+1.
Виж преди това дали пуска масло и тогава на сервиз.
П.п. всичко стана леш щил-мил-хъски в ниските класове.
Само профиверсиите все още не ги барат
Бензинова резачка!
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- samo_pechka
- Мнения: 8433
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 26 дек 2012 9:02
- Автомобил: MB C180 122hp BMW E39 523i
- Двигател: C180 122hp E39 170hp
- Местоположение: тук-там
Re: Бензинова резачка!
Така днеска я пробвах пуска си масло омаслява си цялата верига.Цялата верига е мазна,но защо си мисля че трябва да хвърля много повече масло? насочих я към една врата с цел да видя дали хвърля и се вижда че омаслява отпред.Ама не е чак такава ,че да хвърля като луда да цапа всичко отпред.
Re: Бензинова резачка!
Това колко пуска , зависи от обороти , гъстотата и температурата на маслото . На мойта може да се регулира /стара е , но качествена / , има шестограм за реглаж . Много пъти съм рязал с прецедено през марля , изгоряло масло от колата . Стана ми жал за нея и последните години и купувах масло за верига . Вече не я ползвам , на пелети съм . Някои марки предлагат специално масло за веригата .
- dalgia-73
- Мнения: 423
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Бензинова резачка!
diwaka написа:Така днеска я пробвах пуска си масло омаслява си цялата верига.Цялата верига е мазна,но защо си мисля че трябва да хвърля много повече масло? насочих я към една врата с цел да видя дали хвърля и се вижда че омаслява отпред.Ама не е чак такава ,че да хвърля като луда да цапа всичко отпред.
Това е .Доближаваш до цимента веригата и даваш газ.Щом оставя следа е добре.
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 26 дек 2012 9:02
- Автомобил: MB C180 122hp BMW E39 523i
- Двигател: C180 122hp E39 170hp
- Местоположение: тук-там
Re: Бензинова резачка!
Като доближа било до врата или цимент се вижда как го омаслява .Но защо си мисля,че. трябва да оставя по-големи следи от маслото? По-принцип ако нямаше мазане веригата нямаше да е мазна цялата и веригата би следвало да е суха на барут??
- dalgia-73
- Мнения: 423
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Бензинова резачка!
Така трябва да бъде.Това е мазането не се притеснявай .
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 26 дек 2012 9:02
- Автомобил: MB C180 122hp BMW E39 523i
- Двигател: C180 122hp E39 170hp
- Местоположение: тук-там
Re: Бензинова резачка!
Ясно мерси.Аз виждам ,че го омаслява ,но много малко омаслява пред веригата.Явно е нормално.
- dalgia-73
- Мнения: 423
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Бензинова резачка!
Принципно както беше споменал някой колега по горе.Бензина трябва да свърши заедно със маслото.Преди да я пробваш на дърво изгори 2-3 резервоарчета със бензин като я оставиш да работи на место .Да се разработи .
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 26 дек 2012 9:02
- Автомобил: MB C180 122hp BMW E39 523i
- Двигател: C180 122hp E39 170hp
- Местоположение: тук-там
Re: Бензинова резачка!
Така правя през ден я оставям на място да работи без да я жуля на пълна газ.Благодаря на отзовалите се !
- samo_pechka
- Мнения: 8433
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Бензинова резачка!
Ааа.... малко ще разочаровам ( или изненадам ) някои хора , но да кажа: двутактова машина от типа на резачките не се оставя на място да се "разработи". Те нямат и чугунена набивка в ризата . Просто се ползва с намалено натоварване.
Преди на по-истинските имаше преходен период на работа с пообогатена смес ( променен реглаж на карба ). Машината не достигаше пълна мощност и обороти , след това се дорегулираше за пълна мощност ( става с леко преобедняване на сместта ) .
Мазането на машината ( кол.вал-мот-цил-бут) е най-зле на ниски обороти , по-точно износването е най-голямо в него момент . Затова когато се регулират ниските им обороти , се докарват до момент да не зацепва центр. им съединител ( или съвсем леко да го закача на моменти ) . Някой се стремят да постигнат доста по-ниски обороти, почти пред гасене, но правят мечешка услуга, просто нараства геометрично износването им .
Отделно за норматив скапвате игления лагер на камбаната , това когато се разработва на място, на ниски . Преди поне маслената помпа почти без изключение на различните модели и марки работеше нон стоп с въртенето на кол.вал. И в някаква степен си мажеше там лагера и на ниски . На много модели след това заради еко предразсъдъци вързаха помпата към камбаната , а тя на ниски не се върти. Оттам мазането на тоя лагер се прекратява напълно, това при работа на място , на ниски, пак да го кажа.
Лагера в повечето случаи лежи във вътрешната си част на шийката на кол.вал на "голо" , почва интензивно износване на шийката, циментацията пострадва , разбива се , в редки случаи износването става толкова голямо, че почва да заклинва странично барабана на колелото , почва да засяга съединителя.. И т.н.
За кратко на ниски да работи разбира се е абс.безпроблемно. Да се разбира до минута -две ( айде три ) , ама да бръмчи на ниски до половин час докато изгори бензина в резервоарчето... моите уважения, няма как да се случи при мен :)
Както и да е. Отначало с леко натоварване и почивки ( без да работи ) , после с по-голямо и продължително натоварване.
Преди на по-истинските имаше преходен период на работа с пообогатена смес ( променен реглаж на карба ). Машината не достигаше пълна мощност и обороти , след това се дорегулираше за пълна мощност ( става с леко преобедняване на сместта ) .
Мазането на машината ( кол.вал-мот-цил-бут) е най-зле на ниски обороти , по-точно износването е най-голямо в него момент . Затова когато се регулират ниските им обороти , се докарват до момент да не зацепва центр. им съединител ( или съвсем леко да го закача на моменти ) . Някой се стремят да постигнат доста по-ниски обороти, почти пред гасене, но правят мечешка услуга, просто нараства геометрично износването им .
Отделно за норматив скапвате игления лагер на камбаната , това когато се разработва на място, на ниски . Преди поне маслената помпа почти без изключение на различните модели и марки работеше нон стоп с въртенето на кол.вал. И в някаква степен си мажеше там лагера и на ниски . На много модели след това заради еко предразсъдъци вързаха помпата към камбаната , а тя на ниски не се върти. Оттам мазането на тоя лагер се прекратява напълно, това при работа на място , на ниски, пак да го кажа.
Лагера в повечето случаи лежи във вътрешната си част на шийката на кол.вал на "голо" , почва интензивно износване на шийката, циментацията пострадва , разбива се , в редки случаи износването става толкова голямо, че почва да заклинва странично барабана на колелото , почва да засяга съединителя.. И т.н.
За кратко на ниски да работи разбира се е абс.безпроблемно. Да се разбира до минута -две ( айде три ) , ама да бръмчи на ниски до половин час докато изгори бензина в резервоарчето... моите уважения, няма как да се случи при мен :)
Както и да е. Отначало с леко натоварване и почивки ( без да работи ) , после с по-голямо и продължително натоварване.
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 26 дек 2012 9:02
- Автомобил: MB C180 122hp BMW E39 523i
- Двигател: C180 122hp E39 170hp
- Местоположение: тук-там
Re: Бензинова резачка!
Еее аз я оставям най-много 5-10м като след това и подавам газ по-малко.Няма кой да я чака половин час да работи на място.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта