Акумулаторна дрелка

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
MMX
Мнения: 1021
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново

Акумулаторна дрелка

Мнениеот MMX » Пон 23 апр 2012 11:20


Колко време трябва да се зарежда батерията на такава (дрелка-гайковърт) от тия евтините от 50-60лв. (12V)? Държа я 5-6 часа и лампата на зарядното не гасне.




Потребителски аватар
mely
Мнения: 2712
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Акумулаторна дрелка

Мнениеот mely » Пон 23 апр 2012 11:39


На тия евтините не гаснат.
Абе така ли не се научихте как се смята време за заряд.
Пример
Ако батерията е 1.2 Ah =1200 mAh
На зарядното пише колко зарежда за ча ...например 100mAh
Тогава 1200mAh/100mAh =12 часа се зарежда батерията

ТОВА Е САМО ПРИМЕР - виж реалните стойности .


Потребителски аватар
genata82
Мнения: 533
Регистриран на: Чет 29 юли 2010 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Акумулаторна дрелка

Мнениеот genata82 » Пон 23 апр 2012 11:56


На евтините и аз знам, че не гаснат. Освен това при тях батерийте са никел-метал-хидридни, а не литиево-йонни и се прецакват по-бързо, включително и от неупотреба.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 7054
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие Golf 4 TDI AHF 110кс

Re: Акумулаторна дрелка

Мнениеот Stivi » Чет 26 апр 2012 15:14


genata82 написа:На евтините и аз знам, че не гаснат. Освен това при тях батерийте са никел-метал-хидридни, а не литиево-йонни и се прецакват по-бързо, включително и от неупотреба.


Да бе метал-хидридни ама на върба mhihi,99% са никел-кадмий а средна хубост с 1,2 LiIon струва колкото 5 евтини винтоверта :!: А по темата както всички казаха на евтините лампата нито става от червена зелена нито гасне,за толкова пари толкова екстри :idea:


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: Акумулаторна дрелка

Мнениеот Haralampi » Чет 26 апр 2012 15:43


Айде да добавя и аз 4-то потвърждение от личен опит - не чакай нито да изгасне, нито да си смени цвета (имам Einhell) :) Обикновено я оставям една нощ да си се зарежда ~12 часа... но би трябвало да ти пише нещо по този въпрос и в инструкцията.


MMX
Мнения: 1021
Регистриран на: Пет 05 мар 2010 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново

Re: Акумулаторна дрелка

Мнениеот MMX » Чет 26 апр 2012 15:48


Stivi написа:
genata82 написа:На евтините и аз знам, че не гаснат. Освен това при тях батерийте са никел-метал-хидридни, а не литиево-йонни и се прецакват по-бързо, включително и от неупотреба.


Да бе метал-хидридни ама на върба mhihi,99% са никел-кадмий а средна хубост с 1,2 LiIon струва колкото 5 евтини винтоверта :!: А по темата както всички казаха на евтините лампата нито става от червена зелена нито гасне,за толкова пари толкова екстри :idea:

Съжалявам, ама моята има 2 лампи - червена и зелена :) Така че разчитах едната да изгасне, но не съм я държал повече от 6-7 часа. Ясно ми е, че дрелката е в стил еднодневка, но и дупки ми се налага да пробивам от дъжд на вятър. За по-стабилна дейност има дрелка с кабел.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 6264
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Акумулаторна дрелка

Мнениеот muns61 » Чет 26 апр 2012 15:52


Показател за край на заряда е загряването на батерията, може по това да се ориентираш.
Ако, обаче, зарядния ток е много голям, може да грее още от начало, но не вярвам да е така при теб.
Заредените батерии трябва да вдигнат над 1,4V на елемент, премери напрежението.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 7054
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие Golf 4 TDI AHF 110кс

Re: Акумулаторна дрелка

Мнениеот Stivi » Чет 26 апр 2012 16:59


MMX написа:Съжалявам, ама моята има 2 лампи - червена и зелена :)


Да,червената светва като включиш самото зарядно към тока а зелената като сложиш батерия в него или поне моят китаец е така,на новата машина /Спарки/ още не съм пробвал че не съм разредил батериите от фабричното зареждане за да ги сложа,но там със сигурност е по-друга бирата :!:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7271
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Акумулаторна дрелка

Мнениеот parno » Чет 26 апр 2012 17:33


RTR минават за ефтини и едната лампа на зарядното гасне когато батерията е готова за работа



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост