Та когато загася мотора,перката на радиатора продължава да работи и неще да спира,по принцип трябва да спре след малко но неще,като дам контакт тогава спира,мислех си че е от датчика който е на радиатора и го откачих но пак неще,откачих и двата датчика на мъркуча,който излиза от блока но пак същото,забелязах,че гасне само когато извадя предпазител 19[30A],той е за климатика и за перката,изваждам го за една секунда и гасне,после си го слагам и всичко си е ок,но при следващото даване на контакт и пак същото,вадил съм и реле номер 13,което май е двойно,за климата и за перката[като се пусне климатика да може и да се включи перката на първа степен]
ако някой може да ми даде ел схема на тая система ще съм му много благодарен
Не гасне перката на радиатора
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Аз откачам целия датчик и пак същото,моя е с три извода,да ви дам още малко баластра:намерих сега едно реле номер 31 излезна че е за включването на перката след като се загаси мотора,отворих го и видях,че като загася контакт той се вкючва и естествено и перката,чудя се сега какво го управлява това реле,с пет крака е,вътре има два три кондензатора и малко резистори и диоди,изглежда е май някаква времева схема с тези кондензатори,но от друга страна се чудя кой му дава сигнал та да сработва всеки път релето,а може и само да си включва,абе трябва ми ел схемата и си решавам проблема,търсих и до руснаците ама поне аз неможах да открия....
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
на колекторите отзад има при рейката с дюзите един датчик с един или 2 кабела-той прави това нещо.
целта е когато темп в двигателния отсек достигне/надвиши 110 градуса да се пуска перката за да не се егават от температурата дюзите.
не го пипай-по добре да бачка.
а, може да се позаинтересуваш за смяна но в никакъв случай не го шунтирай!
целта е когато темп в двигателния отсек достигне/надвиши 110 градуса да се пуска перката за да не се егават от температурата дюзите.
не го пипай-по добре да бачка.
а, може да се позаинтересуваш за смяна но в никакъв случай не го шунтирай!
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Датчика който е над колекторите,от него беше,беше се откачила клемата и даваше на маса и от там работеше и перката постоянно,много зор ми даде,незнаех че е от там,случайно го видях,щях да гледам пак датчика на радиатора и оп,чиста случайност...доволен съм много..
Пиша го сега защото заради тези бури нямах нет вече 3 дни..
Пиша го сега защото заради тези бури нямах нет вече 3 дни..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Shamata и 200 госта