Колега nokiangage, рекламата отдавна е минала онзи етап в който коректно да информира за наличието на даден продукт на пазара и се е превърнала в най-мощното средство за промивка на мозъка. По-мощно дори от политическата пропаганда. Има си специални отдели, които изследват как определени неща влияят върху
подсъзнанието и после ги внедряват в рекламите.
А България комплексари и меки глави дал господ. Да не говорим за мутрите с „лесно изкарани пари“. Към тях добавяме стихийния материализъм, който ни тресе от години и картинката се оформя.
Не ми се навлиза в повече подробности тъй като темата е необятна като човешкото подсъзнание, но може сам да си направиш извода от следните неща:
1. Лимитирана серия от 100 бр.
2. Цени от 128 хил. лв. нагоре.