Здравей,имам изненада по отношение на тестовете,гарантирам че зеления може да отнесе като куцо пиле домат на международно шосе този Чикаго.От вчера със зеления късам резбата на всяка гайка на произволен автомобил.Първо компресора ти не е подходящ за нито един от двата инструмента.Лидълския иска доста по стабилен дебит за да покаже какво може,осигури му го ,и ще видиш че е доста по мощен ,заслушай се и виж че при мен не чука а при теб чука,това значи че нямаш налягане и дебит до пистолета.designer1 написа:Най-накрая смених гумите със зимни Понеже много се изписа във форума за лидълския гайковерт ето и клипчето което направих за да има нагледно сравнение става ли или нестава или по-точно колко е "як" :).
Компресора е 1,5 кв. с 50 литрова бутилка, настроил съм пресостата на 9 бара да изключва и включва някъде около 7,5. Маркуча е с вътрешно ф10мм.
https://www.youtube.com/watch?v=50u-TQkLYZs&t=50s
ПС: въпреки че chicago pneumatic-а илзглежда а и е по-силен от Parksaida на последния болт се предаде трябваше да се ползва дългата тръба и ключа (няма го в клипа)!
Сега ако кажеш че на джип за офроуд се стягат по леко от на голф..
https://youtu.be/RX_SKMOvs3I
Пак да кажа,чуй звука и направи разлика,и не...до импакта стигат около 7 бара реално,компресора дава малко над 8 и половина,маркуча е 15 метра,сечението на маркуча е 12 мм. Изхода е директен през сферичен кран Директно от бутилката.
Твоя въздух минава през 8 мм тръбичка,на нея имаш клапан разтоварващ,регулатор и накрая две бързи връзки които скапват съвсем нещата.Направи си проба,откачи маркуча и го пусни на земята и виж че ще стои почти неподвижно.В моя случай откачен маркуч се мята като пожарникарски шланг умножен по десет,нямаш никакъв шанс да го хванеш докато не изпусне налягането.
В момента мога да ти изтръгна всяка резба на всеки болт на всяка гума със зелената играчка.
vucata написа:Крика е перфектен. На 4 коли смених гумите без проблем.
Гледах го,чудих се и не купих,въпреки че имам нужда от два такива,не ми вдъхна доверие,дано да греша.