Пазете се!Вадиме очи......

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Пазете се!Вадиме очи......

Мнениеот gti » Пет 10 дек 2004 18:54


..... и пържиме вратове,след намесата на нашият клубен майстор vaskoto1 bowdown bowdown bowdown ,с колегата vasstop.
Изображение




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 10 дек 2004 20:45


:oops: bowdown :heavymetal:


Sisq0
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 2:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Sisq0 » Пет 10 дек 2004 20:52


Call me stupid обаче не схванах какво да гледам в двата голфа?


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Пет 10 дек 2004 20:54


Абе ела до София Ваското да ти направи една инсталация на фаровете да видиш как ще светнат. (Трябва да гледаш как им светят фаровете ама да ти кажа честно на снимката не си личи каква е разликата)


Sisq0
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 2:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Sisq0 » Пет 10 дек 2004 21:01


pinci написа:Абе ела до София Ваското да ти направи една инсталация на фаровете да видиш как ще светнат. (Трябва да гледаш как им светят фаровете ама да ти кажа честно на снимката не си личи каква е разликата)
Thanks bro' за поясненията - имах нужда определено. А пък ти знаеш, че за доста инсталации трябва да дойда (като не мога да те излъжа да ни гостуваш на морето...). Осветлението на таблото... броня без емблема... сега и фаровете... :roll:

п.п.
Влизай в ирц че трябва да говорим...


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 10 дек 2004 21:03


Е добре са, ама също е доста важно как са регулирани. Ми те и мойте са много яки /светят страшно/, ама не са ми регулирани добре. :cry: :cry:


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Пет 10 дек 2004 22:54


Не мога да видя снимката, дали е регулиране или сила на светене.
Ако е за сила - то всеобщо си е известно че тройката има "хубави" дълги, които е необходимо да се побългарят малко.. :D


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Съб 11 дек 2004 0:45


~None~ написа:Не мога да видя снимката, дали е регулиране или сила на светене.
Ако е за сила - то всеобщо си е известно че тройката има "хубави" дълги, които е необходимо да се побългарят малко.. :D

За силата на светене става дума.
На снимката не може да се различи, но аз съм със 100W крушки а колегата gti е с 60W и разликата се вижда, още повече, че беше светло по това време. Но дори и с 60W пак има осезателна разлика когато се прекарат отделно кабели и минат през релета, а не директно на контактния ключ. Ако някой иска - vaskoto1 е насреща. :D



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта