Не гасне перката на радиатора

Техническа и сервизна информация за Passat
DIGIFANT 2E
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Не гасне перката на радиатора

Мнениеот DIGIFANT 2E » Чет 30 юни 2005 18:15


Та когато загася мотора,перката на радиатора продължава да работи и неще да спира,по принцип трябва да спре след малко но неще,като дам контакт тогава спира,мислех си че е от датчика който е на радиатора и го откачих но пак неще,откачих и двата датчика на мъркуча,който излиза от блока но пак същото,забелязах,че гасне само когато извадя предпазител 19[30A],той е за климатика и за перката,изваждам го за една секунда и гасне,после си го слагам и всичко си е ок,но при следващото даване на контакт и пак същото,вадил съм и реле номер 13,което май е двойно,за климата и за перката[като се пусне климатика да може и да се включи перката на първа степен]
ако някой може да ми даде ел схема на тая система ще съм му много благодарен




Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2703
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 30 юни 2005 19:00


И аз имах същия проблем :wink: реших го като откачих една от жиците която отива към датчика (тя е с две буксички мъжка/женска) ще я видиш малко над датчика е Ама пък аз нямам клима... а то тая жица май е точно за тва :roll: Васееееееееее кажи... :D


DIGIFANT 2E
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DIGIFANT 2E » Чет 30 юни 2005 19:09


Аз откачам целия датчик и пак същото,моя е с три извода,да ви дам още малко баластра:намерих сега едно реле номер 31 излезна че е за включването на перката след като се загаси мотора,отворих го и видях,че като загася контакт той се вкючва и естествено и перката,чудя се сега какво го управлява това реле,с пет крака е,вътре има два три кондензатора и малко резистори и диоди,изглежда е май някаква времева схема с тези кондензатори,но от друга страна се чудя кой му дава сигнал та да сработва всеки път релето,а може и само да си включва,абе трябва ми ел схемата и си решавам проблема,търсих и до руснаците ама поне аз неможах да открия....


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2703
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 30 юни 2005 19:18


Ми и моя проблем беше 1към 1 с твоя и датчика е с 3 извода абе сичко точно ам нямам клима


DIGIFANT 2E
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DIGIFANT 2E » Чет 30 юни 2005 19:28


Щом откачаш една от жиците значи датчика е прецакан,надявам се да не излезе той щот хич не ми се дават пари,недай си боже и да е нат 10-15 лева и край,знам как да го измеря с уреда но незнам какви са му истинските параметри та да се види къде е белята


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 30 юни 2005 20:54


на колекторите отзад има при рейката с дюзите един датчик с един или 2 кабела-той прави това нещо.
целта е когато темп в двигателния отсек достигне/надвиши 110 градуса да се пуска перката за да не се егават от температурата дюзите.
не го пипай-по добре да бачка.
а, може да се позаинтересуваш за смяна но в никакъв случай не го шунтирай!


Потребителски аватар
Rado
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rado » Пет 01 юли 2005 7:50


Датчика за наляганаето на климата го смени и ще се оправи тои е на трабата и е с 3 извода тои дава сигнал на перката
При мене беше така ама ас така и не го смених просто не ми е пречело да варти постоянно
Остави си го нали не си на електромер


DIGIFANT 2E
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DIGIFANT 2E » Пон 04 юли 2005 10:07


Датчика който е над колекторите,от него беше,беше се откачила клемата и даваше на маса и от там работеше и перката постоянно,много зор ми даде,незнаех че е от там,случайно го видях,щях да гледам пак датчика на радиатора и оп,чиста случайност...доволен съм много..
Пиша го сега защото заради тези бури нямах нет вече 3 дни..



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Shamata и 200 госта