инжектопляктор написа:Mishonti написа:Не обвинявам никой, за разлика от други, които тръгват веднага да винят оператора, без да мислят изобщо.
Операторът дава под наем номера с добавена стойност. В името на добрата тъговска практика и коректността, вместо да се полакомят за 100лв повече и да си обвързват името с измами, можеше да отнемат достъпа до номера с добавена стойност на съответната фирма. Това би било едно коректно поведение.
Вместо това той решава да потъпче клиентите си, да покаже тотално неуважение и невероятна безочливост. Накрая излиза, че защитава измамници в името на някаква печалба, като губи доверието на клиентите си.
Това в момента е злоупотреба СЪС съдействието на оператора. Защото той знае и е получил многократни оплаквания. Но не е взел мерки. За кумова срама, да се отсрами, можеше да съдейства за прекратяването на наема на номра с добавена стойност.
Номерата с добавена стойност не се пръкват просто така. Те се регистрират при някой от трите мобилни оператора. Другото, което можеше да направи оператора е да блокира номера в неговата мрежа.
Много идеалистично разсъждаваш. Нямало да се полакомят за 100лв. Ами за 1000 пъти по 100лв дали ще са готови да се откажат? Изобщо не ги интересува нито името им, нито недоволните клиенти. Като знаят, че и другите оператори действат на същия принцип са спокойни, че клиентите няма къде да бягат. А като ги дернат 3-4 пъти ще свикнат и няма да им прави впечатление. Важно е пари да падат. Пък и клиентите мрат от радост като им дадат специална оферта (уж по-изгодна) и извънредни безплатни минути или някаква играчка.