Това е коментирано тук в форума, но мен лично ме светна колегата psstv18rp!
Ами наи просто казано когато се отремонтира или се сложи ново стъпково моторче трябва да се провери точно тази хлабина която е показана на снимката.Това става по следният начин:
Подава се принудително напрежение на стъпковото моторче в посока пребиране на червяка, докато той се прибере максимално. След това при отпуснат педал на гаста с мултицет които се включва на верига се мери бутончето, което е на върха на червяка, (с което компа разбира кога е натиснат педла на газта). При това положение верига не трябва да има, т.е. бутона не трябва да е натиснат.Бутончето трябва да затвори контактите си едва когато се постави пластина с дебелина 0,5мм между самото бутонче и пъпката която го натиска (както е показано на снимката).
Именно тази хлабина се регулира от въпросното винчте отзад, което е пломбирано
Скромният ми опит показва, че от тази хлабина и сигурната работа на бутончето страшно много зависят оборотите на ПХ.