Смяна на ламбда сонда
- stef_62
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:36
- Автомобил: VW Passat 3
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Смяна на ламбда сонда
Здравейте колеги, имам В3 - 92г комби. Трябва да се смени ламбда сондата, понеже мога сам да си я сменя, някой би ли ми казал след смяната трябва ли да ходя на диагностика на двигателя. Благодаря предварително.
- stef_62
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:36
- Автомобил: VW Passat 3
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Смяна на ламбда сонда
Провал съм, но няма ефект. От един сервиз ми казаха, че е за смяна но нещо май ме клатят с цената. Ако си я сменя сам ми излиза на полвина, но незнам трябвали да ходя на диагностика.
- stef_62
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:36
- Автомобил: VW Passat 3
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Смяна на ламбда сонда
Благодаря ти, въпросът е там, че мога да намеря Бош за около 70лв., а смяната не ми е проблем.Благодаря оште веднъж.
- stef_62
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:36
- Автомобил: VW Passat 3
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Смяна на ламбда сонда
Благодаря ти, въпросът е там, че мога да намеря Бош за около 70лв., а смяната не ми е проблем.Благодаря още веднъж.
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Смяна на ламбда сонда
stef_62 написа:Благодаря ти, въпросът е там, че мога да намеря Бош за около 70лв., а смяната не ми е проблем.Благодаря още веднъж.
според мен най-големият проблем е развиването .... , едно че е на хубаво място, и друго че сигорно е почти като заварена.
- Blau&Weiss
- Мнения: 158
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
"Какви са проблемите като се налага смяна на ламбдата?"
Компютъра остава без обратна връзка, т.е. без единствения сигнал който му позволява да знае каква горивна смес е "сготвил".
В резултат преминава към заводски заложени настройки, в зависимост от само от температура/обороти/натоварване, които са подбрани така че колата със сигурност да работи.
Ефекта е по-голям разход, и влошаване на работата, тъй като ламбда сондата играе и важна роля за самонагаждането на компютъра към текущото състояние на ДВГто, което на стара кола може доста да се различава от това което е било на излизане от завода.
Компютъра остава без обратна връзка, т.е. без единствения сигнал който му позволява да знае каква горивна смес е "сготвил".
В резултат преминава към заводски заложени настройки, в зависимост от само от температура/обороти/натоварване, които са подбрани така че колата със сигурност да работи.
Ефекта е по-голям разход, и влошаване на работата, тъй като ламбда сондата играе и важна роля за самонагаждането на компютъра към текущото състояние на ДВГто, което на стара кола може доста да се различава от това което е било на излизане от завода.
- Blau&Weiss
- Мнения: 158
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- stef_62
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:36
- Автомобил: VW Passat 3
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Проблемът е както каза колегата - psstv18rp - и найвече се отразява при градско кормуване. Смяната в сервиз излиза различно, цената на сондата варира от 80-120лв. зависи кои как ще я намери, говоря за Бош. Но внимавайте колеги пазарът е пълен с турски Бош, който го предлагат за оригинал. Предполагам, че в София може и да е по скъпичко.
- Blau&Weiss
- Мнения: 158
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта