В случая отговорът, който си получил според мен е съвсем коректен и като цяло не виждам какво може да се направи, защото няма измама от страна на самия оператор. Той е в правото си.
Както Мтел са написали, те не предлагат услуга "лимит на телефона" и не са ти обещавали да го спрат при достигане на определена сума, а просто те предупреждават, че могат да го спрат, което не означава, че трябва. По желание от тяхна страна (което те нямат - описал съм защо по-рано в темата).
При надвишаване на кредитния лимит и/или при неизпълнение на някое от условията по т. 25.4 Мобилтел има право да спре достъпа на абоната до съответната мрежа.
В тази връзка не виждам какво ще се случи и в КЗП, при положение, че правото не е задължение.
Точката, по която можеш да се жалваш е:
25.3. (Изм. –в сила от 05.10.2012 г. в изпълнение на решение No 343/2011 г. на КРС ) Мобилтел информира абонатите си за изчерпване на кредитния им лимит при достигане на сума, равна на 90% от същия. Посоченото в предходното изречение не се отнася за случаите, в които достигането на 90% от кредитния лимит е осъществено в роуминг и предприятието не разполага към този момент с информация за осъществените повиквания от крайния потребител. С оглед защита интересите на абонатите, се счита, че е налице уведомяване по тази точка и в случай на уведомяване на Абоната при достигане на сума, не по-малка от 75% от кредитния лимит.
Това естествено при положение, че не са те информирали.
Изводът е - да се търси оператор, който предлага услуга "лимит" или да се мине на предплатена карта.