Пасат Б3/Б4 хубав ъпгрейд на спирачки - снимки
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11904
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б3/Б4 хубав ъпгрейд на спирачки - снимки
Ясно, сложно е, аз мислех ако стане нещо плъг енд плей така да се каже. Освен да видя дали на тези сегашните ми стандартни задни апарати от голф, няма да мога да набия 239 или 256 мм плътен диск, с престъргването на стария диск за да остане само главината. Или другия вариант е с главина от голф 4 ако стане
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Пасат Б3/Б4 хубав ъпгрейд на спирачки - снимки
Пешка аз в крайна сметка си останах с оригиналните дискове отзад.Ако набия големи спирачки на задните колела почва да спира прекалено много и се опитва да се завърта,колата ми е с доста лека задница . На този етап оригиналните спират добре. Всичко това при перфектно работещ кантар. Най-много 256 на 10-15 процента за задни мен. Лагер - главина от голф 4 нямаше ли да ти е вариант за отзад,вместо конусните лагери?
оптимален
оптимален
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Пасат Б3/Б4 хубав ъпгрейд на спирачки - снимки
За диаметъра на диска е важен размера на супорта, а не апарата. В моя случай чрез планка допълнително изнасям супорта нагоре, за да поема по-големия диаметър диск - снимал съм я.
При голф4 основата , за които се захваща супорта, е част от моста и оста за главината е отделлна.
При нас са едно цяло желязо - оста е заедно с основата.
Махнем ли оригиналната ос, и сложим голф4-кова - губим основата за захващане на супорта. Трябва да се изреже адаптор/плоча, която ще бъде между моста и главината, за която ще се захваща супорта. Малко в повече е меренето, но става, не е проблем. Проблемът идва с разминаването на отворите на пасатовия мост и голф4 -ковата ос, много лошо се разминават.
Ако някой иска да мине на б3/4, голф3, с 4х100, и 239мм плътен диск, но да е с лагер-главина, абсолютно плъг енд плей , е ползвайки всичко от ибиза/кородоба или поло около 2000г
Оста за лагер-главината при сеат и поло е 28мм. При голф4 е 30мм. Имайте го в предвид, понеже навсякъде из нета, в т.ч. и вортекса, пишат, че се вземат оси от ибиза и само се набиват главини от голф4, за 5х100, но не става!
Може да се доработи естествено, но трябба да се набие втулка на оста от поло, за да се докара на 30мм диаметър.
Несъмнено лагер-главината е по-здрава, но е и много по-скъпа. Аз нямам проблеми лагерите, а и монтажа по този начин честно казано ми беше по-удобен.
При голф4 основата , за които се захваща супорта, е част от моста и оста за главината е отделлна.
При нас са едно цяло желязо - оста е заедно с основата.
Махнем ли оригиналната ос, и сложим голф4-кова - губим основата за захващане на супорта. Трябва да се изреже адаптор/плоча, която ще бъде между моста и главината, за която ще се захваща супорта. Малко в повече е меренето, но става, не е проблем. Проблемът идва с разминаването на отворите на пасатовия мост и голф4 -ковата ос, много лошо се разминават.
Ако някой иска да мине на б3/4, голф3, с 4х100, и 239мм плътен диск, но да е с лагер-главина, абсолютно плъг енд плей , е ползвайки всичко от ибиза/кородоба или поло около 2000г
Оста за лагер-главината при сеат и поло е 28мм. При голф4 е 30мм. Имайте го в предвид, понеже навсякъде из нета, в т.ч. и вортекса, пишат, че се вземат оси от ибиза и само се набиват главини от голф4, за 5х100, но не става!
Може да се доработи естествено, но трябба да се набие втулка на оста от поло, за да се докара на 30мм диаметър.
Несъмнено лагер-главината е по-здрава, но е и много по-скъпа. Аз нямам проблеми лагерите, а и монтажа по този начин честно казано ми беше по-удобен.
Re: Пасат Б3/Б4 хубав ъпгрейд на спирачки - снимки
Да попитам, понеже имах проблем с помпата на АБСа, която никога не изключваше, взех цял АБС. Знам, че МК-2 е боклук, и мислех да минавам на серво, но не ми се преправяше, а МК-2то го взех по-евтино от колкото частите за слагане на серво. Новия АБС е от кола с дискове отзад и има рестриктор на тръбичката. Аз съм с барабани които също мисля да разкарам, но за сега ще си останат. Като слагам АБСа да махам ли рестриктора или да го оставя? Ако го оставя като сложа дисковете отзад да махна ли кантара или и той да остане? Какъв е ефекта от барабан и рестриктор?
- Sasho_T3+Corrado
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
- Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
- Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
- Контакти:
Re: Пасат Б3/Б4 хубав ъпгрейд на спирачки - снимки
Колеги, има ли как отзад да се направи с 256мм вентилирани дискове и колко голяма е разправията?
- dangovski6
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 22 окт 2016 10:19
- Автомобил: vw passat b4 35i
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат Б3/Б4 хубав ъпгрейд на спирачки - снимки
Здравейте колеги. И аз се интересувам за ъпгрейта на спирачките, надявам се да открием темата. Имам пасат б4 ABF отпред съм с дискове 312 мм от голф4 gti , и искам да направя, както колегата е писал от горния пост, да сложа 256 мм дискове отзад или поне 239 . Главините са 5х100. Дали главини и лагери от голф 4 ще станат на пасат б4, идеата е да съм диск главина отделно. Надявам се темата да се възроди. Благодаря предварително.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Пасат Б3/Б4 хубав ъпгрейд на спирачки - снимки
Очевидно не си направил труда да прочетеш мненията по-горе.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3/Б4 хубав ъпгрейд на спирачки - снимки
Идеята е проста...Много професори има по форумите...и всеки си мисли че разбира много и осланяйки се на градски митове и легенди ръси акъл та се къса.
Ще задам няколко въпроса:
1. Защо автомобилните производители продължават да слагат барабанни спирачки????
Определено не мисля че са по-евтини.
2. Защо на автомобили които с тегло над 2тона продължават да се слагат барабани отзад.
Единственото разумно обяснение е че при нормална експлоатация барабана е еквивалент на диска отзад.
Е рацерите като сложата диска отзад си мислят че спират когато и както си искат до първия удар....
Ще задам няколко въпроса:
1. Защо автомобилните производители продължават да слагат барабанни спирачки????
Определено не мисля че са по-евтини.
2. Защо на автомобили които с тегло над 2тона продължават да се слагат барабани отзад.
Единственото разумно обяснение е че при нормална експлоатация барабана е еквивалент на диска отзад.
Е рацерите като сложата диска отзад си мислят че спират когато и както си искат до първия удар....
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Пасат Б3/Б4 хубав ъпгрейд на спирачки - снимки
Лошото е, че има и много дървени философи!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат Б3/Б4 хубав ъпгрейд на спирачки - снимки
Дисковите се охлаждат по-добре.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3/Б4 хубав ъпгрейд на спирачки - снимки
Това е ясно аз питам защо слагат барабани отзад...
Служебният ми джип е Форд 2017г 2600кг с барабани отзад....та викам що е с барабан?
Чакам от железните философи отговор.
Служебният ми джип е Форд 2017г 2600кг с барабани отзад....та викам що е с барабан?
Чакам от железните философи отговор.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3/Б4 хубав ъпгрейд на спирачки - снимки
silent написа:....та викам що е с барабан?
Барабанът е по-подходящ за натоварена ос и ниска скорост на придвижване.
Re: Пасат Б3/Б4 хубав ъпгрейд на спирачки - снимки
silent написа:Това е ясно аз питам защо слагат барабани отзад...
Служебният ми джип е Форд 2017г 2600кг с барабани отзад....та викам що е с барабан?
Чакам от железните философи отговор.
За къв чеп ти беше, да акаш в хубавата тема с безсмислените ти разсъждения
Аз пък знам коли с дискове !!! Що ги правят така , като барабаните вършат същата работа ?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Пасат Б3/Б4 хубав ъпгрейд на спирачки - снимки
модела бива оборудван както с барабанни спирачки, така и дискови спирачки с плътни и вентилирани дискове.
не е необходимо да си "професор", за да се прецени кое е по-добро като спирачки. Достатъчно е да се види кои модификации (мотори) с какви спирачки излизат заводско.
Не виждам нищо лошо в това да имаш хубави спирачки. Понякога, особено след модификации по мотора, модифицирането и на спирачки е абсолютно неизбежно.
не е необходимо да си "професор", за да се прецени кое е по-добро като спирачки. Достатъчно е да се види кои модификации (мотори) с какви спирачки излизат заводско.
Не виждам нищо лошо в това да имаш хубави спирачки. Понякога, особено след модификации по мотора, модифицирането и на спирачки е абсолютно неизбежно.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3/Б4 хубав ъпгрейд на спирачки - снимки
hvp800 написа:silent написа:Това е ясно аз питам защо слагат барабани отзад...
Служебният ми джип е Форд 2017г 2600кг с барабани отзад....та викам що е с барабан?
Чакам от железните философи отговор.
За къв чеп ти беше, да акаш в хубавата тема с безсмислените ти разсъждения
Аз пък знам коли с дискове !!! Що ги правят така , като барабаните вършат същата работа ?
Точно пък на тебе ли ще обяснявам....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта