушния филтър...
Oleg_Yanev написа:Ами не съм мого сигурен в термините, но ми се струва, че точно така се казва трубата, която взима въздуха от емблемата и го бута в черната кутия вдясно.
Та, понеже карам на газ съм забелязъл, че когато тази тръба си е на мястото, при освобождаване от скорост при 90-100 км/ч колата гасне.
Веднага искам да кажа, че колата освен всичко останало си е и за смяна на термостат и в такъв един момент температурата на двигателя е около 60 градуса. Освен това някой ми каза, че по принцип тези тръби ги махали на повечето пасатори, които движат на газ, а в момента и мойта съм я махнал. Спомням си, че когато го взех и отворих филтъра, видях, че до клапата брутално беше набита една видия, която я дъжеше постоянно в отворено положение, т.е. да взима въздух отвън.
Та в тази връзка ми се иска да знам, в зависимост от какво се движи тази клапа и дали като си оправя термостата ще мога да си сложа тръбата.
Остави си клапата отворена и да не ти пука!Не каза каква ти е колата,както и двигателя.Моята е Пасат 1.8ми,АБС мотор.Имам я от около година и доскоро не бях забелязал,че клапата за която говориш е постоянно отворена(с парче твърд маркуч).Махнах маркучето и колата започна да ми прави проблеми и да гасне.Забравих да кажа,че я карам на газ.Сложих си аз тръбичката обратно и работата заспа!Това е от мен.
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Проблемите за които пишеш нямат абсолютно нищо общо помежду си.
1. Смени си термостата и колата ще ти влезе в нормална работна температура - 90 градуса.
2. За маркуча към въздушния филтър прочети в тази тема: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6747 там сме обсъждали няколко варианта как да се процедира при гаснене на колата на газ при изключване от скорост.
3. Клапата за температурата на въздуха си я остави така с видията. Както колегите вече споменаха, най-вероятно не работи като хората и затова са я "излекували" по този начин
1. Смени си термостата и колата ще ти влезе в нормална работна температура - 90 градуса.
2. За маркуча към въздушния филтър прочети в тази тема: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6747 там сме обсъждали няколко варианта как да се процедира при гаснене на колата на газ при изключване от скорост.
3. Клапата за температурата на въздуха си я остави така с видията. Както колегите вече споменаха, най-вероятно не работи като хората и затова са я "излекували" по този начин
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: opito2 и 41 госта