Търся си бус - transporter/caravelle/multivan, моля за съвет

Раздел за бусовете на марката.
Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2465
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Търся си бус - transporter/caravelle/multivan, моля за съвет

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 08 юни 2012 10:39


Поддръжката на синхрото е по-скъпа, и разходът е по-голям. Но пък не е като джип, и не става як офроуд. Просто има по-добра проходимост зимата по нормални пътища, и внимателно каране в коловози. За издевателства по камънаци и чукари не става...




Потребителски аватар
bestbg
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 18:27
Автомобил: Skoda
Двигател: AXR 2007
Местоположение: София

Re: Търся си бус - transporter/caravelle/multivan, моля за съвет

Мнениеот bestbg » Пет 08 юни 2012 11:03


то реално и субаруто не е джип, но какво съм му причинявал само то си знае :bowdown

Последна промяна от gr_kanev на Пет 22 юни 2012 17:02, променено общо 1 път.
Причина: ненужно цитиране - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=4&t=11939 (последният пост на dobrin)




Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2465
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Търся си бус - transporter/caravelle/multivan, моля за съвет

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 08 юни 2012 15:00


Може, японските машинки в добро състояние са държеливи колици, но както винаги има едно НО. Като почнат да се скапват едновременно, или бързо едно след друго много неща и :roll: scare В последно време съм против издевателствата, освен в особено краен и наложителен случай. И другото което е, че не купуване нови машини, а карани и на немалко годинки. Има и умора на материала, износване и амортизация, които невинаги могат да се преценят добре при оглед и с просто око... В крайна сметка предпочитам при възможност да си спестя известни главоболия...




kopan
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 06 юни 2011 13:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Търся си бус - transporter/caravelle/multivan, моля за съвет

Мнениеот kopan » Пет 22 юни 2012 12:28


Здравей, имам Каравеле 94 набор 2.0 бензин. Ето част от проблемите.
1. Лостовата система за превключване на скорости - 2 топчета и една гумена муфичка обща сума 20лв и каса бира. Доколкото съм чел си им е някаква болест.
2. Тройника с датчиците - мисля че струваше 15-20 лв. Без каса бира - сам си го смених. Имаше пукнатина от долната страна - невидима и подмолна. Добре че я видях.
3. Гнила изпускателна система - вече не помня цената за която я закърпиха преди 5 години. Понастоящем мисля, че всичко се движи между 400-700 за пълна подмяна. Странно, но на пода нищо му няма. По ламарините също почти няма нищо като ръжда, като се изключи мястото на съединяване на страничните панели. Явно има нещо като заварки и са се появили няколко петънца. Действително, може би ако не е блъскан зверски за 17-18 години няма да се появи ръжда.
4. Оня ден гледах че бобината, като че ли има някаква пукнатина. Предполагам, че е около 100-150лв, в немския и-бей има някакви странни бобини за по 18-20 евро!
5. 1 реленце - на бензиновата помпа.
6. 2-3 крушки на заден десен мигач.
7. Буса минава 250 000, та почистих малко дроселовата клапа и капака на клапаните от мизерията дет се е насъбрала вътре. За мен няма логика маркуча от картерните газове да вкарва мизерията след филтъра, ама така са го направили. Вреди на елементите след него - клапа, моторче.
8. 2 биалетки. Видях, че са за смяна, преди около седмица.
9 Радиаторчето за отопление на купето - някакси бяха се завряли множество камчета при него и го бяха унищожили. По спомен нещо от сорта на 50-тина лева преди 3-4 години. Става въпрос за второто радиаторче, което е в задната половина на буса.
Другата седмица, мисля да го водя и на диагностика, че да видя има ли нещо, което не усещам. Ако е изскочило още нещо ще драсна 2 реда.

Плюсове:
Разход 8-16 според зависи.
Най-нисък разход ми е давал при 60 извънградско в Румъния (офроуд направо :):):)) - някъде към 7 с техния бензин и нащия. Това разбира се не е нормална скорост, така че направо го изключваме.
между 70-90 е 8; 90-110 - 9; и от тук нагоре почва яко да скача при 120-130 отиваме на 13-14 при 150-60 на около 16. При 180 буса е нестабилен и не те съветвам да пробваш, колко ще изгори. Ако е с БГ бензин, смело можеш да добавиш 1 литър отгоре за всеки случай.
Както споменах в Румъния го пробвах "офроуд" не усетих някакъв проблем. Всъщност не беше точно офроуд, просто преди около 5 години пътищата им бяха ужасни и на места ги нямаше. Карал съм и по някакви полянки да си опъна палатката - изненадах се, че не ми трябва 4*4.
Въпреки, че седалките не стават на легло - лесно се вадят и можеш да спиш и на пода с един подходящ надуваем дюшек. Е може да се наложи да махнеш и железата държащи задната седалка - 5 мин работа - 4 болта.
Преди 2 седмици когато се прецака лостовата система заради топчетата и муфичката, ми се наложи да потеглям само от 3-та - Никакъв проблем даже и на склон. Баирите няма да те плашат. 2,5 бензин е наложителен, ако имаш климатик. А предполагам, ще ти трябва. За съжаление , май за тея пари не съм виждал.

Сега една отметка - аз съм 2-ри собственик и съм си го докарал сам от немско 2007. Не знам какво е положението с тукашните. Странно е, че виждам 95-97 и по-нови с невероятни ръжди по тях. Направо се изумявам. Вярно е, че гнилите, които съм виждал, са били чист транспортер 4, та се чудя дали братския немски народ не е спестил нещо. Ама мен ако ме питаш - бягай от чистия транспортер. Другото странно, е че дори когато си го докарах, тук вървяха с по 1-2 хиляди по-евтино. Без да включвам раходит по докарването.





Върни се в “VW Bus Club Bulgaria”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост