Здравейте!
Интересува ме някой ако е използвал добавката на Bardahl (FULL Metal) дали знае какъв точно и е цвета и консистенцията (гъста като мед или течна като масло) ?
Едни познати в Германия си взели въпросната добавка и я сложили. Обаче на клипове в youtube видели че нещо не съответства по цвят спрямо тяхната.
Тяхната добавка била зеленикава а на почти всички клипове е жълта като масло или жълта с червеникав оттенък.
Та ако някой я е ползвал и помни каква е на цвят може ли да сподели
П.П:
Сега като се загледах по снимки в нета, забелязах че опаковката на въпросната добавка е в няколко варианта. Възможно е с течение на годините да са променили както и външния вид така и цвета на самата добавка
Запитване за добавкa Bardahl FULL Metal цвят и консистенция ?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- dontaskdontsay
- Мнения: 1390
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
- fur1ous
- Мнения: 1361
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Запитване за добавкa Bardahl FULL Metal цвят и консистенция ?
BARDAHL FULL METAL = На умрЕл инжекция.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1390
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Запитване за добавкa Bardahl FULL Metal цвят и консистенция ?
Искаш да кажеш че повече вреди от колкото помага ли ?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Запитване за добавкa Bardahl FULL Metal цвят и консистенция ?
И да не вреди, едва ли ще помогне. Как, според теб, наночастиците разбират де да се залепят по износените цилиндри, бутала, сегменти, лагери и валове, за да уплътнят нещата? А не се залепват по картера, примерно.
Re: Запитване за добавкa Bardahl FULL Metal цвят и консистенция ?
Те за това са нано частици, да разбират къде точно да се залепят
Re: Запитване за добавкa Bardahl FULL Metal цвят и консистенция ?
Те тва са нано роботчета, които правят основен ремонт на двг-то.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Запитване за добавкa Bardahl FULL Metal цвят и консистенция ?
Опаковката на добавката действително се е променяла няколко пъти през годините. Аз съм я ползвал повече от веднъж и наистина има ефект. Естествено не може да замени ремонта на двигателя напълно и вечно.
Последната кола, на която я поставих "предеше" във високите обороти, харчеше масло, пушеше синьо и губеше мощност. Добавката помогна да се върне към почти нормална работа. След време естествено беше направен пълен ребилд на мотора. предполагам, че ако се използва на "тръгнал", а не на "заминал" двигател, би могло значително да удължи живота му.
Последната кола, на която я поставих "предеше" във високите обороти, харчеше масло, пушеше синьо и губеше мощност. Добавката помогна да се върне към почти нормална работа. След време естествено беше направен пълен ребилд на мотора. предполагам, че ако се използва на "тръгнал", а не на "заминал" двигател, би могло значително да удължи живота му.
- Кайзен
- Мнения: 1536
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Запитване за добавкa Bardahl FULL Metal цвят и консистенция ?
Зависи кой и как ги е "програмирал". Някои частици са програмирани да се "лепят" по повърхности с температура над напр. 150°C, други при механично усилие (сили на триене) над напр. 70N, а трети - при наличие и от двете (температура и механично усилие).
Дори при употреба и на най-старите масла, които имат като добавка ZDDP, се "залепват" частици по горещите метални повърхности, като дебелината на слоя е от 10 до 400 nm.
Дори при употреба и на най-старите масла, които имат като добавка ZDDP, се "залепват" частици по горещите метални повърхности, като дебелината на слоя е от 10 до 400 nm.
- fur1ous
- Мнения: 1361
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Запитване за добавкa Bardahl FULL Metal цвят и консистенция ?
Да и после маслото го издърпваш от пробката, пълна грес си става
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Запитване за добавкa Bardahl FULL Metal цвят и консистенция ?
Разглобил съм доста двигатели, третирани с какво ли не. Отлагания съм намирал единствено по основни и биелни лагери и то в много скромно количество. По цилинри и бутала - йок.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Запитване за добавкa Bardahl FULL Metal цвят и консистенция ?
ZDDP-то гледам много го тачат тия с PD мотори по чужбина. Слагат някакви милиграми на 2/3 от пробега на маслото и обясняват как били мерили при какви условия се разкъсва масленият филм и как това помагало последната 1/3 от пробега на маслото да работи добре.
А за full metal-а - от човек дето е механик съм чувал много добри отзиви където и да го е сипвал. А от хора дето не са го ползвали чувам само как маслото ставало на грес и как било на мъртъв инжекция :) .
Тия дни ще го препоръчам на приятелче и ще върна отзиви ако помогне. Опел, ЕкоТек 1.8 2008 година. Мотора харчи масло истински. Да видим дали ще закрепи положението, че се опитва да яде по литър на 1000км...
А за full metal-а - от човек дето е механик съм чувал много добри отзиви където и да го е сипвал. А от хора дето не са го ползвали чувам само как маслото ставало на грес и как било на мъртъв инжекция :) .
Тия дни ще го препоръчам на приятелче и ще върна отзиви ако помогне. Опел, ЕкоТек 1.8 2008 година. Мотора харчи масло истински. Да видим дали ще закрепи положението, че се опитва да яде по литър на 1000км...
- fur1ous
- Мнения: 1361
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Запитване за добавкa Bardahl FULL Metal цвят и консистенция ?
Ми да.. те и от завода като излизат им праскат по една тубичка да не харчат масло. Наноботите си знаят работата, лекуват надрани цилиндри, създават гумички на клапаните, сменят ти сегментите всичко, вълшебна тубичка. Направо става нов двигателя, не знам що не си върнете и километрите на 0 направо.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Steels и 34 госта