Тук проектоотлежават и по- интересни промени в ЗДвП:
http://www.parliament.bg/bills/44/754-01-68.pdfНе може да се копи/пейства текст обаче, или поне аз не мога, та накратко:
-задължение на МВР да уведомява ИААА(бивша ДАИ) освен за другото и за екологичната категория на автомобилите, конкретно и за нещо,наречено "коригиран коефициент на абсорбиране за дизелови двигатели"
-задължение на МВР за служебно прекратяване на регистрацията при техническа неизправност, установена при технически преглед
-възможност за катаджиите да изпращат на технически преглед автомобил, за когото се съмняват за промяна в конструкцията, вкл. ако промяната име нещо общо с опазването на околната среда. Независимо от датата на следващия ГТП
-глоба 500 лева за водач на МПС с констатирани опасни неизправности. Има и дефиниция за тях неизправности, включва такива, имащи въздействие върху околната среда.
Още някои дреболии, но ме мързи да пиша, трапезата ме зове :)
П.С.
loopci написа:Не ми е известно за нови технически изисквания за самите пунктове, които да променят сегашната ситуация, в която автомобили в очевидно неизправно техническо състояние минават прегледа под благосклонния поглед на проверяващия. Така че смятам, че последната промяна няма да има почти никакъв ефект.
Ще им сложат някакъв все още неизвестно какъв надзорен орган на пунктовете. Освен това, мернах едни 3000 леФа глоба за лице, което извършва технически преглед с уред или техника, на които е нарушена изискуемата маркировка или пломба.